Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IPP-I.7013.46.2022 Budowa systemu nawadniania boiska Stadionu Miejskiego w Koronowie

Maria Różycka-Parol
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2022 10:00:00
Składania : 30-06-2022 09:00:00
Otwarcia : 30-06-2022 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

WYTYCZNE

 

dla inwestycji pn.: „Budowa systemu nawadniania boiska Stadionu Miejskiego w Koronowie”.

 

Lokalizacja inwestycji:

działa nr ewid. 1233/5, 1233/8, 1233/6 i 1233/9 obręb ewid. Koronowo gmina Koronowo (załącznik nr 1). Właścicielem ww. działek jest Gmina Koronowo.

 

Opis inwestycji:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji automatycznego systemu nawadniania boiska Stadionu Miejskiego w Koronowie w celu utrzymania nawierzchni – murawy w dobrej kondycji. Aktualne boisko nie posiada urządzeń do nawadniania. Źródłem zasilania będzie woda z istniejącego przyłącza wodociągowego z sieci wodociągowej. Ciśnienie wody z sieci wynosi ok 4 bar. Dla zapewnienia prawidłowej pracy systemu dopuszcza się rozbudowę istniejącej instalacji zewnętrznej wody z zamontowaniem podlicznika, z instalacją pompy zasilającej, z instalacją zbiornika wody w studzience podziemnej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie nie więcej niż 28 szt. zraszaczy. W celu zredukowania do minimum ryzyka kontuzji spowodowanej upadkiem i uderzeniem o element zraszacza oraz uszkodzenia samego zraszacza Zamawiający wymaga zastosowania na obszarze płyty boiska zraszaczy wynurzanych przykrytych donicą wypełnioną naturalną darnią. Teren boiska nie jest wyposażony w Wi-Fi.

 

Zakres opracowania:

W skład prac wchodzi:

·         Opracowanie proponowanego rozwiązania technicznego na kompletne wykonanie zadania, przedstawienie rozwiązania na szkicach, kosztorys.

·         Wykonanie automatycznego systemu nawadniania boiska (wymiary boiska w przybliżeniu   ̴ 72 m x  ̴107 m + 3 m poza każdą linię obrysu boiska)

 

 

 W pracach należy uwzględnić:

- zredukowanie do minimum ryzyka kontuzji spowodowanej upadkiem i uderzeniem o element zraszacza;

- zredukowanie do minimum prawdopodobieństwa uszkodzenia zraszacza,

- system nawadniania powinien być na tyle wytrzymały aby umożliwić bezproblemową pielęgnację specjalistycznym sprzętem całej płyty boiska w celu jej konserwacji,

- równomierną powierzchnię zraszania/nawadniania,

- zapewnienie odpowiednich parametrów źródła ciśnienia wody,

- nieskomplikowane spuszczanie wody z obiegu nawodnienia,

- prace związane z budową instalacji wodociągowej prowadzone mają być w wykopie wąskoprzestrzennym (max dopuszczalna szerokość wykopu 15 cm),

- odtworzenie nawierzchni boiska po pracach instalacyjnych,

- w ramach oferty i zawartej umowy Wykonawca będzie miał obowiązek uruchomienie instalacji w okresie wiosennym oraz przygotowanie instalacji na okres zimowy w okresie gwarancji,

- w ramach oferty i zawartej umowy Wykonawca będzie miał obowiązek dokonać bezpłatnych przeglądów instalacji oraz napraw w okresie gwarancji;

- Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego usuwania wszelkich usterek wykonanej instalacji nawodnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od momentu zgłoszenia usterki telefonicznie.

- Po zakończeniu inwestycji dostarczyć zamawiającemu: aktualne atesty i certyfikaty, gwarancje wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności, udokumentowany sposób zagospodarowania ewentualnymi odpadami,

- dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać nazwę producenta, powinien spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce.

 

W cenie ofertowej należy również zawrzeć:

- zakup i dostawę materiałów oraz wywóz i utylizację ewentualnych odpadów;

- koszty związane z rozbudową zewnętrznej instalacji wodociągowej, wykonanie prac ziemnych, wykonanie studzienki podziemnej, montaż instalacji pompy i zbiornika, montaż odrębnego licznika, doprowadzenie zasilania wodnego oraz doprowadzenie zasilania elektroenergetycznego dla układu pompowego i sterownika, wykonanie prac odtworzeniowych naruszonych nawierzchni,

- koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem ewentualnego zaplecza budowy, wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,

- koszty związane z oznakowaniem i zabezpieczeniem BHP i ewentualnym p-poż. terenu inwestycyjnego,

- koszty utrzymania porządku na terenie wykonywanych robót,

 - koszty utrzymania wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi, oraz urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,

- koszty związane z usunięciem odpadów niewykorzystanych przy inwestycji i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu prowadzonych prac, składowanie na wysypisku śmieci, utylizacja itp.),

- koszty usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowych zaplecza itp. po zakończeniu robót,

- podatek VAT naliczony według obowiązujących przepisów,

- koszty ochrony mienia znajdującego się na terenie inwestycji,

- koszty wykonania wszelkich badań, sprawdzeń, pomiarów,

- uruchomienie dostarczonego i zainstalowanego sprzętu,

- przeszkolenie osób odpowiedzialnych za obsługę,

- koszty odbudowania naruszonej nawierzchni,

- pozostałe koszty, niezbędne do poniesienia w celu kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia,

Uwaga: Wartość zamówienia powinna być podana jako całkowita kwota brutto za wykonanie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z w/w pracami.

 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.

Wymagania wobec Wykonawcy:

 

Ø  Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci wykonania dwóch robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenów sportowych, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000,00 zł.

Ø  Wykonawca musi przedstawić przynajmniej jedne referencje z wykonanej inwestycji dot. zagospodarowania terenów sportowych.

 

Termin realizacji zadania

5 miesięcy od podpisania umowy.

(z uwagi na sezon rozgrywkowy sugerowany termin wejścia na płytę boiska w terminie 1-15 lipiec oraz po 20 listopada).

 

Opis kryteriów i sposobu oceny ofert

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki:

  a)      będzie zgodna z opisem zamówienia

  b)       

- cena (C) – waga kryterium 80 %

- okres gwarancji jakości (G) – waga kryterium 20 %

 

cena najniższa brutto

spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

C =------------------------------------------------x 100 pkt x80%

cena oferty ocenianej brutto

 

- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę

- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

Okres gwarancji jakości(G)–waga 20%

Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium Okres gwarancji jakości. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 20 punktów. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji jakości. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:

§  za udzielony 48 miesięczny okres gwarancji jakości Wykonawca otrzyma 0 punktów,

§  za udzielony 60 miesięczny (lub więcej) okres gwarancji jakości Wykonawca otrzyma 20 punktów.

 

Udzielenie okresu gwarancji jakości krótszego niż 48 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem.

 

Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, ze Wykonawca w ramach kryteriów może otrzymać odpowiednio 0 albo 20.

Zaoferowany okres gwarancji jest tożsamy z zaoferowanym okresem odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. Okres rękojmi zostaje więc rozszerzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancji.

Ilość punktów = %.

Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertę

Lp=C+G

 

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia do dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej oraz od podpisania umowy bez podania przyczyny.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 51 Joanna Wardyn,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis wytycznych z załącznikami.pdf pdf 1586.26 2022-06-22 10:00:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - oferta cenowa (Stadion Koronowo).pdf pdf 699.14 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - oferta cenowa wersja edytowalna (Stadion Koronowo).docx docx 25.44 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
wzór umowy.pdf pdf 1814.58 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna (Stadion Koronowo).docx docx 17.77 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonywanych usług (Stadion Koronowo).pdf pdf 553.85 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna (Stadion Koronowo).docx docx 18.27 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadceznie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US.pdf pdf 602.85 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
oświadczenie art. 125 (Stadion Koronowo).doc doc 43.5 2022-06-22 10:00:00 Kryterium
protokół - stadion w Koronowie.pdf pdf 1175.9 2022-07-04 14:38:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-04 14:38 Maria Różycka-Parol W załączniku raport wyboru ofert dot. postępowania IPP-I.7013.46.2022

protokół - stadion w [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Budowa systemu nawadniania boiska Stadionu Miejskiego w Koronowie" - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja jakości 20% Warunki punktacji: - gwarancja 48 miesięcy= 0 pkt. - gwarancja 60 miesięcy i więcej = 20 pkt. Udzielenie gwarancji jakości krótszej niż 48 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty. (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji - 5 miesięcy od podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
6 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
7 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam". Jeśli nie jestem podatnikiem podatku VAT proszę wpisać "nie jestem" (0)
8 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - ofe [...].pdf

Załącznik nr 1 - ofe [...].docx

(0)
9 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wzór umowy.pdf

(0)
10 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz -wykaz wykonanych usług i referencje (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

(0)
11 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

(0)
12 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centrali Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

oświadczenie art. 12 [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434