Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-12-2021 11:00:00 |
Składania : | 23-12-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 23-12-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
1. Informacje ogólne:
Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3,
26-612 Radom
Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pupradom.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postepowania: https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom
Na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 18 maja 2021 r. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129.), w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ww. ustawy
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość
nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto”
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot Zamówienia
Parametry min.
Serwis producencki do urządzeń typu router Zakup serwisu producenckiego do routera CISCO 2951 SN:FCZ171860GL. Usługa serwisowa realizowana będzie bezpośrednio przez producenta urządzeń tj. firmę CISCO na okres do 31.12.2022 rok. Bieżąca usługa serwisowa już wygasła. Poniższy serwis daje następujące uprawnienia:
o Naprawa lub wymiana sprzętu w trybie „następny dzień roboczy” od dnia zgłoszenia,
o Bezpośrednie zarządzanie kontraktem tj. bezpośredni kontakt z Cisco, m.in. w celu sprawdzenia zakresu usług serwisowych, wykonania update/upgrade oprogramowania,
o Dostęp do narzędzi i bazy wiedzy Cisco,
o Bezpośredni dostęp do Technical Support – wsparcia technicznego Cisco, dostępne dla Urzędu poprzez telefon lub email (Service Request).
3. Warunki realizacji zamówienia:
a) Serwisant zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakości na działanie sprzętu routera CISCO 2951 SN:FCZ171860GL na okres do 31.12.2022 roku
b) dane do faktury
Nabywca:
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
ul. Ks. A. Łukasika 3
26-612 Radom
NIP 948-21-33-743
c) zapłata za usługę nastąpi przelewem w terminie do 31 grudnia 2021 roku.
4. Kryterium oceny ofert:
Opis sposobu obliczenia ceny : Cena podana przez Wykonawcę winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego i pełnego wykonania zamówienia.
Opis kryteriów oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najniższą cenę.
5. Osoba upoważniona do kontaktów w sprawie zamówienia:
Renata Kłosowska tel. 48 386-70-53
6. Oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez załączenie scanu formularza ofertowego na platformie zakupowej w terminie do dnia:
23.12.2021r. do godz. 14.00
Komunikaty