Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 336/2022/ZX Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: pasy i rękawice

Termin:
Zamieszczenia : 24-08-2022 15:25:00
Składania : 31-08-2022 10:15:00
Otwarcia : 31-08-2022 10:20:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu  nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania z tego tytułu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

 

Zamawiający informuje, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych kwoty netto 130 000,00. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kryteria oceny.doc doc 62 2022-08-24 15:25:00 Postępowanie
Wzór umowy.doc doc 89.5 2022-08-24 15:25:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU REKAWICE ZIMOWE DO MUNDURU POL..doc doc 271 2022-08-24 15:25:00 Przedmiot zamówienia
OPIS PASA TAKTYCZNEGO (POSTERUNKI).docx docx 59 2022-08-24 15:25:00 Przedmiot zamówienia
OPIS PASA TAKTYCZNEGO (OSOBISTA).docx docx 1302.75 2022-08-24 15:25:00 Przedmiot zamówienia
Kryteria oceny.doc doc 62 2022-08-24 15:25:00 Kryterium
Kryteria oceny.doc doc 62 2022-08-24 15:25:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rękawice zimowe Zgodnie z ilościami oraz opisem przedmiotu zamówienia w załączniku

OPIS PRZEDMIOTU REKA [...].doc

400 para Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
2 Pas posterunkowy Zgodnie z ilościami oraz opisem przedmiotu zamówienia w załączniku

OPIS PASA TAKTYCZNEG [...].docx

245 szt. Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
3 Pas z systemem szybkiej ewakuacji Zgodnie z ilościami oraz opisem przedmiotu zamówienia w załączniku

OPIS PASA TAKTYCZNEG [...].docx

125 szt. Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 40% Wartość oferty

Kryteria oceny.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Walory funkcjonalno-użytkowe przedmiotu zamówienia 60% Ocena zgodnie z zapisami załącznika nr 2.

Kryteria oceny.doc

(0)
3 Termin realizacji - Dla części I (rękawice zimowe) do 120 dni,dla części II i III do 60 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Związanie ofertą - Wykonawca związany jest ofertą przez okres 14 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Adres Wykonawcy - Należy wpisać: telefon kontaktowy, adres Wykonawcy składającego ofertę oraz NIP i Regon. (0)
7 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Przesłanie 1 pary oferowanych rękawic zimowych - Zamawiający wymaga aby do wyznaczonego terminu składania ofert przesłać 1 parę proponowanych rękawic w rozmiarze L Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Akceptacja istotnych postanowień umowy - Zamawiający wymaga zaakceptowania istotnych postanowień umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Przesłanie 1 szt. oferowanego pasa posterunkowego - Zamawiający wymaga aby do wyznaczonego terminu składania ofert przesłać 1 szt. proponowanego pasa posterunkowego w rozmiarze L/XL Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Przesłanie 1 szt. oferowanego pasa z systemem szybkiej ewakuacji - Zamawiający wymaga aby do wyznaczonego terminu składania ofert przesłać 1 szt. proponowanego pasa w rozmiarze L Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 433