Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-04-2024 14:31:00 |
Składania : | 12-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Urząd Miasta i Gminy Kórnik w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Zamawiającego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8170 411 wew. 654
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Równocześnie informujemy, że do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone Ustawą z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy, niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania ustawy Pzp.
Ponadto jako Zamawiający informujemy, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019 r., poz 1751), od dnia 1 listopada 2019r płatności od 15.000,-zł brutto należnego wynagrodzenia Zleceniobiorcy dokonywać będziemy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. "split payment".
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym terminie bez konieczności podawania przyczyny.
2024-04-11 12:28 | Joanna Grzybowska |
Zapytania
Oferentów: 1. Jaki należy przyjąć okres pielęgnacji wykonanej zieleni? 2. Czy należy policzyć sadzenie i pielęgnację 2 drzew wiśnia piłkowana? 3. Proszę o udostępnienie pozwolenia na badania archeologiczne z dnia 20.12.2023r znak :4123.10.00172.2023.IV. 4. Proszę o informację jakie uprawnienia ma posiadać kierownik budowy czy musi posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami na terenach objętych nadzorem konserwatora zabytków? 5. Proszę o udostępnienie karty katalogowej na elementy małej architektury (ławek). Proszę o potwierdzenie że istniejące kosze na śmieci zostaną przeniesione na skwerze w inne miejsce zgodnie z projektem. 6. Proszę o informację ile ma być zamontowanych lamp najazdowych 5 zgodnie z przedmiarem czy 6 zgodnie z projektem. 7. Proszę o udostępnienie rysunku konstrukcyjnego fundamentu pod pomnik 8. Czy badania archeologiczne są po stronie inwestora czy po stronie wykonawcy i należy je uwzględnić w wycenie ? 9. Proszę o udostępnienie pozwolenia konserwatorskiego nr 176/A/2023 na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków z dnia 11.10.1\2023r znak KZ.4123.10.00092.2023.III. Odpowiedzi Zamawiającego: Okres pielęgnacji zieleni do czasu odbioru ostatecznego robót. 2. Sadzenie zgodnie z przedmiarem (2 szt.) i jw. 3. W zał. 4. Upr. Konstr.- Bud. / nie jest wymagane 5. Elementy małej architektury wyglądem zbliżone do istniejących (najbliższe otoczenie) 6. Lampy najazdowe 6 szt. zgodnie z projektem 7. W zał. 8. Po stronie Inwestora 9. W zał. Pomnik_scan mapa_zak [...].pdf |
Komunikaty