Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-12-2023 09:54:00 |
Składania : | 06-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 06-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do monitoringu wykrywania strat wody i detekcji wycieków na sieci wodociągowej w podziale na dwa zadania:
a) dostawa mętnościomierzy firmy Endress+Hauser – Zadanie nr 1,
b) dostawa urządzenia do badania wydajności hydrantów firmy BIATECH – Zadanie nr 2
- zgodnie z ilościami oraz wymogami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym - Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.
Termin gwarancji: 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru
2. Kod CPV:
383400000-0 – Przyrządy do mierzenia ilości
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 28.12.2023 r.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne Zadania nr 1 – 2). Zamawiający nie ogranicza liczby zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,
• UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm.).
8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę.
10. Załączniki do postępowania:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,
3) Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-13 10:46 | Anna Jasińska | Raport wyboru oferty - w załączeniu. |
2023-12-06 10:31 | Patrycja Kandyba | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty