Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-12-2023 11:01:00 |
Składania : | 05-01-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 05-01-2024 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Wymagania i specyfikacja
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup olejów, smarów, płynów chłodniczych w podziale na dwa zadania, których szczegółowy opis, wykaz wraz z cenami zawierają formularze cenowe, które będą stanowić integralną część umowy (stosownie do zadania).
Zadanie nr 1 – Dostawa olejów, smarów i płynów chłodniczych na potrzeby działu Energetyczno - Mechanicznego przy ul. Rybnicką 47 w Gliwicach
Zadanie nr 2 - Dostawa olejów i smarów na potrzeby Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Edisona 16 w Gliwicach.
Czas trwania umowy: 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy lub do wykorzystania środków.
Termin gwarancji: 12 miesięcy liczonej od każdej partii dostarczonego towaru (zrealizowanego zamówienia częściowego).
2. Kod CPV
Oleje silnikowe – 09211100-2
Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów - 09211600-7
Płyny hamulcowe – 09211650-2
Płyny chłodnicze – 24961000-8
Oleje smarowe i środki smarowe – 09211000-1
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: Zamówienia częściowe realizowane będą w terminie 72 godzin od daty złożenia zamówienia.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 i/lub Załącznik nr 1.2 do Materiałów Przetargowych,
2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
3) Wykonawca do złożonej oferty dołączy oświadczenie o tym iż produkty, które dostarczy mają opłaconą akcyzę, oraz zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie dostarczonego towaru przedstawić koszt poniesionej akcyzy.
4) UWAGA! W przypadku zaoferowania zamienników produktów zaznaczonych kolorem pomarańczowym przedstawionych w formularzu cenowym w zakresie zadania 1 należy dołączyć rekomendację do stosowania tych produktów oraz potwierdzająca spełnianie norm przez te produkty. Rekomendacja powinna być wydana przez producenta lub autoryzowany serwis producenta,
UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm).
8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz z najwyższą liczbą punktów zgromadzoną w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert.
10. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) Formularz cenowy wraz z opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 1.1 i/lub 1.2
3) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych,
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-01-17 14:11 | Patrycja Kandyba | Raport wyboru oferty |
2024-01-05 09:55 | Patrycja Kandyba | Informacja z otwarcia ofert |
2024-01-03 13:23 | Anna Jasińska |
Wyjaśnienia
i
modyfikacja
treści
Materiałów
Przetargowych
-
w
załączeniu.
Formularz cenowy - z [...].xlsx |
Komunikaty