Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-02-2023 14:46:00 |
Składania : | 27-02-2023 12:30:00 |
Otwarcia : | 27-02-2023 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r. z późn. zm.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 1710 z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w drogach wewnętrznych na terenie Centrum Usług Mulnik” część A i część B, przy czym część A należy wykonać zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych „ERGOTECH” mgr inż. Wojciech Zarzeka, ul. Gdańska 21J, 72-600 Świnoujście stanowiącą załącznik nr 2 do siwz oraz pozwoleniem na budowę, a część B zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
- wykonanie prac wraz z odbiorem
technicznym robót części A - 35 dni kalendarzowych od przekazania prawomocnej
decyzji o pozwoleniu na budowę,
– wykonanie prac wraz z odbiorem technicznym robót części B - 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy ,
- w zakresie wykonania całości zadania i zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego w terminie 40 dni kalendarzowych od dnia odbioru technicznego robót części zadania, której realizacja zostanie zakończona w późniejszym terminie.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. kosztorys zawierający ceny jednostkowe – w zakresie części A
4.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – załącznik nr 1 do oferty,
4.3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,
4.4. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.5. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.6. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.7. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty,
4.8. dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci wodociągowej o średnicy min. 150mm żeliwo/ 160mm PE o długości większej lub równej 300m oraz dwie roboty budowlane, polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy min. 200mm kamionka/PVC o długości większej lub równej 200m, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto dla każdego zamówienia.
4.9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 4 do oferty,
4.10. oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane – załącznik nr 5 do oferty,
4.11. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 150 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 6 do oferty,
4.12. dokument (np. oświadczenie Ubezpieczyciela) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości,
4.13. oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej – załącznik nr 7 do oferty,
4.14. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 8 do oferty,
4.15. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty,
4.16. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 10 do oferty,
4.17. oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 stawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835) – załącznik nr 11 do oferty
4.18. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 12 do oferty,
4.19. oświadczenie Wykonawcy, że Operator Zgrzewarki posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - załącznik nr 13 do oferty,
4.20. oświadczenie Wykonawcy, że zgrzewarka, która zostanie wykorzystana przy realizacji zamówienia posiada aktualną kalibrację - załącznik nr 14 do oferty,
4.21. dowód wniesienia wadium.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.2, 4.3, 4.14, 4.15, 4.16, 4.17., 4.18).
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,
6. Wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).
7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny netto podanej w Formularzu oferty
2023-03-07 10:47 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/0320/78/2023/KSz. |
2023-02-28 08:54 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/0279/63/2023/KSz. |
2023-02-27 12:34 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach przeznaczonych na realizację przedmiotowego postępowania - pismo nr EA/PW/NI/0271/62/2023/KSz |
2023-02-22 12:28 | Karolina Szczawińska |
W
związku
z
wniesionymi
przez
Wykonawców
pytaniami
do
specyfikacji
istotnych
warunków
zamówienia
w
w/w
postępowaniu,
Zamawiający
poniżej
publikuje
treść
pytań
oraz
odpowiedzi
-
pismo
nr
EA/PW/NI/0263/61/2023/KSz.
Dodatkowo Zamawiający publikuje następujące dokumenty dotyczące zgody na dysponowanie nieruchomością ne cele budowlane. odpowiedzi na pytani [...].docx |
2023-02-21 10:27 | Karolina Szczawińska |
W
związku
z
wniesionymi
przez
Wykonawców
pytaniami
do
specyfikacji
istotnych
warunków
zamówienia
w
w/w
postępowaniu,
Zamawiający
poniżej
publikuje
treść
pytań
oraz
odpowiedzi
-
pismo
nr
EA/PW/NI/0249/60/2023/KSz. Jednocześnie niniejszym pismem Zamawiający dokonuje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przedłuża termin składania ofert. |
2023-02-17 08:57 | Karolina Szczawińska | Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępnienia przedmiar w postaci dokumentu edytowalnego. |
Komunikaty