Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/39/2023 ”Dostawa olejów, smarów, płynów chłodniczych na potrzeby PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach”

Termin:
Zamieszczenia : 29-12-2023 11:01:00
Składania : 05-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 05-01-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Wymagania i specyfikacja  

1.Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zakup olejów, smarów, płynów chłodniczych w podziale na dwa zadania, których szczegółowy opis, wykaz wraz z cenami zawierają formularze cenowe, które będą  stanowić integralną część umowy (stosownie do zadania).

Zadanie nr 1 – Dostawa olejów, smarów i płynów chłodniczych na potrzeby działu Energetyczno - Mechanicznego przy ul. Rybnicką 47 w Gliwicach

Zadanie nr 2 - Dostawa olejów i smarów na potrzeby  Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Edisona 16 w Gliwicach.

Czas trwania umowy: 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy lub do wykorzystania środków.

Termin gwarancji: 12 miesięcy liczonej od każdej partii dostarczonego towaru (zrealizowanego zamówienia częściowego).

2. Kod CPV

Oleje silnikowe – 09211100-2

Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów - 09211600-7

Płyny hamulcowe – 09211650-2

Płyny chłodnicze – 24961000-8

Oleje smarowe i środki smarowe – 09211000-1

3. Wymagany termin realizacji zamówienia: Zamówienia częściowe realizowane będą w terminie 72 godzin od daty złożenia zamówienia. 

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,

• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.

6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 i/lub Załącznik nr 1.2 do Materiałów Przetargowych, 

2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 

3) Wykonawca do złożonej oferty dołączy oświadczenie o tym iż produkty, które dostarczy mają opłaconą akcyzę, oraz zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie dostarczonego towaru przedstawić koszt poniesionej akcyzy.

4) UWAGA! W przypadku zaoferowania zamienników produktów zaznaczonych kolorem pomarańczowym przedstawionych w formularzu cenowym w zakresie zadania 1 należy dołączyć rekomendację do stosowania tych produktów oraz potwierdzająca spełnianie norm przez te produkty. Rekomendacja powinna być wydana przez producenta lub autoryzowany serwis producenta,

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm). 

8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najwyższą liczbą punktów zgromadzoną   w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert. 

10. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy   – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 

2) Formularz cenowy wraz z opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 1.1 i/lub 1.2

3) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formuarz cenowy- załącznik nr 1.2.xlsx xlsx 13.05 2023-12-29 11:01:00 Postępowanie
Formularz cenowy - załacznik nr 1.1.xlsx xlsx 18.75 2023-12-29 11:01:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 850.23 2023-12-29 11:01:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.pdf pdf 227.68 2023-12-29 11:01:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 24.08 2023-12-29 11:01:00 Postępowanie
Formularz cenowy - załacznik nr 1.1 - po modyfikacji (1).xlsx xlsx 18.88 2024-01-03 13:23:31 Publiczna wiadomość
Formularz cenowy - załacznik nr 1.2 - po modyfikacji.xlsx xlsx 12.23 2024-01-03 13:23:31 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i modyfikacja treści MP.pdf pdf 3026.33 2024-01-03 13:23:31 Publiczna wiadomość
Informacja z otarcia ofert.pdf pdf 459.41 2024-01-05 09:55:52 Publiczna wiadomość
Raport wyboru oferty.pdf pdf 463.83 2024-01-17 14:11:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-17 14:11 Patrycja Kandyba Raport wyboru oferty

Raport wyboru oferty [...].pdf

2024-01-05 09:55 Patrycja Kandyba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otarcia [...].pdf

2024-01-03 13:23 Anna Jasińska Wyjaśnienia i modyfikacja treści Materiałów Przetargowych - w załączeniu.

Formularz cenowy - z [...].xlsx

Formularz cenowy - z [...].xlsx

Wyjaśnienia i modyfi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 – Dostawa olejów, smarów i płynów chłodniczych na potrzeby działu Energetyczno - Mechanicznego przy ul. Rybnicką 47 w Gliwicach Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 i/lub Załącznik nr 1.2 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 3) Wykonawca do złożonej oferty dołączy oświadczenie o tym iż produkty, które dostarczy mają opłaconą akcyzę, oraz zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie dostarczonego towaru przedstawić koszt poniesionej akcyzy. 4) UWAGA! W przypadku zaoferowania zamienników produktów zaznaczonych kolorem pomarańczowym przedstawionych w formularzu cenowym w zakresie zadania 1 należy dołączyć rekomendację do stosowania tych produktów oraz potwierdzająca spełnianie norm przez te produkty. Rekomendacja powinna być wydana przez producenta lub autoryzowany serwis producenta, UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 dostawa - (0)
2 Zadanie nr 2 - Dostawa olejów i smarów na potrzeby Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Edisona 16 w Gliwicach. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 i/lub Załącznik nr 1.2 do Materiałów Przetargowych, 2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 3) Wykonawca do złożonej oferty dołączy oświadczenie o tym iż produkty, które dostarczy mają opłaconą akcyzę, oraz zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie dostarczonego towaru przedstawić koszt poniesionej akcyzy. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 2. Wynagrodzenie za poszczególne dostawy towarów, zgodnie z cennikiem, płatne będzie na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Podstawą wystawienia faktury będzie każdorazowo potwierdzenie odbioru dostawy towarów, bez uwag, proszę potwierdzić (0)
3 Termin gwarancji - 12 miesięcy liczonej od każdej partii dostarczonego towaru (zrealizowanego zamówienia częściowego), proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 341