- Strona główna
- Postępowanie ID 960651
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 960651 :
KA-CZL-DZP.261.2.70.2024 Usługa prowadzenia kampanii reklamowej w internecie
Wystawiający
-
UżytkownikBarbara Mękarska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-29 08:20:00
-
Składania2024-08-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-06 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-08-21
07:34:53
|
Barbara Mękarska |
W
załączeniu
informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2024-08-06
11:20:28
|
Barbara Mękarska |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-08-06
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 57.810,00 zł brutto |
2024-08-05
07:26:13
|
Renata Nazimek |
Do
postępowania
wpłynęły
pytania
(poniżej
oryginalna
treść
pytań),
Zamawiający
udzielna
następujących
odpowiedzi: Pytanie 1 „W opz Zamawiający wskazuje działania uzupełniające na platformie Youtube. W związku z tym prosimy o informację: -jakimi materiałami dysponował będzie zamawiający na potrzeby reklamowe - 6s, 15s czy może 30s? -jakie KPI dla działań na YT zamawiający zakłada miesięcznie/w skali całej kampanii?” Odpowiedź: Zamawiający informuje, że jest w trakcie opracowywania materiału - długość ok. 1 minuty zostanie skrócone do 30 sekund. Ze względu na to, że jest to medium wspierające, dotychczas nie wykorzystywane przez Uczelnię, nie mamy tu twardych KPI, celem jest promocja studiów i zwiększenie ruchu wokół filmu. Zamawiający oczekuje, że agencja zaproponuje wielkość budżetu na to medium oraz pokaże estymacje zasięgów jakie może wypracować. Pytanie 2 „W odpowiedziach na pytania, Zamawiający wskazuje wielkości grup docelowych oraz zakładane zasięgi dla działań nastawionych na ruch oraz w social mediach. Czy są to zakładane ilości w skali całej kampanii czy w skali miesiąca? Czy może są to statystyki dla każdej promocji postu (ile wtedy będzie takich postów)?” Odpowiedź: Zamawiający informuje, że są to zasięgi dla 1, 2 i 3 miesięcy w zależności od medium i aktywności: kampania na ruch, promocja postów. Są to estymacje Uczelni. Zamawiający chciałby, aby agencja podzieliła założony budżet w najbardziej efektywny sposób na poszczególne media, kierując się grupą potencjalnych odbiorców, tak aby dążyć do zwiększenia zasięgów. Celem kampanii jest poinformowanie jak największej liczby potencjalnych klientów oraz przekierowanie ich na stronę zapisów na studia. |
2024-08-01
14:28:05
|
Barbara Mękarska |
W
postępowaniu
wpłynęło
pytanie: Co będzie decydujące przy wyborze oferty? Np.: najniższa cena jednostkowa, najwyższe zaproponowane zasięgi we wskazanym budżecie, najniższa cena końcowa (bez względu na zaproponowane zasięgi)? ODP. Zgodnie z zapytaniem ofertowym przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się ceną oferty 100%. |
2024-08-01
12:03:02
|
Barbara Mękarska |
Do
postępowania
wpłynęły
pytania,
zamawiający
udzielna
następujących
odpowiedzi: 1. "Proszę o uzupełnienie informacji dotyczących punktu o dodatkowym medium (YouTube), znajdującym się w Załączniku nr 2 OPZ - a dokładnie: "Dodatkowym medium wspierającym powinien być You Tube" - czy promocja w ww. medium ma odbywać się za pośrednictwem reklamy Video? Jeżeli tak, to proszę o podanie długości spotu jaki zostanie oddany do promocji oraz zakładanej przez Państwa ilości wyświetleń reklamy Video." ODP. "Odnośnie spotu na YouTube - jesteśmy w trakcie opracowywania materiału, długość ok 1 m. Ze względu na to, że jest to medium wspierające, dotychczas nie wykorzystywane przez nas, nie mamy tu żadnych estymacji, celem jest promocja studiów i zwiększenie ruchu wokół filmu. 2. "Prośba o podanie informacji o jakich sześciu kierunkach mowa w zapisie "Ze względu na to, że wchodzimy na zupełnie nowy rynek, zależy nam na kampanii zasięgowej, która spowodowałaby zwiększenie ruchu na stronie studiów podyplomowych – 6 wytypowanych kierunków." znajdującym się w Załączniku nr 2 OPZ." ODP. Kierunki, które promujemy to: Audyt bezpieczeństwa systemów informatycznych Finanse i Rachunkowość Inżynieria procesów produkcyjnych Logistyka wspomagana komputerowo Projekty e-commerce Zarządzanie projektami" 3. Chciałabym zapytać o budżet przeznaczony na kampanie. W ofercie widnieje informacja o budżecie do 130 000 zł, a w jednej z odpowiedzi informacja o 57.810 zł brutto. Który budżet należy przyjąć przy składaniu oferty? ODP. 130.000 to kwota , jaka wynika z ustawy PZP, postępowanie jest prowadzone ze względu na niższą wartość niż wskazana – w trybie pozaustawowym. Kwota 57.810,00 jest to szacunkowa wartość zamówienia. 4. Dodatkowo chciałam zapytać czy posiadają Państwo estymacje wyświetleń/kliknięć/sesji, które chcielibyście Państwo osiągnąć przez okres trwania kampanii? W odpowiedziach widnieje jedynie zasięg. ODP. Ze względu na to, że jest to medium wspierające, dotychczas nie wykorzystywane przez nas, nie mamy tu żadnych estymacji, celem jest promocja studiów i zwiększenie ruchu wokół filmu. |
2024-07-30
10:23:21
|
Barbara Mękarska |
W
związku
z
wpłynięciem
pytań
do
postępowanie
Zamawiający
udziela
następujących
odpowiedzi: 1. Jaki jest szacunkowy budżet realizacji zamówienia? ODP.Szacunkowy koszt zamówienia to 57.810,00 zł brutto 2. Jaki jest budżet, jaki Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia? ODP. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia będzie widoczna na platformie w dniu otwarcia ofert. 3. Proszę o uzupełnienie informacji dotyczącej zakładanej przez Państwa ilości wyświetleń reklamy lub określenie przybliżonego budżetu na realizację kampanii reklamowej. ODP. Kampanie na Traffic: Szacowana wielkość grupy odbiorców: 270 200 - 317 800 Zasięg: 11k -32k Social media Facebook & IG Ads - promocja postów - Szacowana wielkość grupy odbiorców: 281 700 - 331 400 Zasięg: 2,7k - 7,9k Budżet jak w pyt. 1 |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
