Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.271.16.2019.AD Dostawa druków dla Departamentów i Referatów Urzędu Miejskiego w Elblągu

Agnieszka Dudzik
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-03-2019 14:41:00
Składania : 27-03-2019 09:30:00
Otwarcia : 27-03-2019 09:35:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 110/2019PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 06 marca 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

DZP.271.16.2019.AD Dostawa druków dla Departamentów i Referatów Urzędu Miejskiego w Elblągu

Szczegółowe informacje w załączeniu.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPYTANIE OFERTOWE 16.pdf pdf 72.87 2019-03-13 14:41:00 Postępowanie
wzór Umowy 16.pdf pdf 1865.9 2019-03-13 14:41:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do wzoru Umowy.pdf pdf 4108.98 2019-03-13 14:41:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do wzoru Umowy.pdf pdf 2747.24 2019-03-13 14:41:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do wzoru Umowy.pdf pdf 1064.85 2019-03-13 14:41:00 Postępowanie
wycena dostawy 2.docx docx 22.53 2019-03-13 14:41:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 4 - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY.docx docx 16.43 2019-03-13 14:41:00 Postępowanie
wzory druków link.docx docx 11.46 2019-03-13 14:41:00 Postępowanie
WYCENA DOSTAWY.docx docx 27.24 2019-03-19 15:11:02 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 4 - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY.docx docx 16.43 2019-03-13 14:41:00 Kryterium
uzupeln 16.pdf pdf 19.12 2019-03-19 15:07:57 Publiczna wiadomość
WYCENA DOSTAWY.docx docx 27.24 2019-03-19 15:07:57 Publiczna wiadomość
załącznik nr 3 do wzoru Umowy.pdf pdf 589.27 2019-03-19 15:07:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-04-09 15:03 Alicja Siemiętkowska W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu: DZP.271.16.2019.AD Dostawa druków dla Departamentów i Referatów Urzędu Miejskiego w Elblągu wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym do 30 000 euro, tj. cena (brutto) - 100%.
Wybrano ofertę firmy: REMI-B K. BOIŃSKI, A.KROKOWSKI SP.J. 43-382 BIELSKO-BIAŁA, ul. STRAŻACKA 35
cena (brutto) oferty: 47 417,98 zł.
2019-03-19 15:08 Katarzyna Iskra Uzupełnienie zapytania ofertowego wraz z załącznikami w załączeniu.

uzupeln 16.pdf

WYCENA DOSTAWY.docx

załącznik nr 3 do wz [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa druków dla Departamentów i Referatów Urzędu Miejskiego w Elblągu Proszę załączyć wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, sporządzony zgodnie z wymaganiami pkt IV. ZAPYTANIA OFERTOWEGO. CENA NETTO oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena (bez VAT) oferty” w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - WYCENA DOSTAWY.

WYCENA DOSTAWY.docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - data zakończenia – 31.12.2019 roku w tym: I etap – 3 tygodnie od daty podpisania umowy II etap – do dnia 31 lipca 2019 roku III etap – do dnia 30 września 2019 roku IV etap – do dnia 31 grudnia 2019 roku Proszę potwierdzić (0)
3 wzór Umowy - akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić (0)
4 Dane teleadresowe - Proszę wypełnić ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO i załączyć, proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 4 - DAN [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 610