Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-10-2023 14:12:00 |
Składania : | 31-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-10-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o informację |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Umowa ramowa na wykonywanie usług projektowych tymczasowej organizacji ruchu do projektów budowlanych związanych z realizacją sieci ciepłowniczej i przyłączy ciepłowniczych na terenie miasta Elbląga.
Przedmiotem Umowy ramowej są warunki udzielania i realizacji poszczególnych Zleceń, jakie Zamawiający może udzielić Wykonawcy w okresie obowiązywania Umowy, dotyczących opracowania dokumentacji projektowej dla wykonania przyłączeń nowych obiektów do sieci ciepłowniczej.
Umowa ramowa zawarta zostanie z Wykonawcami, którzy spełnią warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej OPZ. Po zawarciu Umowy ramowej z Wykonawcami wyłonionymi w wyniku postępowania, Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych w postaci Zleceń, określających zakres danego Zlecenia, poprzedzonych Zapytaniami ofertowymi. Zawarcie Umowy ramowej nie oznacza udzielenia Wykonawcy konkretnego Zlecenia, a jedynie możliwość udzielania takich Zleceń Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że zawieranie umów ramowych będzie procesem ciągłym, tj. Wykonawca w każdym momencie może zgłosić Zamawiającemu chęć podpisania umowy ramowej. W takim wypadku Wykonawca, spełniający warunki określone w OPZ, proszony jest o przesłanie maila na adres zamowienia@epec.elblag.pl, z zawiadomieniem o chęci zawarcia umowy ramowej. Do maila należy dołączyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu Wykonawcy wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 2 do Umowy. Zamawiający wymaga dołączenia skan dokumentu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty