Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-02-2024 14:40:00 |
Składania : | 26-02-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 26-02-2024 11:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7021.7.2024.KZ Krosno, dnia 15.02.2024 r.
OGŁOSZENIE
Postępowanie
przeprowadzone zostanie w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 8 pkt 1
załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia
2020 r.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, www.krosno.pl,
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
Usługę związaną z utrzymaniem fontann pn. „Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann na terenie miasta Krosna w 2024 r.- obsługa sterowania automatyki i urządzeń elektrycznych z dozorem prewencyjnym"
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:
45317000-2 - inne instalacje elektryczne
4820000-0 - obsługa pakietów oprogramowania dla sieci, Internetu
48150000-4 - obsługa pakietów oprogramowania do kontroli przemysłowej
45317300-5 - elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45317400-6 - instalowanie i obsługa urządzeń filtracyjnych
45317100-3 - instalowanie i obsługa urządzeń pompowych
48960000-5 - Pakiety oprogramowania do sterowników systemowych
48961000-2 - Sterowniki Ethernet
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Usługa związana jest z bieżącym utrzymaniem fontann na terenie miasta Krosna w 2024 r. w zakresie obsługi sterowania automatyki i urządzeń elektrycznych z dozorem prewencyjnym.
Obsługa urządzeń elektrycznych, elektronicznych i automatyki sterowania AKPiA i ich konfiguracja.
Wymagana jest znajomość obsługi sterowników, falowników, programatorów regulacyjnych oraz diagnostyka układów elektrycznych, kontrolerów uzdania wody, czujników i przetworników ciśnieniowych, czujników konduktometrycznych, układów elektronicznych. Utrzymanie fontann w ruchu ciągłym,7 dni w tygodniu od godz. 7:00 do 00:00. Kontrola i utrzymanie w sprawności i czystości zespołów filtracyjnych, fontanny, pomieszczeń technicznych.
Usługa obejmuje stały dozór i czynności z zakresu prawidłowego funkcjonowania fontann.
Lokalizacja fontann na : krośnieńskim Rynku oraz przy ulicy Wojska Polskiego w Krośnie
1.2 Demontaż i montaż zabudowy fontanny na krośnieńskim Rynku w dwóch etapach realizacji:
Etap I – Demontaż wiosenny
1. Demontaż elementów zabudowy fontanny
2. Demontaż sztucznego trawnika oraz przewóz (z magazynu UM Krosno; ul. Staszica 2)
3. Przewóz i rozładunek elementów zabudowy fontanny (ul. Kaczorowskiego )
4. Ułożenie na przekładkach drewnianych zabudowy
5. Uporządkowanie fontanny
Etap II – Montaż zimowy
1. Montaż zabudowy fontanny na krośnieńskim Rynku
2. Montaż sztucznego trawnika
3. Wyczyszczenie elementów
4. Uzupełnienie i wymiana elementów koniecznych do prawidłowego montażu
zabudowy. W tym łączników metalowych, śrub gwoździ, wkrętów.
5. Przewóz i rozładunek z miejsca składowania
6. Wypoziomowanie podestu
1.3 Naprawa 2 szt. uchwytów lamp chromoniklowych - przyspawanie lub wykonanie nowych klamr mocujących.
1.4 Wymiana wody w fontannach co 2 tygodnie z oczyszczeniem niecki fontanny.
1.5 Wymiana piasku filtracyjnego w filtrach piaskowych ok. 0,0625 m3
1.6 Montaż i demontaż istniejącej dyszy sferycznej z głowicą na fontannie przy ul. Wojska Polskiego – wiosna/jesień.
2. Termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie: 25.03.2024 r.
Zakończenie: 13.11.2024 r.
3. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 20 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury.
4. Inne istotne warunki zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 2
5. Warunki wymagane od Wykonawcy lub Osoby fizycznej
Wykonawca lub osoba fizyczna załączy następujące dokumenty:
1) Wypełniony formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1,
2) Kserokopie aktualnych uprawnień elektrycznych dozorowych typu „D” i eksploatacyjnych typu „E” lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Budowlanej.
Informacja: Wykonawcą w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która: ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę.
6. Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsca złożenia:
Wykonawca lub osoba fizyczna może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, kierując swoje zapytania na piśmie. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się w sprawie jest inspektor Krzysztof Zaborowski - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej w Krośnie, ul. Bieszczadzka 5, pokój Nr 212, tel. 13 474 36 32
Sposób porozumiewania się:
Pisemnie pocztą elektroniczną, przez platformę zakupową lub
e-mail: zaborowski.krzysztof@um.krosno.pl
7.Sposób składania ofert :
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
7.1 Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl elektronicznie –
7.2 Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 lutego 2024 r., do godziny: 11:00 w formie elektronicznej na adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl
7.3 Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 26 luty 2024 r. o godz. 11:05 w Urzędzie Miasta Krosna
Informacja: Do złożenia oferty nie przekraczającej kwoty 130 tys. złotych netto, nie jest wymagany podpis elektroniczny Skan umieścić na platformie zakupowej. Ofertę, należy podpisać czytelnym podpisem.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Inspektor Krzysztof Zaborowski Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 212, tel. (13) 47 43 632.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-02-29 15:24 | Krzysztof Zaborowski | Protokół z otwarcia ofert |
Komunikaty