Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OWO.272.1.13.2024 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią

Magdalena Siewkowska
Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią Department: Wydział Organizacji, Zamówień Publicznych i Kontroli
Deadlines:
Published : 19-02-2024 10:20:00
Placing offers : 29-02-2024 12:00:00
Offers opening : 29-02-2024 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informuję o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym jednostki. Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo w załączeniu. Na ofertę składają się wypełnione załączniki nr 1-6.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zapraszamy do złożenia oferty.

Magdalena Siewkowska

Starostwo Powiatowe w Nakle nad Notecią


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie do składania ofert_materiały biurowe.docx docx 188.06 2024-02-19 10:20:00 Proceeding
Zał. 1_Druk ofertowy.docx docx 179.71 2024-02-19 10:20:00 Proceeding
Zał. 2_Szczegółowy formularz_Starostwo_materiały biurowe 2024.xlsx xlsx 28.26 2024-02-19 10:20:00 Proceeding
Zał. 3_Szczegółowy formularz_SWG Nakło_materiały biurowe 2024.xlsx xlsx 20.14 2024-02-19 10:20:00 Proceeding
Zał. 4_Szczegółowy formularz_SWG Szubin_materiały biurowe 2024.xlsx xlsx 17.35 2024-02-19 10:20:00 Proceeding
Zał. 5_Szczegółowy formularz_SRZ_materiały biurowe 2024.XLSX XLSX 16.04 2024-02-19 10:20:00 Proceeding
Zał. 6_Szczegółowy formularz_OPZ_matriały biurowe 2024.xlsx xlsx 16.96 2024-02-19 10:20:00 Proceeding
Zał. 7_Projekt umowy_materiały biurowe.pdf pdf 62.3 2024-02-19 10:20:00 Proceeding
Informacja o modyfikacji_materiały biurowe.docx docx 430.36 2024-02-23 08:53:09 Public message
Informacja o modyfikacji II_materiały biurowe.docx docx 430.67 2024-02-28 13:38:46 Public message
Wybór_materiały biurowe 2024.docx docx 431.2 2024-03-05 08:53:15 Public message

Announcements

2024-03-05 08:53 Magdalena Siewkowska Informacja o wyborze oferty - do pobrania w załączeniu

Wybór_materiały biur [...].docx

2024-02-28 13:38 Magdalena Siewkowska Informacja o modyfikacji II - do pobrania w załączeniu

Informacja o modyfik [...].docx

2024-02-23 08:53 Magdalena Siewkowska Informacja o modyfikacji - do pobrania w załączeniu

Informacja o modyfik [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa materiałów biurowych Wykonawca wpisuje łączną cenę brutto za dostawę materiałów biurowych. Informacje szczegółowe podaje w załącznikach (1-6). 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z projektem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z projektem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 476