Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.271.30.2023.EG Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu zielonego w tym budowy miejsc postojowych w rejonie filii nr 3 Biblioteki Elbląskiej przy ul. Piłsudskiego wraz z przebudową odcinka chodnika wzdłuż ulicy Szucha w Elblągu – w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2023 r. - Rewitalizacja terenu zielonego oraz remont chodnika przy Bibliotece Miejskiej nr 3 na ul. Piłsudskiego

Emilia Gajdzis
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 03-04-2023 12:14:00
Składania : 13-04-2023 09:30:00
Otwarcia : 13-04-2023 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

 

DZP.271.30.2023.EG

Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu zielonego w tym budowy miejsc postojowych w rejonie filii nr 3 Biblioteki Elbląskiej przy ul. Piłsudskiego wraz
z przebudową odcinka chodnika wzdłuż ulicy Szucha w Elblągu – w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2023 r. - Rewitalizacja terenu zielonego oraz remont chodnika przy Bibliotece Miejskiej nr 3 na ul. Piłsudskiego

 

I.   ZAMAWIAJĄCY:

 GMINA – MIASTO ELBLĄG

82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

 

II.    Opis przedmiotu zamówienia

 

1.   Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej w formie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu zielonego w tym budowy miejsc postojowych w rejonie filii nr 3 Biblioteki Elbląskiej przy ul. Piłsudskiego oraz z przebudową chodnika wzdłuż ul. Szucha wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie obejmującym:

-  budowę miejsc postojowych na terenie biblioteki (dz. nr 336, 337 i 349 obręb 5) wraz z wykonaniem odwodnienia oraz oświetlenia oraz zabezpieczeniem, regulacją i przebudową sieci infrastruktury podziemnej w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z projektowaną przebudową chodnika, zjazdu i zagospodarowaniem terenu,

-   przebudowę chodnika po stronie wschodniej w ciągu ul. Szucha na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. Szczecińskiej na działce nr 207/2 obręb 5 wraz z przebudową istniejącego zjazdu na teren biblioteki,

-  zagospodarowanie terenu zielonego działek nr 336, 337 oraz części działki nr 349 obręb 5 uwzględniając zaprojektowanie nasadzeń drzew i krzewów, trawników oraz elementów małej architektury,

-   wykonanie elementów monitoringu wizyjnego,

-   wykonanie innych niezbędnych robót wynikających z powyższego zakresu prac.

    Dokumentacja projektowa musi zostać sporządzona w formie i zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę lub uzyskania przyjęcia zgłoszenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane. Orientacyjny zakres prac określa załącznik nr 1 do umowy
z oznaczonym obszarem, na którym mają zostać zrealizowane roboty budowlane.

2.   Lokalizacja miejsca wykonywania roboty budowlanej: Elbląg.

3.   Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w Projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

III.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Ustala się  następujący termin wykonania przedmiotu umowy:

1)    Wykonania dokumentacji projektowej dla przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 oraz złożenie do właściwego organu kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub wniosku zgłoszenia robót budowlanych: do 70 dni od daty podpisania umowy;

2)    Nadzór inwestorski, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt. 13 projektu umowy – w trakcie realizacji robót, wykonywanych na podstawie projektu, wchodzącego w zakres przedmiotu umowy: do 90 dni od przekazania terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych;

3)    Końcowe rozliczenie inwestycji i przygotowanie rozliczenia środków trwałych: 14 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru wykonanych robót;

4)    Termin gwarancji jakości wykonanej dokumentacji projektowej: 36 miesięcy od daty uzyskania od właściwego organu decyzji pozwolenia na budowę lub oświadczenia
o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych.

5)    Termin w zakresie obsługi okresu gwarancyjnego: od daty podpisania protokołu odbioru robót do 36 miesięcy;

6)    Planowany termin zakończenia robót: do dnia 30.11.2023 r.


IV.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:

                 1)  projektantem posiadającym uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważnych, upoważniających do projektowania robót drogowych, mającym minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku projektanta drogowego.

                  2) inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważnych, mającym minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora robót drogowych.

   Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W odniesieniu do przedmiotowego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

 Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do Zapytania ofertowego.

Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.

 

V.     Opis sposobu obliczenia ceny

 

1.   Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.   Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.

3.   W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.

4.   Ponadto w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać:

1)    cenę za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie, o którym mowa w § 1 ust. 3 projektu umowy wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu dla zgłoszenia robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych;

2)    cenę za pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej w zakresie, o którym mowa w § 1 ust. 3 oraz uczestniczenie w postępowaniu przetargowym na roboty budowlane, w zakresie określonym w § 1 ust. 3 pkt. 13 i 14.

5.   Wartość wynagrodzenia za zakres, o którym mowa w pkt 4 ppkt 2) nie może być mniejsza niż 25% całkowitego wynagrodzenia netto.

6.   Cena nie podlega waloryzacji.

  

VI.   Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

 

1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

(1) cena (brutto) - 100 %

 

3.   Sposób oceny ofert:

Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

XC x 100%

gdzie:

XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

 

Sposób obliczenia XC:

Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

  

VII. termin składania ofert

 

1.   Oferty należy składać do dnia 13 kwietnia 2023 r. do godziny 09:30.

2.   Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

3.   Składana oferta musi zawierać:

a)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,

b)  wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB.

 

VIII.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

 

Emilia Gajdzis Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

IX.      PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

 

Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

 

 

X.     Informacje dodatkowe

 

1.   Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

2.   Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

 

3.   Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

 

5.   Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

6.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

7.   Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

 

 

XI.   Załączniki  

 

1.   ZAŁĄCZNIK NR 1 FORMULARZ OFERTY,

2.   ZAŁĄCZNIK NR 2 PROJEKT UMOWY,

3.   ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ OSÓB.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty.docx docx 17.9 2023-04-03 12:14:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Projekt umowy.pdf pdf 1616.85 2023-04-03 12:14:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób.docx docx 18.05 2023-04-03 12:14:00 Kryterium

Komunikaty

2023-04-21 12:17 Emilia Gajdzis W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu DZP.271.30.2023.EG „Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu zielonego w tym budowy miejsc postojowych w rejonie filii nr 3 Biblioteki Elbląskiej przy ul. Piłsudskiego wraz z przebudową odcinka chodnika wzdłuż ulicy Szucha w Elblągu – w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2023 r. - Rewitalizacja terenu zielonego oraz remont chodnika przy Bibliotece Miejskiej nr 3 na ul. Piłsudskiego”, wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%.
Wybrano ofertę firmy: „PROWED” Biuro Projektów Drogowych, Wiesław Siemiątkowski, 82-300 Elbląg, ul. Legionów 5
cena (brutto) oferty: 56 580,00 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu zielonego w tym budowy miejsc postojowych w rejonie filii nr 3 Biblioteki Elbląskiej przy ul. Piłsudskiego wraz z przebudową odcinka chodnika wzdłuż ulicy Szucha w Elblągu 2. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - 1) Wykonania dokumentacji projektowej dla przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 oraz złożenie do właściwego organu kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub wniosku zgłoszenia robót budowlanych: do 70 dni od daty podpisania umowy; 2) Nadzór inwestorski, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt. 13 projektu umowy – w trakcie realizacji robót, wykonywanych na podstawie projektu, wchodzącego w zakres przedmiotu umowy: do 90 dni od przekazania terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych. (0)
3 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do Za [...].docx

(0)
4 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 do Za [...].pdf

(0)
5 Wykaz osób - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 do Za [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427