Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-10-2023 11:23:00 |
Składania : | 07-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-11-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-11-07 13:26 | Jakub Gasik |
Nasz
znak:
RGGZ.271.1.32.2023
Szaflary,
dnia
07.11.2023r. Nr przetargu: 32/2023 Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na zadanie pn.: „Zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla OSP w miejscowości Szaflary”. Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o: I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ: Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Wybrana została oferta nr 1 złożona przez: FHUP PERFEKT RADOSŁAW ZASADA, Nakonowo 9A 87-853 Kruszyn Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: FHUP PERFEKT RADOSŁAW ZASADA, Nakonowo 9A 87-853 Kruszyn spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ. Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostało złożonych 1 ofert, które otrzymały następującą punktację: Oferta nr 1 - FHUP PERFEKT RADOSŁAW ZASADA, Nakonowo 9A 87-853 Kruszyn Cena oferty brutto uzyskała 60,00pkt. Okres gwarancji uzyskał 40,00pkt. Łącznie oferta uzyskała 100pkt. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 308 ust. 3 pkt. 1a w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/839626. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym. Otrzymują: 1/ FHUP PERFEKT RADOSŁAW ZASADA, Nakonowo 9A 87-853 Kruszyn; 2/ a/a |
2023-11-07 11:20 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.1.32.2023 Nr przetargu: 32/2023 INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), przedstawiam informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn.: „Zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla OSP w miejscowości Szaflary” 1. W dniu 07.11.2023r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się odszyfrowanie i otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. 2. Bezpośrednio przed odszyfrowaniem i otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/839626 informację kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.: Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 470 000,00 zł brutto Łącznie wpłynęły 1 oferta: • liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 1 • dane z otwartych ofert: (Szczegóły w załączniku niniejszej wiadomości) |
2023-11-07 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Znak
sprawy:
RGGZ.271.32.2023
Szaflary
dnia
30.10.2023r. Nr przetargu: 32/2023 INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.: „Zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla OSP w miejscowości Szaflary” Sesja otwarcia ofert: 07.11.2023r. po godz. 10:30 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 470 000,00 zł brutto Środki jakie jednostka OSP Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
2023-10-31 15:32 | Jakub Gasik |
Znak
sprawy
ZP.271.1.32.2023
Szaflary
31.10.2023r. Nr przetargu: 32/2023 Zmiana zapisów w SWZ Dotyczy zadania pn.: „Zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo – ratowniczego na podwoziu z napędem 4 x 4 dla OSP w miejscowości Szaflary” Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający zmienia treść SWZ I. W dziale XXVI. Wykaz podmiotowych środków dowodowych w pkt. 3.1., treść: 3.1 Wykaz wykonanych (zakończonych) robót W okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty wykonane zostały w sposób należyty. zmienia się na: 3.1 Wykaz wykonanych (zakończonych) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed, upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy wykonane zostały w sposób należyty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania ofert pozostaje bez zmian, tj. do dnia 07.11.2023 r. do godziny 10:00 |
Komunikaty