Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-03-2022 12:50:00 |
Składania : | 23-03-2022 12:49:00 |
Otwarcia : | 23-03-2022 12:54:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Burmistrz Szklarskiej Poręby zaprasza do składania oferty cenowej na wykonanie projektów zmiany organizacji ruchu na drogach gminnych w Szklarskiej Porębie.
1. Ul. Matejki
2. Ul. Piastowska
3. Ul. Spokojna
4. Ul. Klimczoka
5. Ul. Odrodzenia
6. Ul. Granitowa
7. Ul. Batalionów Chłopskich
8. Ul. 11 Listopada
9. Ul. Kasprowicza
10. Ul. Słoneczna
11. Ul. Grabskiego/Obrońców Pokoju
Do obowiązków wykonawcy będzie należało:
1. Uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do opracowania projektu organizacji ruchu, w tym planów orientacyjnych;
2. Wykonanie inwentaryzacji istniejącego oznakowania drogowego i umieszczenie na planach orientacyjnych ich lokalizacji oraz zaznaczenie znaków i urządzeń przeznaczonych do pozostawienia oraz znaków i urządzeń przeznaczonych do usunięcia.
3. Opracowanie projektu organizacji ruchu zgodnie z §5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 784)
4. Uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń i opinii opracowanego projektu, zgodnie §7 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 784).
5. Projekty powinny być dostarczone w formie papierowej - 2 egzemplarze oraz w formie elektronicznej.
6. Przed przystąpieniem do opracowania projektów, Zamawiający wymaga wizji i konsultacji w terenie z pracownikami Urzędu Miejskiego, w celu doprecyzowania zakresu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia określa się na 45 dni od dnia podpisania umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-24 09:30 | Magdalena Miś | Dzień dobry, w załączniku znajdują się informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.Uprzejmie proszę o zapoznanie się z załączonymi informacjami.Pozdrawiam.Miś Magdalena |
2022-03-24 09:11 | Magdalena Miś | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-03-24 09:03 | Magdalena Miś | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty