Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 139/2024/GMT Dostawa ustników jednorazowych- typu A,D,A-S,AL 4000

Deadlines:
Published : 17-04-2024 14:32:00
Placing offers : 23-04-2024 14:00:00
Offers opening : 23-04-2024 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


Szanowni Państwo,


1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu

2. Opis przedmiotu zamówienia:sukcesywna dostawa ustników jednorazowych zgodnych z formularzami asortymentowo - cenowymi -  łącznie 4 zadania

3. Termin realizacji zamówienia: - do 14 dni kalendarzowych

4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Renata Sidor tel. +48(47) 701 24 99

5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia

Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na poszczególne zadanie, zgodnie z kryteriami wyboru oferty.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. wyłącznie na wybrane przez siebie zadanie lub na kilka zadań.

6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i

oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:

- oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiedni potencjał techniczny umożliwiający realizację

przedmiotu zamówienia

            - - oświadczenie, o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania

na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie  bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: w załączeniu

8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie dotyczy

9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy): co najmniej 12 miesięcy.

10. Sposób przygotowania oferty: pisemnie w języku polskim.

Ofertę stanowić będą:

- oświadczenia o których mowa w pkt. 6 niniejszego zaproszenia,

   - wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik w niniejszym postępowaniu (ceny w PLN) i dotyczący tego zadania na które Wykonawca składa ofertę,

- atest dopuszczenia do użytku oferowanych ustników wydany przez PZH wraz z odpowiednim numerem atestu i datą atestu lub inny równoważny dokument wraz z odpowiednim numerem i datą,

Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za pośrednictwem poczty
e-mail.

Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.

   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury VAT wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres w zamówieniu.

 Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna

Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części zamówienia. 

Po zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia  drugiego II etapu  -negocjacji

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Projekt umowy- dostawy sukcesywne - 2024.pdf pdf 379.05 2024-04-17 14:32:00 Proceeding
Ukraina oświadczenie.doc doc 28.5 2024-04-17 14:32:00 Proceeding
Załącznik nr 1.pdf pdf 19.45 2024-04-19 10:48:09 Subject of the order
Załącznik nr 2.pdf pdf 21.8 2024-04-19 10:50:03 Subject of the order
Załącznik nr 3.pdf pdf 21.69 2024-04-19 10:52:23 Subject of the order
Załącznik nr 4.pdf pdf 20.58 2024-04-19 10:53:36 Subject of the order
Projekt umowy - dostawy sukcesywne - 2024.pdf pdf 398.04 2024-04-18 10:31:53 Public message
Załącznik nr 1.pdf pdf 19.45 2024-04-19 10:46:32 Public message
Załącznik nr 2.pdf pdf 21.8 2024-04-19 10:46:32 Public message
Załącznik nr 3.pdf pdf 21.69 2024-04-19 10:46:32 Public message
Załącznik nr 4.pdf pdf 20.58 2024-04-19 10:46:32 Public message

Announcements

2024-04-19 10:46 Renata Sidor Dzień dobry,
Informuję, że Zamawiający zmienia treść formularzy ofertowo - cenowych.
Proszę o uwzględnienie zmian przy składaniu oferty.

Załącznik nr 1.pdf

Załącznik nr 2.pdf

Załącznik nr 3.pdf

Załącznik nr 4.pdf

2024-04-19 10:23 Renata Sidor The message was withdrawn by the Buyer.
2024-04-18 10:31 Renata Sidor Dzień dobry,
W związku z dołączeniem do postępowania niewłaściwego załącznika dotyczącego projektu umowy w załączeniu przesyłam poprawny - aktualny projekt umowy dotyczący sukcesywnych dostaw ustników.

Projekt umowy - dost [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 ustnik typu A do alkomatau A 2.0 opis i ilość zgodna z formularzem asortymentowo - cenowym

Załącznik nr 1.pdf

15000 pc. - (0)
2 ustnik typu D do alkotestu typ Drager 9510 opis i ilość zgodna z formularzem asortymentowo - cenowym

Załącznik nr 2.pdf

10000 pc. - (0)
3 ustnik typu A-S do alkotestu Alco - Sensor IV opis i ilość zgodna z formularzem asortymentowo - cenowym

Załącznik nr 3.pdf

20000 pc. - (0)
4 ustniki do alkomatu AL 4000 (op. 500 szt) opis i ilość zgodna z formularzem asortymentowo - cenowym

Załącznik nr 4.pdf

25 pkg. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 gwarancja - Proszę o wpisane okresu udzielonej gwarancji - nie krótszym niż 12 m- cy. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 322