Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.7.2023 Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim

Katarzyna Żabińska
Gmina Aleksandrów Łódzki Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 24-03-2023 12:40:00
Składania : 07-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 07-04-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 6 do SWZ - Formularz cenowy część 1 - materiały biurowe.xlsx xlsx 34.64 2023-03-24 12:40:00 Postępowanie
Zał. nr 7 do SWZ - Formularz cenowy część 2 - druki akcydensowe.xlsx xlsx 348.72 2023-03-24 12:40:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu z dnia 24.03.2023.pdf pdf 131.1 2023-03-24 12:40:00 Postępowanie
SWZ sukcesywne dostawy nateriałów biurowych i druków akcydensowych.docx docx 117.13 2023-03-24 12:40:00 Postępowanie
zmodyfikowany Zał. nr 6 do SWZ - Formularz cenowy część 1 - materiały biurowe.xlsx xlsx 34.84 2023-03-31 12:19:12 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 31.03.2023 r..pdf pdf 39.38 2023-03-31 12:19:12 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 31.03.2023 r..docx docx 558.61 2023-03-31 12:19:12 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 31.03.2022 r..docx docx 571.1 2023-03-31 12:19:12 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ z dnia 04.04.2023.docx docx 559.6 2023-04-04 14:25:10 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 04.04.2023 r..docx docx 564.36 2023-04-04 14:25:10 Publiczna wiadomość
zmodyfikowany Zał. nr 6 do SWZ - Formularz cenowy część 1 - materiały biurowe.xlsx xlsx 34.8 2023-04-04 14:25:10 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 04.04.2023 r..pdf pdf 39.52 2023-04-04 14:25:10 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dn. 07.04.2023 r..doc doc 582.5 2023-04-07 11:57:11 Publiczna wiadomość
wezwanie do przedłużenia terminu związania ofertą 28.04.2023.doc doc 767 2023-04-28 12:16:09 Publiczna wiadomość
Unieważnienie druki akcydensowe.doc doc 577.5 2023-05-26 10:27:50 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postepowania- materiały biurowe na stronę.doc doc 585 2023-05-30 16:32:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-30 16:32 Katarzyna Żabińska Informacja o unieważnieniu postępowania Część 1 zamówienia - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim z dnia 30.05.2023 r. .

Informacja o uniewa [...].doc

2023-05-26 10:27 Katarzyna Żabińska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim”. Część 2 zamówienia – Sukcesywne dostawy druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim.

Unieważnienie druki [...].doc

2023-04-28 12:16 Katarzyna Żabińska Wezwanie do przedłużenia terminu związania ofertą

wezwanie do przedłuż [...].doc

2023-04-07 11:57 Katarzyna Żabińska Informacja z otwarcia ofert z dnia 07.04.2023 r.

Informacja z otwarci [...].doc

2023-04-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznacza kwotę 327.724,33 zł. brutto Na sfinansowanie 1 części zamówienia Sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim Zamawiający przeznacza kwotę 295.676,83 zł. brutto. Na sfinansowanie 2 części zamówienia Sukcesywne dostawy druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim Zamawiający przeznacza kwotę 32.047,50 zł. brutto
2023-04-04 14:25 Katarzyna Żabińska Wyjaśnienie i zmiana treści SWZ z dnia 04.04.2023 r.

Wyjaśnienie treści [...].docx

Zmiana treści SWZ z [...].docx

zmodyfikowany Zał. n [...].xlsx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-03-31 12:19 Katarzyna Żabińska Zamawiający publikuje wyjaśnienie treści SWZ oraz informuje o zmianie treści SWZ z dnia 31.03.2023.

zmodyfikowany Zał. n [...].xlsx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienie treści [...].docx

Zmiana treści SWZ z [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 795