Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 20/USŁ/WYCH/09/2024 Usługa wykonania wraz z dostawą materiałów promocyjnych na potrzeby instytucji wojskowej z podziałem na 2 zadania (zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2).

Termin:
Zamieszczenia : 03-09-2024 17:52:00
Składania : 05-09-2024 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

       Szanowni Państwo,

   Skarb Państwa - 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby instytucji wojskowej z podziałem na 2 zadania (zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2).

Wymagania

1)     wszystkie projekty graficzne muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed  uruchomieniem procesu produkcyjnego.

2)      Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy za wykonanie materiałów promocyjnych których  nie zatwierdził.

3)   materiały muszą być zapakowane i oznakowane w taki sposób, aby opakowanie umożliwiało pełną ich identyfikację tj. 
numer zadania.

4)      za szkody powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca.

5)      Wykonawca gwarantuje, że dostarczony  towar jest nowy i wolny od wad.

6)      W przypadku stwierdzenia braków lub wad Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia w terminie   5 dni od daty jej pisemnego zgłoszenia.

Projekty graficzne w wersji elektronicznej zostaną dostarczone Wykonawcy po zakończeniu procedury wyboru najkorzystniejszej oferty.

Możliwość wyceny każdego zadania oddzielnie

Cena jednostkowa materiału nie może przekraczać wartości 200,00 zł brutto zgodnie z Decyzją Nr 33/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 marca 2019 roku w sprawie działalności promocyjnej w resorcie obrony narodowej.

 

Termin realizacji zamówienia:  najpóźniej do dnia 10.10.2024 r.

Koszty dostawy po stronie Wykonawcy.

Miejsce realizacji zamówienia: 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław,
od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 – 14:30,
w piątek w godzinach 7:30 – 11:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru telefonicznie lub e-mailem.

Forma i termin płatności: przelew 14 dni od daty dostarczenia do 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego  protokołem odbioru towaru bez uwag.

W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, prosimy o wypełnienie formularza ofertowego dla zadania nr 1 i nr 2 oraz zamieszczenie na platformie w formie załącznika najpóźniej do dnia 05.09.2024 r. do godz. 24:00.

UWAGA:

1. Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3. Załącznikiem do zapytania ofertowego jest wzór formularza ofertowego zawierającego klauzulę informacyjną dot. RODO.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 - zad. nr 1 - gadżety reklamowe - opis.docx docx 480.89 2024-09-03 17:52:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - zad. nr 2 - coiny, ryngrafy , medale - opis.docx docx 691.49 2024-09-03 17:52:00 Postępowanie
Protokół odbioru.docx docx 18.05 2024-09-03 17:52:00 Postępowanie
Formularz ofertowy - zad. nr 1 (gadżety reklamowe.doc doc 83 2024-09-03 17:52:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy - zad. nr 2 (coiny, medale, ryngrafy).doc doc 71.5 2024-09-03 17:52:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie wraz z dostawa materiałów promocyjnych (zał. nr 1) Formularz ofertowy -zadanie nr 1

Formularz ofertowy - [...].doc

1 usługa - (0)
2 Wykonanie wraz z dostawa materiałów promocyjnych (zał. nr 2) Formularz ofertowy -zadanie nr 2

Formularz ofertowy - [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2717 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - najpóźniej do dnia 10.10.2024 r. od otrzymania zamówienia. Wszystkie projekty Wykonawcy podlegają zatwierdzeniu przed uruchomieniem procesu produkcyjnego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 138