Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-10-2022 11:14:00 |
Składania : | 20-10-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
ul.
Piekary 19, 61-823 Poznań
NIP
7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198
tel.
61 656 35 00, fax. 61 656 35 66
ZWRACA SIĘ Z UPRZEJMĄ
PROŚBĄ O SZACUNKOWĄ WYCENĘ PONIŻSZEGO ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiot wyceny: usługa serwisowa
w zakresie bieżącej
konserwacji systemów teleinformatycznych oraz ewentualnych w miarę potrzeb
napraw centrali telefonicznych, aparatów telefonicznych, faxów i instalacji
telefonicznej znajdującej się w siedzibie Zamawiającego, jego oddziale w Pile i
punkcie informacyjnym w Kaliszu.
2.
Wykaz centrali:
- Centrala w siedzibie
Spółki WARP Sp. z o.o. w Poznaniu ul. Piekary 19 – SLICAN IPL-256
- Centrala w oddziale Spółki WARP Sp. z o.o. w Pile ul.
Grunwaldzka 2 – SLICAN
SLICAN IPU-14.105.
- Centrala w punkcie informacyjnym funduszy
europejskich Spółki WARP Sp. z o.o.
w Kaliszu ul. Zacisze 2 – SLICAN IPU-14.105
3. Wyżej
wymienione centrale pracują w trybie zlinkowanym i pracują jako jeden serwer telefoniczny
4. Usługa serwisowa
(konserwacje i przeglądy systemów teleinformatycznych) wykonywane przynajmniej
raz w miesiącu.
5. Usługa serwisowa
świadczona od 02.01.2023 r. do 31.12.2025 r. (24 miesiące).
6. Usługa serwisowa
świadczona w godzinach od 07:00 do 16:00 w dni robocze, od poniedziałku do
piątku.
7. Czas reakcji (nie
dłuższy niż 4 godzin – liczony w godzinach urzędowania Spółki WARP
Sp. z o.o. np. jeżeli awaria zostanie zgłoszona o godz. 14:00 to czas reakcji
kończy się dnia kolejnego o godz. 13:00)
należy rozumieć jako czas liczony od momentu zgłoszenia Wykonawcy awarii, za
pomocą faksu bądź drogą poczty elektronicznej, do momentu zajęcia się naprawą.
8. Po zdiagnozowaniu
usterki, a przed przystąpieniem do naprawy należy przedstawić ekspertyzę i
kosztorys do akceptacji Zamawiającemu wraz z czasem naprawy.
9. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do odstąpienia od naprawy w przypadku braku akceptacji
przedstawionego kosztorysu, bez ponoszenia kosztów przygotowanej ekspertyzy i kosztorysu naprawy.
10. Konserwacje i naprawy
będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego oraz jego oddziale i punkcie
informacyjnym.
11. W przypadku awarii systemu
powodującej przerwę w pracy (łączności) powyżej 4 godzin, Wykonawca zobowiązuje
się dostarczyć na czas naprawy urządzenia zamienne o podobnych parametrach.
12. W przypadku
konieczności naprawy urządzeń poza siedzibą Zamawiającego niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego.
13. Wykonawca oświadcza,
że jest w posiadaniu części zamiennych niezbędnych do wykonania naprawy systemu
w założonym czasie reakcji. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca udostępni do
wglądu posiadane części zamienne niezbędne do naprawy wyżej wymienionych
central.
14. Wykonawca zobowiązuje
się do wykonania usług będących przedmiotem niniejszego postępowania osobiście.
W przypadku konieczności powierzenia realizacji umowy osoba trzecim Wykonawca
zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego.
15. W przypadku awarii
centrali, sieci telefonicznej, gdzie powstała awaria jest wynikiem zaniedbania
po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje naliczanie kar umownych w wysokości
– 10% miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy za każdy dzień występowania awarii.
16. Wykonawca zobowiązany
jest przynajmniej raz w miesiącu dostarczyć w formie papierowej lub
elektronicznej raport z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali z
osobna, który stanowi podstawę do płatności za usługę.
17. Bardzo proszę o przesłanie
odpowiedzi do dnia 20 października 2022
r. do godz.: 12:00.
18. Szczegółowych informacji
udziela Pan Hubert Stankiewicz oraz Pan Wojciech Korniewicz tel. 61 656 35
00.
19. KOD CPV:
50334130-5
- Usługi w
zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej.
50334110-9
- Usługi w
zakresie konserwacji sieci telefonicznej.
20. Wycena proszę przesłać na załączonym formularzu (załącznik nr 1).
21. Niniejsze
szacowanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego
i nie jest zaproszeniem do podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu
Cywilnego w sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem
o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie
dialogu konkurencyjnego.
Komunikaty