Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KZP.382.06.2023 „Usługa wdrożenia Kompleksowego Systemu Informatycznego oraz dostawa narzędzi informatycznych i sprzętu, dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00

Deadlines:
Published : 17-05-2023 22:05:00
Placing offers : 12-06-2023 10:00:00
Offers opening : 12-06-2023 10:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Service

Requirements and specifications

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wdrożenia Kompleksowego Systemu Informatycznego oraz dostawa narzędzi informatycznych i sprzętu, dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”

w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00


1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wdrożenia Kompleksowego Systemu Informatycznego (dalej zwanego „Systemem”) oraz dostawa narzędzi informatycznych i sprzętu, dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w szczególności: 1) dostawa i wdrożenie systemu bibliotecznego wraz z udzieleniem licencji dostępowych wieczystych, 2) dostawa i wdrożenie platformy edukacyjnej wraz z udzieleniem licencji dostępowych wieczystych, 3) dostawa oprogramowania VR dotyczącego wybranych procedur ratunkowych i medycznych (zwane dalej oprogramowaniem VR) wraz z udzieleniem licencji dostępowych wieczystych, 4) usługa opieki serwisowej dla oprogramowania VR świadczona w okresie realizacji projektu, 5) dostawa komputera dla użytkownika symulacji (oprogramowania) VR (komputer stacjonarny wraz z monitorem), 6) dostawa sprzętu do symulacji w wirtualnej rzeczywistości (zestaw: gogle oraz kontrolery VR), 7) dostawa systemu do streamingu wykładów, ćwiczeń wraz możliwością ich nagrywania. 2. System Informatyczny obejmuje następujące moduły funkcjonalne: 1) system biblioteczny, 2) platforma edukacyjna, 3) oprogramowanie VR, 4) system streamingu wykładów i ćwiczeń. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 2 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4. Dostarczany przedmiot zamówienia, sprzęt w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.

5. Po stronie Wykonawcy znajduje się zapewnienie niezbędnego oprogramowania bazowego, koniecznego (w tym systemów operacyjnych serwera) do uruchomienia i sprawnego działania Systemu, będącego przedmiotem zamówienia. 

6. Dostawę i wdrożenie należy wykonać do/w siedziby/ie Zamawiającego, tj.:

Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu, 

34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.

8. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części, ponieważ przedmiotowe zamówienie stanowi jedną spójną całość. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy p.z.p.

Uzasadnienie: Mając na uwadze rodzaj i zakres przedmiotu zamówienia, dokonanie podziału tego zamówienia na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i organizacyjnymi 

ze strony Wykonawców, jak również potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców wykonujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Celem zamówienia publicznego jest wykonanie usługi, który to może zostać osiągnięty poprzez udzielenie tego zamówienia jednemu Wykonawcy, który z kolei przyjmie na siebie odpowiedzialność, za prawidłowe wykonanie całości zadania. Ponadto przy podziale zamówienia na części, mogłaby wystąpić np. sytuacja, w której nie zostałyby złożone oferty na wszystkie części zamówienia, co czyniłoby wykonanie części z nich niecelowym i/lub niemożliwym, a w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia publicznego. Podział zamówienia na części, mógłby doprowadzić również do braku możliwości egzekwowania gwarancji, albowiem trudno byłoby określić Wykonawcę odpowiedzialnego za element usługi, jeżeli na jednym pracowałby kilku z nich. 

9. Zamawiający przewiduje płatności częściowe, za realizację zamówienia. Podział płatności został szczegółowo opisany w załączniku nr 9 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie 2023-OJS095-294690-pl.pdf pdf 128.94 2023-05-17 22:11:25 Proceeding
SWZ.docx docx 290.5 2023-05-17 22:11:34 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 69.67 2023-05-17 22:11:41 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamowienia (OPZ).docx docx 243.19 2023-05-17 22:11:41 Proceeding
Załącznik nr 3 do SWZ - Wykaz uslug.docx docx 75.73 2023-05-17 22:11:41 Proceeding
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz osób.docx docx 85.02 2023-05-17 22:11:41 Proceeding
Załącznik nr 5 do SWZ - Proces weryfikacji funkcjonalności.docx docx 158.3 2023-05-17 22:11:41 Proceeding
Załącznik nr 6 do SWZ - Instrukacja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1732.98 2023-05-17 22:11:41 Proceeding
Załącznik nr 7a do SWZ - Oświadczenie o braku przesłanki wykluczenia z art. 5K.docx docx 69.87 2023-05-17 22:11:45 Proceeding
Załącznik nr 8 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby.docx docx 55.43 2023-05-17 22:11:45 Proceeding
Załącznik nr 9 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne.docx docx 109.98 2023-05-17 22:12:34 Proceeding
Załącznik nr 10 do SWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.docx docx 53.46 2023-05-17 22:12:37 Proceeding
Załącznik nr 11 do SWZ - Oświadczenie o aktualności infromacji.docx docx 52.88 2023-05-17 22:12:40 Proceeding
Zał. 9b do SWZ - Załącznik nr 6 do Umowy - Wzór ośw. um. o pracę.docx docx 69.46 2023-05-17 22:12:47 Proceeding
Zał. 9a do SWZ - Załącznik nr 4 do Umowy - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.docx docx 83.89 2023-05-17 22:12:47 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 7.06.2023_2023-OJS108-340285-pl.pdf pdf 69.86 2023-06-07 12:45:35 Public message
Kwoty na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 298.25 2023-06-12 16:58:59 Public message
Informacja_z_otwarcia_ofert_KZP.382.06.2023__komunikat.pdf pdf 417.86 2023-06-12 17:07:57 Public message
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_KZP.382.06.2023__komunikat.docx docx 61.33 2023-07-06 12:46:10 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 2023-OJS103-322723-pl.pdf pdf 69.66 2023-05-31 15:10:44 Public message
Zmiana SWZ 31.05.2023 - komunikat.docx docx 58.92 2023-05-31 15:11:50 Public message
Załącznik nr 5 do SWZ - Proces weryfikacji funkcjonalności (zmiana).docx docx 163.11 2023-05-31 15:13:46 Public message
Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ 02.06.2023 - komunikat.docx docx 69.73 2023-06-02 13:23:22 Public message

Announcements

2023-07-06 12:46 Maciej Hryc INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY z dnia 5 lipca 2023 r.

Informacja_o_wyborze [...].docx

2023-06-12 17:07 Sabina Krauzowicz-Gazda Informacja z otwarcia ofert z dnia 12.06.2023 r.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2023-06-12 16:58 Sabina Krauzowicz-Gazda Kwoty jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia pn.:

„Usługa wdrożenia Kompleksowego Systemu Informatycznego oraz dostawa narzędzi informatycznych i sprzętu, dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”
w ramach Projektu pn. „PPUZ w Nowym Targu uczelnią bez barier”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, nr umowy o dofinansowanie projektu: POWR.03.05.00-00-A065/21-00”.



ŁĄCZNIE (dla wszystkich systemów wchodzących w skład zamówienia):

2 610 324,59 zł netto

3 210 699,25 zł brutto

Kwoty na sfinansowan [...].pdf

2023-06-12 10:00 Buyer message The message was withdrawn by the Buyer.
2023-06-07 12:45 Maciej Hryc Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji) - 07.06.2023

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-06-02 13:23 Sabina Krauzowicz-Gazda Odpowiedzi na pytania, zmiana SWZ, zmiana terminu - 02.06.2023

Odpowiedzi na pytani [...].docx

2023-05-31 15:13 Sabina Krauzowicz-Gazda Aktualny załącznik nr 5 do SWZ - Proces weryfikacji funkcjonalności - 31.05.2023

Załącznik nr 5 do SW [...].docx

2023-05-31 15:11 Sabina Krauzowicz-Gazda Zmiana SWZ - 31.05.2023 - komunikat

Zmiana SWZ 31.05.20 [...].docx

2023-05-31 15:10 Sabina Krauzowicz-Gazda Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji) - 31.05.2023

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 781