Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Kz.272.11.2022 „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługami szkoleniowymi w zakresie edukacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji programu „Cyfrowa Gmina

Marcel Kozon
Gmina Somianka
Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2022 14:06:00
Składania : 10-08-2022 12:00:00
Otwarcia : 10-08-2022 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja warunków zamówienia.pdf pdf 431.17 2022-07-28 14:06:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 180.72 2022-07-28 14:06:00 Postępowanie
Załączniki od nr 1 do nr 9.zip zip 1486.23 2022-07-29 09:18:20 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 119.05 2022-08-04 13:53:47 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ.pdf pdf 295.49 2022-08-04 13:53:47 Publiczna wiadomość
Poprawione załączniki nr 1 i nr 6.zip zip 400.93 2022-08-04 13:53:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert- Część I.pdf pdf 170.25 2022-08-10 15:36:05 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert- Część II.pdf pdf 169.04 2022-08-10 15:36:05 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert- Część III.pdf pdf 176.62 2022-08-10 15:36:05 Publiczna wiadomość
Wniosek o wydłużenie terminu związania ofertą.pdf pdf 264.8 2022-09-08 12:49:32 Publiczna wiadomość
Wniosek o wydłużenie terminu związania ofertą.docx docx 117.11 2022-09-08 12:49:32 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania część III.pdf pdf 348.34 2022-09-13 16:14:42 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Cyfrowa Gmina- Serwery.pdf pdf 282.22 2022-09-20 11:49:52 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Cyfrowa Gmina - Komputery.pdf pdf 284.84 2022-09-20 11:52:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-09-20 11:52 Marcel Kozon Szanowni Państwo,

w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części I postępowania.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-09-20 11:49 Marcel Kozon Szanowni Państwo,

w załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części II postepowania.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-09-13 16:14 Marcel Kozon Szanowni Państwo,

w załączeniu informacja o unieważnieniu postepowania w ramach Części III postępowania "„Opracowanie dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwa oraz przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa JST zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do dokumentacji przetargowej” .

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-09-08 12:49 Marcel Kozon Szanowni Państwo,
w załączeniu znajduje się wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą. Proszę o jego przeczytanie, a także przesłanie wypełnionego oświadczenia. Dokument przesyłam w dwóch wersjach, pdf i wersji edytowalnej.

Wniosek o wydłużenie [...].pdf

Wniosek o wydłużenie [...].docx

2022-08-11 11:48 Marcel Kozon Szanowni Państwo,
we wczorajszej informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wdał się błąd.
prawidłowe kwoty wyglądają następująco,
dla Części I postępowania - 48 289,00 zł
dla Części II postępowania- 90 651,00 zł
dla Części III postępowania- 29 840,00 zł

Łączna kwota jaką zamawiający jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 168 780,00 zł

Z poważaniem,
Marcel Kozon
Podinspektor ds. inwestycji , drogownictwa,
pozyskiwania środków zewnętrznych
oraz zamówień publicznych
Urząd Gminy Somianka
Somianka-Parcele 16B
07-203 Somianka
tel. 29 741 87 90 wew. 54
fax. 29 741 87 14
m.kozon@somianka.pl
http://www.somianka.pl

2022-08-10 15:36 Marcel Kozon Szanowni Państwo,

poniżej informacja z otwarcia ofert dotycząca postępowania przetargowego.

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-08-10 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na całość zamówienia kwotę 151 560,00 zł
2022-08-04 13:53 Marcel Kozon Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam wyjaśnienia treści SWZ na zadane w toku terminu składania ofert pytania do postępowania, a także informację o zmianie treści SWZ wraz z nowymi terminami składania, otwarcia i związania ofertą oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z platformy e-zamówienia.
W załączeniu również zamieszczamy POPRAWIONE, załączniki do SWZ, o których zapoznanie się bardzo Państwa proszę. Poprawki dotyczą też formularza ofertowego, więc proszę przy tworzeniu ofert o zastosowanie przesłanego poniżej FORMULARZA OFERTOWEGO!

Z poważaniem,
Marcel Kozon
Podinspektor ds. inwestycji , drogownictwa,
pozyskiwania środków zewnętrznych
oraz zamówień publicznych
Urząd Gminy Somianka
Somianka-Parcele 16B
07-203 Somianka
tel. 29 741 87 90 wew. 54
fax. 29 741 87 14
m.kozon@somianka.pl
http://www.somianka.pl

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

Poprawione załącznik [...].zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 756