Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 6 Dostawa urządzeń medycznych do ambulansów drogowych - urządzeń do kompresji klatki piersiowej, respiratorów transportowych, defibrylatorów przenośnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim

Anna Litwiniuk
Powiat Gdański Department: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim (SPPR)
Deadlines:
Published : 08-06-2022 14:15:00
Placing offers : 20-06-2022 09:00:00
Offers opening : 20-06-2022 09:10:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 119.21 2022-06-08 14:15:00 Proceeding
Specyfikacja Warunków Zamówienia 2.pdf pdf 485.24 2022-06-08 14:15:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ formularz oferty.docx docx 24.91 2022-06-08 14:15:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ wzor oswiadczenia.docx docx 15.77 2022-06-08 14:15:00 Proceeding
załącznik nr 3 do SWZ_wzór umowy.pdf pdf 551.26 2022-06-08 14:15:00 Proceeding
załącznik nr 4a do SWZ_OPZ_część 1 urządzenia do dekompresji.docx docx 23.74 2022-06-08 14:15:00 Proceeding
załącznik nr 4b do SWZ_OPZ_część 2 respirator.docx docx 21 2022-06-08 14:15:00 Proceeding
załącznik nr 4c do SWZ_OPZ_część 3 defibrylator.docx docx 24.93 2022-06-08 14:15:00 Proceeding
wyjasnieniatresci SWZ 13_06.pdf pdf 188.96 2022-06-13 10:42:14 Public message
wyjasnieniatresci SWZ 14_06.pdf pdf 206.26 2022-06-14 12:38:51 Public message
wyjasnienia tresci SWZ 15_06.pdf pdf 225.21 2022-06-15 13:19:13 Public message
zmiana ogloszenia_15_06.pdf pdf 39.76 2022-06-15 13:37:03 Public message
zmiana TSO_15_06.pdf pdf 183.99 2022-06-15 13:37:03 Public message
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 191.41 2022-06-20 09:33:03 Public message
informacja o wyniku postepowania_PZ.pdf pdf 197.16 2022-06-21 14:44:28 Public message

Announcements

2022-06-21 14:44 Anna Litwiniuk informacja o wyniku postępowania

informacja o wyniku [...].pdf

2022-06-20 09:33 Anna Litwiniuk informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2022-06-20 09:00 Buyer message kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
1) Cześć 1 – Urządzenia do kompresji klatki piersiowej - 94.000,00 zł
2) Część 2 – Respiratory transportowe – 160.000,00 zł
3) Część 3 –
Defibrylatory przenośne - 170.000,00 zł.
Łącznie 424.000,00 zł brutto
2022-06-15 13:37 Anna Litwiniuk zmiana terminu składania i otwarcia ofert

zmiana ogloszenia_15 [...].pdf

zmiana TSO_15_06.pdf

2022-06-15 13:19 Anna Litwiniuk wyjaśnienia treści SWZ 3

wyjasnienia tresci S [...].pdf

2022-06-14 12:38 Anna Litwiniuk wyjaśnienia treści SWZ 2

wyjasnieniatresci SW [...].pdf

2022-06-13 10:42 Anna Litwiniuk wyjaśnienia treści SWZ 1

wyjasnieniatresci SW [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 627