Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.1.28.2021 Dostawa mebli do Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Bydgoskiej 14 w Świnoujściu

Termin:
Zamieszczenia : 04-06-2021 09:52:00
Składania : 21-06-2021 11:30:00
Otwarcia : 21-06-2021 12:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2021-OJS107-279635-pl.pdf pdf 157.36 2021-06-04 09:52:00 Postępowanie
espd-request.pdf pdf 81.17 2021-06-04 09:52:00 Postępowanie
espd-request.xml xml 126.71 2021-06-04 09:52:00 Postępowanie
SWZMEble 31.05.2021_rev.WK.pdf pdf 616.96 2021-06-04 09:52:00 Postępowanie
załączniki edytowalne _meble_rev.WK.docx docx 47.46 2021-06-04 09:52:00 Postępowanie
odp_1.pdf pdf 220.52 2021-06-08 15:34:16 Publiczna wiadomość
110621_meble_odp.pdf pdf 536.48 2021-06-11 13:35:56 Publiczna wiadomość
Parter_53_Rzut parteru.pdf pdf 2790.16 2021-06-11 13:55:08 Publiczna wiadomość
Piętro_45_Pokój pacjenta Zielony.pdf pdf 363.63 2021-06-11 13:55:08 Publiczna wiadomość
Piętro_46_Pokój pacjenta Niebieski.pdf pdf 364.09 2021-06-11 13:55:08 Publiczna wiadomość
Piętro_47_Pokój pacjenta Beżowy.pdf pdf 364.2 2021-06-11 13:55:08 Publiczna wiadomość
Piętro_48_Rzut piętra.pdf pdf 1406.73 2021-06-11 13:55:08 Publiczna wiadomość
wetransfer-e72751.zip zip 214491.86 2021-06-11 13:55:08 Publiczna wiadomość
odp_140621.pdf pdf 183.37 2021-06-14 14:57:48 Publiczna wiadomość
notice.pdf pdf 71.77 2021-06-16 15:14:42 Publiczna wiadomość
zmiana3_term.pdf pdf 40.36 2021-06-16 15:14:42 Publiczna wiadomość
info z otwarcia.pdf pdf 64.02 2021-06-21 15:40:11 Publiczna wiadomość
info_www_meble.pdf pdf 186.52 2021-07-22 15:52:42 Publiczna wiadomość
info_www_czII.pdf pdf 158.21 2021-08-03 17:04:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-03 17:04 Ewa Bimkiewicz Przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części II

info_www_czII.pdf

2021-07-22 15:52 Ewa Bimkiewicz Przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części I i III

info_www_meble.pdf

2021-06-21 15:40 Ewa Bimkiewicz Publikuję informację z otwarcia ofert

info z otwarcia.pdf

2021-06-21 10:14 Ewa Bimkiewicz Na sfinansowanie zamówienia przewiduje się następujące kwoty: część I 360 000,00 zł brutto, część II 110 000,00 zł brutto, część III
1 145 000,00 zł brutto RAZEM 1 615 000 zł brutto
2021-06-16 15:14 Ewa Bimkiewicz W załączniku przekazuję informację o sprostowaniu ogłoszenia - zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert oraz termin związania ofertą.

notice.pdf

zmiana3_term.pdf

2021-06-14 14:57 Ewa Bimkiewicz Publikuję odpowiedzi na pytania Wykonawców

odp_140621.pdf

2021-06-11 13:55 Ewa Bimkiewicz Zamawiający na mocy przysługujących mu, w świetle przepisów art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 ze zm.), uprawnień zmienia treść SWZ poprzez dodanie:
1) projektu aranżacji wnętrz, który da pogląd na ustawienie mebli w całym obiekcie,
2) rzutów poszczególnych pokoi pacjentów oraz rzutów kondygnacji.
Rzuty kondygnacji nie uwzględniają zmian wprowadzonych na etapie budowy, które mogą powodować np. konieczność ustawienia szaf w pojedynczych pokojach pacjentów w innych miejscach niż to przewidziano na rzutach.

Parter_53_Rzut parte [...].pdf

Piętro_45_Pokój pacj [...].pdf

Piętro_46_Pokój pacj [...].pdf

Piętro_47_Pokój pacj [...].pdf

Piętro_48_Rzut piętr [...].pdf

wetransfer-e72751.zi [...].zip

2021-06-11 13:35 Ewa Bimkiewicz Publikuję odpowiedzi na pytania Wykonawców

110621_meble_odp.pdf

2021-06-09 16:22 Ewa Bimkiewicz Zamawiający na mocy przysługujących mu, w świetle przepisów art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 ze zm.), uprawnień zmienia treść SWZ jak poniżej 1) Zmienia się postanowienia zawarte w dziale X pkt 9: Zamiast: "Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, zgodnie z art. 284 ust. 1 PZP, kierując swoje zapytania do Zamawiającego, ze wskazaniem numeru postępowania określonego w SWZ. Zapytania winny być składane w sposób określony w pkt. 2, a w przypadku braku działania platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie za pomocą poczty elektronicznej na adres bzp@um.swinoujscie.pl." Powinno być: "Wykonawcy mogą zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ, zgodnie z art. 135 ust. 1 PZP, kierując swoje zapytania do Zamawiającego, ze wskazaniem numeru postępowania określonego w SWZ. Zapytania winny być składane w sposób określony w pkt. 2, a w przypadku braku działania platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie za pomocą poczty elektronicznej na adres bzp@um.swinoujscie.pl." 2) Zmienia się postanowienia zawarte w dziale X pkt 12: Zamiast: "Wszelkie wyjaśnienia i modyfikacje, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią specyfikacji warunków zamówienia i są wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert." Powinno być: "Wszelkie wyjaśnienia i modyfikacje, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią specyfikacji warunków zamówienia i są wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 7 dni przed upływem terminu składania ofert." Przedmiotowe wyjaśnienia i zmiany: - należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty i załączników, - nie prowadzą do zmiany ogłoszenia.
2021-06-08 15:34 Ewa Bimkiewicz Publikuję odpowiedzi na pytania Wykonawcy.

odp_1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1046