Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/ZP/REG/2022 „Zapewnienie obsługi personelu - hostess na potrzeby realizacji zadań podczas przygotowań i realizacji Igrzysk Europejskich 2023”.

Termin:
Zamieszczenia : 17-01-2023 13:54:00
Składania : 25-01-2023 10:00:00
Otwarcia : 25-01-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez załączenie na Platformie wszystkich wskazanych w Ogłoszeniu dokumentów.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie-sig.pdf pdf 583.01 2023-01-17 13:54:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_do_OPZ.pdf pdf 290.46 2023-01-17 13:54:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf pdf 350.02 2023-01-17 13:54:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_Formularz_ofertowy.doc doc 72.5 2023-01-17 13:54:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_Wykaz_Usług.docx docx 16.47 2023-01-17 13:54:00 Postępowanie
Załącznik_nr_4_Oświadczenie.docx docx 13.43 2023-01-17 13:54:00 Postępowanie
Załącznik_nr_5_Wzór_Umowy.pdf pdf 293.59 2023-01-17 13:54:00 Postępowanie
zawiadomienie_o_wyniku (002).pdf pdf 466.17 2023-02-11 17:47:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-11 17:47 Łukasz Biela Szanowni Państwo,

Zamawiający przekazuje zawiadomienie o wyniku postępowania.

zawiadomienie_o_wyni [...].pdf

2023-01-23 22:11 Łukasz Biela Szanowni Państwo,

Zamawiający informuje, iż wpłynęły zapytania do treści Ogłoszenia, na które udzielone zostają następujące odpowiedzi:


Pytanie: Bardzo proszę o dookreślenie roli koordynatora podczas dni ceremonii.
Czy jest to osoba zdalna która koordynuje prace teamów czy w każdej lokalizacji w każdy dzień ma się pojawić na miejscu z hostessami i koordynować ich prace?

Odpowiedź: Koordynator Ceremonii medalowych jest zatrudniony przez Zamawiającego i zarządza pracą hostess podczas prób i realizacji Ceremonii medalowych.
Jeśli Wykonawca chce zatrudnić dodatkową osobę ze swojej strony, to tylko na zasadzie pracy zdalnej, bez możliwości wejścia na obiekty, w których odbywają się próby i zawody z udziałem hostess.
2023-01-21 15:17 Łukasz Biela Szanowni Państwo,

Zamawiający informuje, iż wpłynęły zapytania do treści Ogłoszenia, na które udzielone zostają nastepujące odpowiedzi:

Pytanie nr 1: Odnośnie Etapu II, w związku z tym, że dyscyplin sportowych zawartych w dokumencie jest 21, mam rozumieć, że będzie 21 prób trwających każda po 3,5 godziny z 6 hostessami w siedmiu różnych lokalizacjach?

Odpowiedź: Dyscyplin sportowych jest 22 więc odbędą się 22 próby, po 3,5h każda z udziałem 6 hostess (5 skład główny + 1 rezerwowa) w 6 głównych lokalizacjach.

Przy wykorzystaniu prawa opcji przez Zamawiającego dodatkowo odbędzie się jeszcze 5 prób po 3,5h każda z udziałem 6 hostess (5 skład główny + 1 rezerwowa) w opcjonalnych 5 lokalizacjach.

Pytanie nr 2: Odnośnie Etapu III, mam rozumieć, że będzie 7 prób po 3,5 godziny w 7 lokalizacjach?

Odpowiedź: Dyscyplin sportowych jest w dokumencie 22 więc odbędą się 22 próby generalne, po 3,5h każda z udziałem 6 hostess (5 skład główny + 1 rezerwowa) w 6 głównych lokalizacjach.

Przy wykorzystaniu prawa opcji przez Zamawiającego dodatkowo odbędzie się jeszcze 5 prób po 3,5h każda z udziałem 6 hostess (5 skład główny + 1 rezerwowa) w opcjonalnych 5 lokalizacjach.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapewnienie obsługi personelu - hostess na potrzeby realizacji zadań podczas przygotowań i realizacji Igrzysk Europejskich 2023”. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2933 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 906