Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPPR-202/EW/2020 Zakup i dostawa masek pełnotwarzowych, panoramicznych oraz filtrów kompatybilnych z maskami pełnotwarzowymi typu P3

Ewa Włodarczyk
Powiat Gdański Oddział: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Pruszczu Gdańskim (SPPR)
Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2020 15:12:00
Składania : 26-08-2020 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - formularz oferty UE.docx docx 154.43 2020-08-19 15:12:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - oświadczenie UE.docx docx 149.02 2020-08-19 15:12:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - umowa maski pełnotwarzowe UE.docx docx 157.84 2020-08-19 15:12:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - maski pełnotwarzowe UE.docx docx 160.28 2020-08-19 15:12:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - formularz oferty UE.docx docx 154.43 2020-08-19 15:12:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1 - formularz oferty UE.docx docx 154.43 2020-08-19 15:12:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1 - formularz oferty UE.docx docx 154.43 2020-08-19 15:12:00 Kryterium
SDRUKSEKRET20082512120.pdf pdf 462.01 2020-08-25 12:14:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-25 12:14 Ewa Włodarczyk W załączeniu odpowiedzi na pytania

SDRUKSEKRET200825121 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa masek pełnotwarzowych, panoramicznych 1. Masek pełnotwarzowe, panoramiczne – ilość 50 sztuk Charakterystyka: Maski pełne zgodne z europejską normą EN 136:1998, gaz i para NPF 2000 – APF, dla cząstek stałych z P3 NPF 2000 – APF 40, gazy z P3 NPF 2000 – APF 20 Maski na całą twarz gwarantująca szeroki zakres widzenia, który ułatwia długotrwała prace, panoramiczny ekran. Łatwa w montażu i demontażu, odporna na czyszczenia i dezynfekcję środkami z alkoholem. System pojedynczego filtra, połączenie Rd 40. Rok produkcji 2020.

załącznik nr 1 - for [...].docx

50 szt. - (0)
2 Zakup i dostawa filtrów kompatybilnych z maskami pełnotwarzowymi typu P3 2. Filtry typu P3 – ilość 200 sztuk Charakterystyka: Filtry skuteczne w ochronie przed gazami, oparami i / lub cząstkami stałymi. Wkłady testowane pod kątem zgodności z normą EN14387. Posiadające normę EN 14387: 2004 + A1: 2008. Wkłady – filtry kompatybilne z maskami pełnotwarzowymi, panoramicznymi będącymi przedmiotem niniejszego przedmiotu zamówienia. Rok produkcji 2020. Minimalny okres przydatności 6 lat.

załącznik nr 1 - for [...].docx

200 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 1 - for [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności: 14 dni od daty dostawy, po podpisaniu protokołu odbioru i przedłożeniu wystawionej prawidłowo faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1) Termin rozpoczęcia realizacji zadania – 3 dni od dnia podpisania umowy z dostawcą, nie później niż 31.08.2020 r. 2) Termin zakończenia realizacji zadania – do 14 dni od daty podpisania umowy z dostawcą, nie później niż 18.09.2020 roku. 3) Miejsce wykonania zamówienia: miejsce dostarczenia zamówienia to siedziba Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 826