Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/37/2023 „Dostawa urządzeń do monitoringu wykrywania strat wody oraz detekcji wycieków na sieci wodociągowej.”

Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2023 09:54:00
Składania : 06-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 06-12-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja 

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do monitoringu wykrywania strat wody i detekcji wycieków na sieci wodociągowej w podziale na dwa zadania:

a) dostawa mętnościomierzy firmy Endress+Hauser – Zadanie nr 1,

b) dostawa urządzenia do badania  wydajności hydrantów firmy BIATECH – Zadanie nr 2

- zgodnie z ilościami oraz wymogami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym - Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.

Termin gwarancji: 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru

2. Kod CPV: 

383400000-0 – Przyrządy do mierzenia ilości  

3. Wymagany termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 28.12.2023 r.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

•  Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne Zadania nr 1 – 2). Zamawiający nie ogranicza liczby zadań, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 

•  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

•  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1)  wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, 

• UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm.). 

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 

10. Załączniki do postępowania: 

1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 

2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 

3) Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy - załącznik nr 3.docx docx 25.1 2023-12-01 09:54:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 618.21 2023-12-01 09:54:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 166.66 2023-12-01 09:54:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 292.32 2023-12-01 09:54:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 455.92 2023-12-06 10:31:31 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 459.48 2023-12-13 10:46:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-13 10:46 Anna Jasińska Raport wyboru oferty - w załączeniu.

Raport wyboru oferty [...].pdf

2023-12-06 10:31 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawa mętnościomierzy firmy Endress+Hauser – Zadanie nr 1 Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 dostawa - (0)
2 dostawa urządzenia do badania wydajności hydrantów firmy BIATECH – Zadanie nr 2 Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 2. Zapłata zostanie dokonana na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Termin gwarancji - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 281