Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CPZ.553.W1GR.2024 Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi- Szkolenie "Szkolenie z zakresu kompetencji cyfrowych dla osób do 30 roku życia" zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku - Kamiennej, szkolenie dla grupy nie więcej niż 180 osób - rekrutacja ciągła

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2024 14:05:00
Składania : 31-01-2024 12:00:00
Otwarcia : 31-01-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


 Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

POSTĘPOWANIE PROWADZONE NA ZASADACH OBOWIĄZUJĄCYCH PRZY ZAMÓWIENIACH PONIŻEJ 130.000,00 ZŁ - zgodnie z Regulaminem postępowania w sprawie realizacji zamówień   o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w Powiatowym Urzędzie Pracy   w Skarżysku-Kamiennej.

 

ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI  OD 50.000 ZŁ DO 130.000 ZŁ

 

 

Rozdział I.  

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa polegająca na zorganizowaniu  i przeprowadzeniu szkoleń grupowych pod nazwą i w zakresie tematycznym: KOMPETENCJE CYFROWE dla nie więcej niż 180 osób bezrobotnych do 30 r.ż, zarejestrowanych                    w Powiatowym Urzędzie Pracy  w Skarżysku-Kamiennej.

 

Rozdział II. 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.       Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą i w zakresie tematycznym: KOMPETENCJE CYFROWE, finansowanego w ramach Funduszu Pracy.

2.       Uczestnicy szkolenia: nie więcej niż 180 osób bezrobotnych do 30 r.ż, zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej.

3.       Kwalifikacja na szkolenie jest realizowana przez Zamawiającego. Poprzedzona jest testem służącym ocenie kompetencji cyfrowych osób młodych do 30 r.ż., zgodnie z narzędziami przekazanymi przez Ministerstwo Rodziny, Pracy  i Polityki Społecznej – Departament Rynku Pracy.

4.       Rekrutacja na szkolenie jest prowadzona w sposób ciągły, przy czym możliwe jest różne nasilenie osób kierowanych na szkolenie.

5.       Celem szkolenia jest nabycie kompetencji cyfrowych - uzyskanie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności z zakresu 5 obszarów kompetencji cyfrowych: informacja
i dane, komunikacja i współpraca, tworzenie treści cyfrowych, bezpieczeństwo
i rozwiązywanie problemów określonych zgodnie z publikacją DigComp 2.2 Ramy Kompetencji cyfrowych dla obywateli z nowymi przykładami wiedzy, umiejętności postaw.

Ważne! Efektem szkolenia powinno być nabycie kwalifikacji lub kompetencji,  a nabycie ich jest weryfikowane i potwierdzane zgodnie z zasadami wskazanymi  w załączniku do wytycznych ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021–2027 (dokument pn. „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus”).

6.       Szkolenie powinno obejmować 8 godzin edukacyjnych  zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej  grupy szkoleniowej umożliwiając nabycie kompetencji cyfrowych obejmujących:

a.      Umiejętność korzystania z technologii cyfrowych w szczególności posługiwania się urządzeniami i oprogramowaniem;

b.      Kompetencje społeczne zapewniające budowanie i efektywne korzystanie z sieci kontaktów zawodowych i biznesowych w celu pozyskania informacji, tworzenia treści cyfrowych oraz bezpieczeństwa w sieci.

7.        Program szkolenia

W programie szkolenia winny znaleźć się następujące tematy:

 

Temat

1.

INFORMACJA

-przeglądanie, szukanie i filtrowanie informacji – korzystanie z wyszukiwarek, obsługa baz danych

 -obsługa informacji – ocena jakości i wiarygodności źródeł

-przechowywanie informacji – tworzenie ścieżek szybkiego dostępu do danych

2.

KOMUNIKACJA

- komunikacja z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i aplikacji w tym elektroniczne załatwianie spraw z wykorzystaniem formularzy

-dzielenie się informacjami i zasobami

- aktywność obywatelska online

- współpraca z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych

- netykieta

-zarządzanie tożsamością cyfrową

3.

TWORZENIE TREŚCI

- tworzenie treści cyfrowych i wizualnych

-integracja i przetwarzanie treści

-przestrzeganie prawa autorskiego i licencji

-programowanie

4.

BEZPIECZEŃSTWO

-bezpieczne połączenia

-narzędzia służące ochronie (oprogramowanie antywirusowe, zabezpieczenia hasłami, aktualizacja oprogramowania)

- ochrona danych osobowych

-ochrona zdrowia fizycznego i psychicznego przed zagrożeniami wynikającymi
z korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnej

-ochrona środowiska

5.

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

- rozwiązywanie problemów technicznych

-rozpoznawanie potrzeb i narzędzi niezbędnych do rozwiązywania problemów

-innowacyjność i twórcze wykorzystanie technologii

-rozpoznawanie braków w zakresie kompetencji cyfrowych

 

Program szkolenia zawarty jest w Formularzy oferty w sprawie zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia.

8.       Na podstawie opracowanych kryteriów oceny, instytucja szkoleniowa po zakończeniu szkolenia przeprowadzi egzamin celem sprawdzenia poziomu wiedzy jego uczestników
z zakresu objętego programem szkolenia. Z przeprowadzonego egzaminu instytucja szkoleniowa sporządzi protokół zawierający imienny wykaz osób wraz z uzyskanymi wynikami i przedłoży go    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej.

9.       Wymagania dotyczące organizacji szkolenia:

9.1.   Zajęcia będą realizowane dla grup liczących od 5 do 10 osób kierowanych w sposób ciągły, co oznacza że po skierowaniu przez PUP min. 5 osób instytucja szkoleniowa będzie mogła realizować szkolenie.

9.2.   Termin szkolenia na bieżąco ustala Wykonawca w porozumieniu  z PUP  dla każdej
z grup. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia
do zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu szkolenia (dla poszczególnej grupy) najpóźniej na dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.

9.3.   Szkolenie ma obejmować ogółem (w przeliczeniu na jednego uczestnika szkolenia):
8 godzin zajęć edukacyjnych. Godzina edukacyjna kursu liczy 60 minut
i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny jednak dzień szkolenia nie może kończyć się przerwą.

9.4.   Czas trwania szkolenia: nie dłużej niż 2 dni szkoleniowe licząc od daty rozpoczęcia szkolenia.

9.5.   Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00

9.6.   Miejsce realizacji szkolenia: miasto Skarżysko-Kamienna.

9.7.   Wykonawca może zostać zobowiązany do przeprowadzenia w tym samym czasie  szkoleń dla maksymalnie dwóch odrębnych grup szkoleniowych.

9.8.   Wykonawca zobowiązany jest prowadzić szkolenie wyłącznie z udziałem osób skierowanych przez Powiatowy  Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej.

9.9.   Zajęcia będą prowadzone w formie umożliwiającej uzyskanie najlepszych efektów kształcenia dla danego zakresu szkolenia z uwzględnieniem konsultacji indywidualnych dla uczestników szkolenia mających trudności w opanowaniu materiału.

9.10.        Każdy uczestnik szkolenia otrzyma niezbędne materiały dydaktyczne. Materiały te muszą zostać przekazane na własność każdemu uczestnikowi szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Wykonawca wlicza       w cenę szkolenia ich koszt. Materiały te należy wpisać w Formularz oferty – Program szkolenia. Odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych zostanie potwierdzony pisemnie przez każdego uczestnika. Kserokopię potwierdzenia otrzymania materiałów Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia.

9.11.        Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia dostępu do zimnych napojów (woda mineralna). Wykonawca wlicza w cenę szkolenia ich koszt. Odbiór napoi zostanie potwierdzony pisemnie przez każdego uczestnika. Kserokopię potwierdzenia otrzymania wody mineralnej Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia.

9.12.        Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sal wykładowych w odpowiednim standardzie do prowadzenia szkolenia, które będą spełniać następujące wymogi:

a) sale muszą spełnić wymogi bezpieczeństwa, być akustyczne i odpowiednio oświetlone;

b) sale muszą być wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących z bezpośrednim dostępem do komputera w sekwencji 1/1 (jedna osoba na 1 stanowisko komputerowe), stoliki/ławki dopasowane do ilości osób wraz z zapleczem sanitarnym;

c) sale muszą być wyposażone w sprzęt audiowizualny, flipchart;

d) zajęcia  muszą być prowadzone w sali wykładowej o powierzchni minimum
 20 m2 z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, wyposażonej w komputery z bezpośrednim dostępem do omawianych aplikacji oraz rzutnik/projektor multimedialny/tablicę interaktywną, - szkolenie musi zostać przeprowadzone z uwzględnieniem technologii informatycznych.

9.13 . Pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia szkoleniowe muszą być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń.

9.14 . Wykonawca  musi zapewnić prowadzenie zajęć przez trenerów/wykładowców którzy powinni posiadać:

- wykształcenie wyższe informatyczne, co najmniej 2-letni staż pracy, przygotowanie pedagogiczne. Kwalifikacje tych osób będą adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć tj. poziom i kierunek wykształcenia zgodny z zakresem prowadzonych zajęć.
-doświadczenie w prowadzeniu zajęć o takim zakresie.

9.15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania na szkolenie mniejszej niż planowana  liczba osób z przyczyn niezależnych od siebie, wówczas Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną liczbę przeszkolonych osób, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy.

9.16. Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie koordynatorem szkolenia i wskazać ją  w Formularzu oferty. Koordynatorem  może  być wykładowca  prowadzący zajęcia na  kursie.

10.   Obsługa techniczna szkolenia -  Wykonawca jest zobowiązany do:

10.1.        Zapewnienia dostępności uczestnictwa w szkoleniu osobom niepełnosprawnym.

10.2.        Prowadzenia dokumentacji z przebiegu szkolenia:

a)       dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia,

b)      protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone

c)       rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia.

10.3.        Sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia poprzez:

    a)       prowadzenie na bieżąco imiennej listy obecności uczestników (potwierdzających swój udział  w zajęciach własnoręcznym podpisem na stosownym formularzu przekazanym przez Zamawiającego).

    b)      usprawiedliwianie absencji osoby bezrobotnej na szkoleniu z powodu choroby tylko  na podstawie zwolnienia lekarskiego wystawionego przez lekarza w formie elektronicznej lub na podstawie odrębnych przepisów,  w których bezrobotni zachowują prawo do wynagrodzenia lub przysługują im zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby lub macierzyństwa. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć wraz z listami obecności do Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej.

    c)      niezwłoczne pisemne i telefoniczne zawiadamianie Zamawiającego o przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności uczestnika na szkoleniu oraz o wypadkach rezygnacji  z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób.

    d)      niezwłoczne pisemne i telefoniczne zawiadamianie Zamawiającego o fakcie uchylania się uczestnika szkolenia od przystąpienia do zaliczeń, sprawdzianów, egzaminów.

10.4. Ubezpieczenia uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.

10.5. Zbadania opinii uczestników szkolenia za pomocą anonimowej ankiety służącej do oceny szkolenia (zgodnie z wzorem załączonym do umowy) oraz przekazania ich do Powiatowego Urzędu Pracy po zakończonym szkoleniu.

10.6. Wydania uczestnikowi szkolenia po jego pozytywnym zakończeniu zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego numer
z rejestru; imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; formę i nazwę szkolenia; okres trwania szkolenia; miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.

10.7 . Zamieszczenia na dokumencie/dokumentach potwierdzających ukończenie szkolenia informacji, że uczestnik szkolenia nabył kompetencje cyfrowe.

10.8 . Przekazane do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od zakończenia szkolenia kserokopii dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. Kserokopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia, a ich odbiór potwierdzony przez uczestników szkolenia.

10.9. Zastosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania danych osobowych uczestników szkolenia odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną a w szczególności: ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem, zabezpieczenie przed ich udostępnianiem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieupoważnioną oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz.Urz UE L 119
z 04.05.2016r.).

10.10       Dane osobowe bezrobotnego skierowanego na szkolenie udostępnione Wykonawcy nie wykraczają poza dane właściwe dla realizacji szkolenia zgodnie z §78 ust.2 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14 maja 2014r. (Dz.U. z 2014r. poz.667).

 

 

ROZDZIAŁ III

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Planowany termin realizacji szkolenia: od momentu podpisania umowy, zakończenie nie później niż do 15 grudnia 2024r.

Termin szkolenia dla każdej z grup będzie na bieżąco ustalany przez Wykonawcę w porozumieniu 
z Powiatowym Urzędem Pracy w Skarżysku-Kamiennej.

 

ROZDZIAŁ  IV

PROPONOWANE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

1)      uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

2)      zdolności technicznej lub zawodowej.

 

WARUNEK 1. UPRAWNIENIA DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW – O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Instytucje szkoleniowe posiadające aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby instytucji. 

Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku wskazując w Formularzu oferty czy  posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi
na podstawie ww. informacji zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia oraz poprzez sprawdzenie
w rejestrze elektronicznym (www.ris.praca.gov.pl) prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

WARUNEK 2. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA LUB ZAWODOWA - O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że:

2.1. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 szkolenia grupowe
o tematyce tożsamej lub zbieżnej z przedmiotem zamówienia
, przy czym przez szkolenie grupowe rozumie się szkolenie dla co najmniej 5 osób stanowiących jedną grupę szkoleniową. Zbieżna tematyka to szkolenie zgodne pod względem tematycznym w 70% z tematyką szkolenia opisaną
w przedmiocie zamówienia (w przypadku wątpliwości Wykonawca może zostać wezwany do przedłożenia programu zrealizowanego szkolenia).

Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku dołączając do oferty wykaz wykonanych usług szkoleniowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie – wg załącznika nr 4. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi są referencje wydane przez  Zleceniodawcę, dla którego została wykonana tożsama lub zbieżna usługa potwierdzające odpowiednio, że usługa (kurs) została wykonana z należytą starannością.

Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie ww. wykazu  zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia.

2.2.  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej dwiema osobami wyznaczonymi do pełnienia funkcji trenera/wykładowcy/ instruktora na szkoleniu będącym przedmiotem zamówienia posiadającymi wykształcenie wyższe i uprawnienia pedagogiczne z doświadczeniem przez które należy rozumieć udział, jako wykładowca/trener/instruktor w co najmniej 2 zakończonych szkoleniach zbieżnych tematycznie z przedmiotem zamówienia, przy czym każde z tych szkoleń musiało być adresowane dla grupy co najmniej 5 osobowej.

Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku dołączając do oferty wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacjami
o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do udokumentowania doświadczenia wskazanej przez niego kadry prowadzącej szkolenie.

Ocenę spełnienia warunku Zamawiający przeprowadzi na podstawie ww. wykazu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

 

ROZDZIAŁ V

SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1.       Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a)       W zakresie wymagań dotyczących Wykonawcy zamówienia na postawie oświadczeń Wykonawcy w Formularzu oferty

b)      W zakresie wymagań dotyczących osób przewidzianych do realizacji zamówienia               na podstawie: wykazu wykładowców wskazanych przez Wykonawcę do realizacji szkolenia odpowiedzialnych za przeprowadzenie poszczególnych zajęć szkoleniowych  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia        i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

c)       W zakresie wymagań dotyczących doświadczenia Wykonawcy na podstawie: wykazu wykonanych usług szkoleniowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
 i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie.

2.       Zamawiający wezwie Wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1, złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości , do ich złożenia, uzupełnień, lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

3.       Zamawiający wezwie Wykonawcę, który nie złożył wymaganych pełnomocnictwa albo złożył wadliwe pełnomocnictwa w terminie przez siebie wskazanym do ich złożenia, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

ROZDZIAŁ VI

KRYTERIA WYBORU OFERT I SPOSÓB OCENY OFERT

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi  kryteriami:

 

Lp

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena oferty brutto

60%

2

Doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie

25 %

3

Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem

15 %

 

 

1. Kryterium CENA OFERTY BRUTTO

 

Przyznanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:

 

                            Najniższa zaproponowana w ofertach cena brutto

Liczba punktów=      ---------------------------------------------------------------- x 60

                            Cena oferty badanej brutto

 

Oferta najkorzystniejsza tj. oferta z najniższą ceną otrzyma w tym kryterium 60 punktów.

2. Kryterium DOŚWIADCZENIE KADRY PROWADZĄCEJ SZKOLENIE

 

Do oceny w ramach tego kryterium zastosowanie będzie mieć wykaz osób - zgodnie
z załącznikiem nr 3.

W kryterium ,, doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie” (P) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

Ilość punktów uzyskanych przez kadrę w badanej ofercie

(łączna liczba punktów uzyskanych przez wszystkich

wykładowców wskazanych w wykazie)

P =     -----------------------------------------------------------------

Liczba wykładowców wskazanych w badanej ofercie

 

- Wykładowca za przeprowadzenie 2 szkoleń otrzyma: 0 pkt

- Wykładowca za przeprowadzenie 3 szkoleń otrzyma: 5 pkt

- Wykładowca za przeprowadzenie 4 szkoleń otrzyma 10 pkt

- Wykładowca za przeprowadzenie 5 szkoleń otrzyma 15 pkt

- Wykładowca za przeprowadzenie 6 szkoleń otrzyma 20 pkt

- Wykonawca za przeprowadzenie 7 i więcej szkoleń otrzyma 25 pkt

W wykazie należy wskazać dokładną liczbę szkoleń przeprowadzonych przez wykładowcę
w przedmiotowym zakresie oraz na rzecz kogo zostały wykonane.

Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w tym kryterium jest równa 25 punktów.

 

3.       Kryterium  DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ORGANIZACJI SZKOLEŃ OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM

Oferty zostaną ocenione według ilości wykonanych usług szkoleniowych o tematyce tożsamej lub zbliżonej do wymienionej w opisie przedmiotu zamówienia dla danego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na zasadach opisanych w warunku zdolność techniczna lub zawodowa.

 Punktacja dla przedmiotowego kryterium będzie ustalana przez Zamawiającego w następujący sposób:

- Wykonawca za wykonanie 2 szkoleń otrzyma: 0 pkt

- Wykonawca za wykonanie 3-4 szkoleń otrzyma: 3 pkt

- Wykonawca za wykonanie 5-6 szkoleń otrzyma 6 pkt

- Wykonawca za wykonanie 7-8 szkoleń otrzyma 9 pkt

- Wykonawca za wykonanie 9-10 szkoleń otrzyma 12 pkt

- Wykonawca za wykonanie 11 i więcej szkoleń otrzyma 15 pkt

 

Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w tym kryterium jest równa 15 punktów.

Do każdego szkolenia grupowego wykazanego w tabeli, której wzór określa załącznik nr 4 należy dołączyć dokument wystawiony przez podmiot, na zlecenie którego szkolenie zostało wykonane, potwierdzający odpowiednio, że zostało ono zrealizowane w sposób rzetelny i z należytą starannością. Odpowiednia liczba punktów zostanie przyznana tylko w odniesieniu do tych szkoleń, dla których Wykonawca przedstawił dokumenty zleceniodawców (referencje) potwierdzające ich staranną i należytą realizację. Szkolenia wykazane w tabeli, do których nie zostały dołączone referencje nie będą brane pod uwagę.

4.Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała największą liczbę punktów.

W przypadku uzyskania identycznej liczby punktów przez dwóch lub więcej wykonawców                     za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.

 

5.Zamawiający poprawi w ofercie:

5.1. Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek – w szczególności omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny – niezwłocznie zawiadamiając                o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5.2 Nie dokonuje się poprawek cen jednostkowych podanych przez wykonawcę.

 

6. Wykonawca będzie zobowiązany poprawić w swojej ofercie:

6.1. Wszelkie błędy pisarskie, które powodują, iż oferta Wykonawcy odbiega od wymagań postawionych przez zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty.

6.2.Nie dopuszcza się dokonywania przez Wykonawcę żadnych poprawek w złożonej przez niego ofercie cenowej.

 

7. Rażąco niski koszt materiałów użytych do realizacji zamówienia.

7.1. Jeżeli do realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić materiały, zamawiający może uznać, że koszt tych materiałów zawarty w ofercie wykonawcy wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia. Budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do złożenia oferty lub wynikającymi z odrębnych przepisów.

7.2. Koszt materiałów zostanie uznany za rażąco niski, jeżeli jest on niższy o co najmniej 30 % od średniej arytmetycznej tego kosztu we wszystkich ofertach złożonych w odpowiedzi na zaproszenie. 7.3. Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia tego kosztu.

 

8. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca:

8.1. Nie uzupełnił brakujących dokumentów lub nie dokonał poprawek w ofercie na wezwanie Zamawiającego,

8.2. Nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niski koszt.

9. Od sposobu rozpatrzenia oferty nie przysługuje odwołanie.

10. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania wraz z podaniem ceny oferty najkorzystniejszej oraz liczby punktów uzyskanych przez tę ofertę w poszczególnych kryteriach oceny.

 

ROZDZIAŁ VII

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

2. Oferta musi zostać złożona poprzez formularz elektroniczny na stronie Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Zamawiającego.

3. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy  z wykorzystaniem wzoru- załącznik 1

UWAGA:  Integralną częścią oferty stanowi:

a) Program szkolenia
b) Harmonogram szkolenia
c) Wzór zaświadczenia  lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (np. dyplomów, uprawnień itp.)

d) Wzór ankiety dla uczestników szkolenia mającej służyć do oceny szkolenia.

3.2. Harmonogram szkolenia na załączniku nr 2

3.3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami na załączniku nr 3 do zaproszenia.

3.4. Wykaz wykonanych usług szkoleniowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że  usługi te zostały wykonane należycie na załączniku nr 4 do zaproszenia.

3.5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów złożonych w postępowaniu, jeżeli dokumenty te zostały podpisane przez pełnomocnika.  Zamawiający wezwie wykonawcę, który nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa w terminie przez siebie wskazanym do ich złożenia, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

3.6. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy       załącznik nr 5

3.7. Wykonawcy polegający na potencjale technicznym innych podmiotów muszą dołączyć do oferty umowy (uwierzytelnione przez Wykonawcę kopie) regulujące współpracę podmiotów w zakresie wynajmu urządzeń, sal dydaktycznych itp.).

4. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia - Rozdział I Opis przedmiotu zamówienia.

5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Oferty sporządzone w innym języku zostaną odrzucone.

6. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictw, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienia do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty           w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

7. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona         za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (Wykonawca na kopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem „za zgodność z oryginałem”).

8. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.

9. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane.

10.W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być one oznaczone klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy             o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i dołączone do oferty.

11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

ROZDZIAŁ VIII

SPOSÓB OBLICZANIA CENY

1. Wykonawca uwzględniając wszelkie wymogi, o których mowa w niniejszej zaproszeniu, powinien     w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną przez siebie ofertą oraz uwzględnić wszelkie opłaty i podatki, a także ewentualne upusty rabaty zastosowane przez Wykonawcę.

2. Cena oferty za realizację całego zamówienia zostanie przedstawiona w formie wypełnionego formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia.

3.Cena oferty określa maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia.

4. Cena oferty brutto winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie.

5. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.

6. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.

ROZDZIAŁ IX

PODWYKONAWSTWO

Wykonawca nie może powierzyć w całości lub w części wykonywania swych zadań innym osobom fizycznym  i prawnym.

ROZDZIAŁ X

OFERTY CZĘŚCIOWE, WARIANTOWE I ZAMÓWIENIA UZPEŁNIAJĄCE

1. Wykonawca składa tylko jedną ofertę zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

ROZDZIAŁ XI

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

ROZDZIAŁ XII

UDZIELENIE ZAMÓWIENIA/UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz jeżeli zaproszenie do złożenia oferty zostało zamieszczone na stronie internetowej zamieści informację na tej stronie, o dokonanym wyborze, podając: - podając nazwę albo imię              i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, - punktację przyznaną ofertom, w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

3. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy w wyniku zaproszenia:

a) nie wpłynęła żadna oferta,

b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu,

c) cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na realizację zamówienia, a Zamawiający nie dysponuje możliwościami podwyższenia tej kwoty.

4.O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zaproszenie podając uzasadnienie.

ROZDZIAŁ XIII

INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH ZWIĄZANYCH Z ZAWARCIEM UMOWY

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego po ogłoszeniu wyniku postępowania.

2. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych
w przepisach o dostępie do informacji publicznej.

3. Przed podpisaniem umowy zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do:

a) przekazania zamawiającemu informacji dotyczącej osób podpisujących umowę oraz osób upoważnionych do kontaktów w ramach realizacji umowy.

b) uzgodnienia z zamawiającym daty rozpoczęcia szkolenia dla I grupy szkoleniowej oraz przekazania szczegółowego harmonogramu zajęć.

 

Termin składania ofert:  do 31.01.2024r. do godz. 12:00



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 2517340 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Oświadczenie_przeciwdziałania wspieraniu agres.docx docx 12.76 2024-01-25 14:05:00 Kryterium
zał 5 Wzór umowy.pdf pdf 748.37 2024-01-25 14:05:00 Kryterium
zał 1 formularz oferty.docx docx 44.2 2024-01-25 14:05:00 Kryterium
zał 2 harmonogram szkolenia.docx docx 19.54 2024-01-25 14:05:00 Kryterium
Załącznik Nr 3 Wykaz osób.doc doc 54 2024-01-25 14:05:00 Kryterium
Załącznik Nr 4 Wykaz usług.doc doc 58.5 2024-01-25 14:05:00 Kryterium
Oświadczenie warunki udziału.docx docx 17.28 2024-01-25 14:05:00 Kryterium
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 198.16 2024-01-25 14:08:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-31 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 115452,00 zł netto.
2024-01-29 13:39 Michał Skórski Uczestnicy postępowania.

W związku ze skierowanymi do Zamawiającego pytaniami poniżej zamieszczamy treść pytań wraz z odpowiedziami. Odpowiedzi na pytania stanowią integralną część wymagań i specyfikacji w postępowaniu.
Pod każdym pytaniem przedstawiamy stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii.
Treść pytań i odpowiedzi jest następująca:

Pytanie 1
Zwracamy się z zapytaniem dotyczącym udokumentowania doświadczenia wykonawcy w organizacji szkoleń. Czy uznane zostanie oświadczenie beneficjenta o przeprowadzeniu szkolenia w ramach projektu EFS, który nie został jeszcze rozliczony z Wojewódzkim Urzędem Pracy wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o płatność?

Odp. pyt. 1
Jeżeli Wykonawca dołączy dokument wystawiony przez podmiot na zlecenie którego szkolenie zostało przeprowadzone, potwierdzający odpowiednio, że zostało zrealizowane w sposób rzetelny i z należytą starannością, to wówczas można uznać doświadczenie za udokumentowane.

Pytanie 2.
Zwracamy się z zapytaniem dotyczącym trenera/wykładowcy. Czy spełniony zostaje warunek jeśli wykładowca posiada wykształcenie wyższe jednak nie z zakresu informatycznego. Posiada natomiast certyfikat IT PASS?

Odp. pyt. 2
Wykonawca ma zapewnić prowadzenie zajęć przez trenerów/wykładowców, którzy mają spełnić łącznie dwie przesłanki ujęte w pkt 9.14, brak spełnienia tych kryteriów uznaje się za niewystarczające.

Pytanie 3.
Widzę, że do oferty należy dołączyć wzór ankiety, który powinien być załącznikiem do umowy, jednak nie widzę jej jako załącznika. Czy to niedopatrzenia, czy mamy dołączyć swój wzór ankiety?

Odp. pyt. 2
Tak, proszę dołączyć własny wzór ankiety
2024-01-25 14:08 Michał Skórski Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”

Klauzula informacyjn [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługiszkoleniowe Zapytanie ofertowe poniżej progu- usługi- Szkolenie "Szkolenie z zakresu kompetencji cyfrowych dla osób do 30 roku życia" zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku - Kamiennej, szkolenie dla grupy nie więcej niż 180 osób - rekrutacja ciągła 1 usługa Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kam.
1 Maja 105
26-110, Skarżysko-Kamienna
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Umowa - Akceptacja wzoru umowy należy wpisać TAK / NIE

zał 5 Wzór umowy.pdf

(0)
3 Formularz oferty - Formularz ofertowy w sprawie organizacji szkolenia należy poprawnie wypełnić oraz dołączyć wymagane załączniki. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał 1 formularz ofer [...].docx

(0)
4 Harmonogram - Do postępowania należy dołączyć harmonogram szkolenia wypełniony według załącznika oraz ankietę oceniającą szkolenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał 2 harmonogram sz [...].docx

(0)
5 Oświadczenie wykonawcy o dostosowaniu pomieszczeń szkoleniowych dla osób niepełnosprawnych - Do postępowania należy dołączyć oświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadaczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.) - Do postępowania należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 Oświa [...].docx

(0)
7 Oświadczenie o spełnianiu udziału w postępowaniu - Do postępowania należy dołączyć wypełniony druk oświadczenia będący załącznikiem (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie warunki [...].docx

(0)
8 Doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie 25% Ocena warunku zdolności technicznej lub zawodowej (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 3 Wykaz [...].doc

(0)
9 Doświadczenie wykonawcy w organizacji szkoleń objętych zamówieniem 15% Ocena warunku zdolności technicznej lub zawodowej

Załącznik Nr 4 Wykaz [...].doc

(0)
10 Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych - Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku wskazując w formularzu oferty czy posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Ocenę spełniania tego warunku zamawiający przeprowadzi na podstawie w/w informacji zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia oraz poprzez sprawdzenie w rejestrze elektronicznym (www.ris.praca.gov.pl) prowadzonym przez Wojewódzki Urząd Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1137