Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2022 10:00:00 |
Składania : | 30-06-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2022 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
WYTYCZNE
dla inwestycji pn.: „Budowa systemu nawadniania boiska Stadionu Miejskiego w Koronowie”.
Lokalizacja inwestycji:
działa nr ewid. 1233/5, 1233/8, 1233/6 i 1233/9 obręb ewid. Koronowo gmina Koronowo (załącznik nr 1). Właścicielem ww. działek jest Gmina Koronowo.
Opis inwestycji:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji automatycznego systemu nawadniania boiska Stadionu Miejskiego w Koronowie w celu utrzymania nawierzchni – murawy w dobrej kondycji. Aktualne boisko nie posiada urządzeń do nawadniania. Źródłem zasilania będzie woda z istniejącego przyłącza wodociągowego z sieci wodociągowej. Ciśnienie wody z sieci wynosi ok 4 bar. Dla zapewnienia prawidłowej pracy systemu dopuszcza się rozbudowę istniejącej instalacji zewnętrznej wody z zamontowaniem podlicznika, z instalacją pompy zasilającej, z instalacją zbiornika wody w studzience podziemnej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie nie więcej niż 28 szt. zraszaczy. W celu zredukowania do minimum ryzyka kontuzji spowodowanej upadkiem i uderzeniem o element zraszacza oraz uszkodzenia samego zraszacza Zamawiający wymaga zastosowania na obszarze płyty boiska zraszaczy wynurzanych przykrytych donicą wypełnioną naturalną darnią. Teren boiska nie jest wyposażony w Wi-Fi.
Zakres opracowania:
W skład prac wchodzi:
· Opracowanie proponowanego rozwiązania technicznego na kompletne wykonanie zadania, przedstawienie rozwiązania na szkicach, kosztorys.
· Wykonanie automatycznego systemu nawadniania boiska (wymiary boiska w przybliżeniu ̴ 72 m x ̴107 m + 3 m poza każdą linię obrysu boiska)
W pracach należy uwzględnić:
- zredukowanie do minimum ryzyka kontuzji spowodowanej upadkiem i uderzeniem o element zraszacza;
- zredukowanie do minimum prawdopodobieństwa uszkodzenia zraszacza,
- system nawadniania powinien być na tyle wytrzymały aby umożliwić bezproblemową pielęgnację specjalistycznym sprzętem całej płyty boiska w celu jej konserwacji,
- równomierną powierzchnię zraszania/nawadniania,
- zapewnienie odpowiednich parametrów źródła ciśnienia wody,
- nieskomplikowane spuszczanie wody z obiegu nawodnienia,
- prace związane z budową instalacji wodociągowej prowadzone mają być w wykopie wąskoprzestrzennym (max dopuszczalna szerokość wykopu 15 cm),
- odtworzenie nawierzchni boiska po pracach instalacyjnych,
- w ramach oferty i zawartej umowy Wykonawca będzie miał obowiązek uruchomienie instalacji w okresie wiosennym oraz przygotowanie instalacji na okres zimowy w okresie gwarancji,
- w ramach oferty i zawartej umowy Wykonawca będzie miał obowiązek dokonać bezpłatnych przeglądów instalacji oraz napraw w okresie gwarancji;
- Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego usuwania wszelkich usterek wykonanej instalacji nawodnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od momentu zgłoszenia usterki telefonicznie.
- Po zakończeniu inwestycji dostarczyć zamawiającemu: aktualne atesty i certyfikaty, gwarancje wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, udokumentowany sposób zagospodarowania ewentualnymi odpadami,
- dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać nazwę producenta, powinien spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce.
W cenie ofertowej należy również zawrzeć:
- zakup i dostawę materiałów oraz wywóz i utylizację ewentualnych odpadów;
- koszty związane z rozbudową zewnętrznej instalacji wodociągowej, wykonanie prac ziemnych, wykonanie studzienki podziemnej, montaż instalacji pompy i zbiornika, montaż odrębnego licznika, doprowadzenie zasilania wodnego oraz doprowadzenie zasilania elektroenergetycznego dla układu pompowego i sterownika, wykonanie prac odtworzeniowych naruszonych nawierzchni,
- koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem ewentualnego zaplecza budowy, wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
- koszty związane z oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i ewentualnym p-poż. terenu inwestycyjnego,
- koszty utrzymania porządku na terenie wykonywanych robót,
- koszty utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, oraz urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
- koszty związane z usunięciem odpadów niewykorzystanych przy inwestycji i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu prowadzonych prac, składowanie na wysypisku śmieci, utylizacja itp.),
- koszty usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu robót,
- podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów,
- koszty ochrony mienia znajdującego się na terenie inwestycji,
- koszty wykonania wszelkich badań, sprawdzeń, pomiarów,
- uruchomienie dostarczonego i zainstalowanego sprzętu,
- przeszkolenie osób odpowiedzialnych za obsługę,
- koszty odbudowania naruszonej nawierzchni,
- pozostałe koszty, niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,
Uwaga: Wartość zamówienia powinna być podana jako całkowita kwota brutto za wykonanie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z w/w pracami.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.
Wymagania wobec Wykonawcy:
Ø Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania dwóch robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenów sportowych, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000,00 zł.
Ø Wykonawca musi przedstawić przynajmniej jedne referencje z wykonanej inwestycji dot. zagospodarowania terenów sportowych.
Termin realizacji zadania
5 miesięcy od podpisania umowy.
(z uwagi na sezon rozgrywkowy sugerowany termin wejścia na płytę boiska w terminie 1-15 lipiec oraz po 20 listopada).
Opis kryteriów i sposobu oceny ofert
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki:
a) będzie zgodna z opisem zamówienia
b)
- cena (C) – waga kryterium 80 %
- okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 20 %
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x80%
cena oferty ocenianej brutto
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Okres gwarancji jakości(G)–waga 20%
Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium Okres gwarancji jakości. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 20 punktów. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji jakości. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
§ za udzielony 48 miesięczny okres gwarancji jakości Wykonawca otrzyma 0 punktów,
§ za udzielony 60 miesięczny (lub więcej) okres gwarancji jakości Wykonawca otrzyma 20 punktów.
Udzielenie okresu gwarancji jakości krótszego niż 48 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem.
Zaoferowany okres gwarancji jest tożsamy z zaoferowanym okresem odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. Okres rękojmi zostaje więc rozszerzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancji.
Ilość punktów = %.
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp=C+G
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia do dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej oraz od podpisania umowy bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 51 Joanna Wardyn,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-07-04 14:38 | Maria Różycka-Parol | W załączniku raport wyboru ofert dot. postępowania IPP-I.7013.46.2022 |
Komunikaty