Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-02-2023 09:59:00 |
Składania : | 10-03-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | 10-03-2023 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie
prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020
PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000
złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.20.2023.EG
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO
ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1.
Przedmiotem i zakresem zamówienia jest ustawienie i
obsługa przenośnych kabin WC stanowiących własność Wykonawcy usługi.
2.
Kabiny zostaną ustawione w miejscach, ilościach i terminach określonych w
Załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego.
3.
Wykonawca zobowiązuje się do:
1)
Bieżącej obsługi i nadzoru kabin zapewniających sprawne ich
funkcjonowanie, czystość estetyczny
wygląd.
2)
Wykonywania dużych i małych serwisów w ilościach określonych w Załączniku
nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do Umowy z czego:
1 Mały serwis obejmuje:
- sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania wszystkich urządzeń i
usunięcie ewentualnych usterek,
- utrzymanie w należytym stanie sanitarnym wnętrza kabiny,
- uzupełnienie papieru toaletowego,
- zalewanie kabin płynem zapachowo – neutralizującym,
2 Duży serwis obejmuje:
- opróżnienie zbiornika i przygotowanie go do dalszego użytkowania,
- umycie kabiny wewnątrz i z zewnątrz,
- dezynfekcję kabiny,
- sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania wszystkich urządzeń i
usunięcie ewentualnych
usterek,
- uzupełnienie papieru toaletowego,
- zalewanie kabin płynem zapachowo – neutralizującym,
3)
Wykonania na wezwanie Zamawiającego zamiennie serwisu dużego zamiast
serwisu małego.
4)
Przejęcia całkowitej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia kabin i
szkody wyrządzone osobom trzecim w okresie wykonywania usługi.
5)
Wymiany lub naprawy kabiny w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przez
Zamawiającego faktu uszkodzenia uniemożliwiającego bezpieczne korzystanie z
kabiny.
6)
Usunięcia kabin najpóźniej jeden dzień po terminach wskazanych w
Załączniku nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6 do Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2
do Zapytania ofertowego i uporządkowania miejsc ustawienia kabin.
7)
Uczestniczenia w kontrolach sanitarnych przeprowadzanych przez
Państwowego Powiatowego lub Granicznego Inspektora Sanitarnego w Elblągu w
kabinach ustawionych przez Wykonawcę.
4. Ustawione kabiny muszą być
sprawne technicznie, estetyczne tzn. nie mogą nosić znamion znacznego użytkowania
(dziury, pęknięcia itp.)
5. Wykonawca na czas wykonywania
zamówienia będzie musiał posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w
zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości
ciekłych (zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2519).
6. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do:
1) zmiany miejsc, terminów
ustawienia/zabrania kabin oraz do zamiany wykonywania dużych i małych serwisów,
w zależności od bieżących potrzeb,
2) rezygnacji z ustawienia kabin wymienionych w Załącznikach nr 1, 2, 3,
4, 5 i 6 do Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego wypłata
wynagrodzenia za usługę.
7. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w Projekcie umowy
stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data
rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data
zakończenia - 30 kwietnia 2024 r.
IV. Opis sposobu obliczenia
ceny
1.
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.
Składając ofertę należy wypełnić Załączniki nr
1, 2, 3, 4, 5, 6 do Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
3.
Cena netto oferty musi odpowiadać sumie wartości
wynikającej z Załączników nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 do Projektu umowy stanowiącego
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
4.
Cena netto oferty musi odpowiadać wartości
podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE
TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY.
5.
W
ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY należy podać cenę
(brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i
kwotę VAT.
6.
Cena
nie podlega waloryzacji.
V.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie
kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium
cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 10 marca 2023 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a)
wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY,
b) wypełnione Załączniki
nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 do Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne postanowienia
umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki
umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy
nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego
przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez
podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3.
Wykonawca może przed upływem terminu składania
ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę
należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać
się o udzielenie zamówienia.
X.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3. ZAŁĄCZNIKI NR 1, 2, 3, 4, 5, 6 DO PROJEKTU UMOWY.
2023-03-15 10:29 | Emilia Gajdzis |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.20.2023.EG
"Obsługa
przenośnych
kabin
WC
stanowiących
własność
Wykonawcy
usługi,
ustanowionych
na
terenach
rekreacyjnych
w
Elblągu
–
27
szt.",
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%. Wybrano ofertę firmy: CLEANER Zakład Sprzątania s.j. Maciej Bukowski, Grzegorz Misiewicz, 82-300 Elbląg, ul. Mazurska 10 cena (brutto) oferty: 32 533,92 zł |
Komunikaty