Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-03-2022 11:49:00 |
Składania : | 30-03-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-03-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Spółdzielcza 12, 64-100 Leszno, tel. 65 5256000, fax. 65 5256073 ogłasza przetarg sektorowy nieograniczony na dostawę dwóch kompaktowych węzłów cieplnych do zabudowy w budynkach wielorodzinnych przy ul. Okrzei i ul. Szymanowskiego w Lesznie: – numer postępowania DI/10/2022.
Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
Materiały przetargowe można pobrać ze strony zamawiającego z platformy zakupowej OpenNexus: https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno.
Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.
Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona oraz nastąpią utrudnienia z komunikacji elektronicznej.
Termin realizacji zamówienia: preferowany 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w Instrukcji przetargowej nr DI/10/2022 stanowiącej załącznik do niniejszej procedury. W postępowaniu wymagane jest załączenie dokumentów wymaganych niniejszą instrukcją.
Oferty należy składać na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do dnia 30.03.2022 godz. 10.00
W przypadku:
- pytań merytorycznych: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"
- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00, lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-03-28 10:52 | Beata Raburska |
Odpowiedzi
na
zapytania: pyt.1. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie szafy elektrycznej w obudowie z tworzywa sztucznego? Odp.1. Wszystkie elementy urządzeń elektrycznych należy zamontować w jednej szafce. MPEC dopuszcza szafkę z tworzywa sztucznego. |
2022-03-23 07:16 | Beata Raburska |
Zamawiający
udziela
następującego
wyjaśnienia
do
otrzymanego
zapytania:
1. Z uwagi na bardzo długi termin dostawy od producenta regulatora 42-34 czy dopuszczacie Państwo zastosowanie w węzłach cieplnych regulatorów różnicy ciśnień z ograniczeniem przepływu typu 46-6 z firmy Samson? Odp. Tak. Zamawiający dopuszcza regulator 46-6. |
2022-03-22 09:02 | Beata Raburska |
Zamawiający
udziela
poniższych
odpowiedzi
na
złożone
przez
Wykonawcę
pytania
dotyczące
projektu
umowy: Pyt.1. Wykonawca zwraca uwagę, iż może on ponosić odpowiedzialność tylko w sytuacji, gdy nie zrealizował on umowy w terminie z przyczyn całkowicie od niego zależnych. Kara umowna za opóźnienie oznacza, że Wykonawca będzie zobowiązany do jej zapłaty nawet, jeśli nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie. W związku z powyższym wnosimy o zmianę § 3 ust. 2 z: „2. Za przekroczenie terminu realizacji zamówienia Sprzedający zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości netto węzła, który dostarczono z opóźnieniem, za każdy dzień tego opóźnienia” na: „2. Za zwłokę w realizacji zamówienia Sprzedający zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości netto węzła, który dostarczono z opóźnieniem, za każdy dzień zwłoki”. Od.1. Zamawiający nie wyraża zgodny na zmiany w zapisach umowy. Pyt.2. Wykonawca może nie być w stanie w stanie podjąć czynności naprawczych w jednostronnie wyznaczonym terminie ze względu na obiektywne kwestie techniczne lub logistyczne, które muszą zostać wzięte pod uwagę. W związku z powyższym oraz w celu doprecyzowania istotnych dla Wykonawcy zapisów umowy wnosimy o: a) zmianę § 7 ust. 3 z: „3. Czas reakcji (podjęcie czynności naprawczych na obiekcie) autoryzowanego serwisu na wezwanie Zamawiającego (zgłoszenie reklamacyjne) winien wynosić: a) w przypadku konieczności zatrzymania pracy węzła: nie więcej 4 godziny, b) w pozostałych przypadkach: nie więcej 8 godzin, od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Telefoniczne zgłoszenie wady lub usterki powinno być następnie potwierdzone zgłoszeniem w formie pisemnej w celu udokumentowania terminu zgłoszenia u Sprzedającego (tj. listownie, faxem, lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej)” na: „3. Czas reakcji (podjęcie czynności naprawczych na obiekcie) autoryzowanego serwisu na wezwanie Zamawiającego (zgłoszenie reklamacyjne) winien wynosić: a) w przypadku konieczności zatrzymania pracy węzła: nie więcej 12 godzin, b) w pozostałych przypadkach: nie więcej 24 godziny, od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Telefoniczne zgłoszenie wady lub usterki pracownikowi serwisu Sprzedającego powinno być następnie potwierdzone zgłoszeniem w formie pisemnej w celu udokumentowania terminu zgłoszenia u Sprzedającego (tj. listownie, faxem, lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej)”; b) zmianę § 7 ust. 4 z: „4. W przypadku braku reakcji Sprzedającego na w/w zgłoszenie Zamawiającego, wady lub usterki dostarczonego urządzenia w terminie określonym w ust. 3, Zamawiający ma prawo wezwać inną firmę posiadającą autoryzację na to urządzenie w celu usunięcia wady lub usterki a kosztami naprawy obciążyć Sprzedającego” na: „4. W przypadku braku reakcji Sprzedającego na w/w prawidłowo dokonane zgłoszenie Zamawiającego, wady lub usterki dostarczonego urządzenia w terminie określonym w ust. 3, Zamawiający ma prawo wezwać inną firmę posiadającą autoryzację na to urządzenie w celu usunięcia wady lub usterki a kosztami naprawy obciążyć Sprzedającego”. Odp.2. Zamawiający wprowadza zmiany w przywołanych ustępach umowy w zakresie jak poniżej: „3. Czas reakcji (podjęcie czynności naprawczych na obiekcie) autoryzowanego serwisu na wezwanie Zamawiającego (zgłoszenie reklamacyjne) winien wynosić: a) w przypadku konieczności zatrzymania pracy węzła: nie więcej 8 godzin, b) w pozostałych przypadkach: nie więcej 24 godziny, od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. Telefoniczne zgłoszenie wady lub usterki do serwisu Sprzedającego pod numer …………… powinno być następnie potwierdzone zgłoszeniem w formie pisemnej w celu udokumentowania terminu zgłoszenia u Sprzedającego (tj. listownie, faxem, lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej)”; 4. W przypadku braku reakcji Sprzedającego na w/w zgłoszenie Zamawiającego, wady lub usterki dostarczonego urządzenia w terminie określonym w ust. 3, Zamawiający ma prawo wezwać inną firmę posiadającą autoryzację na to urządzenie w celu usunięcia wady lub usterki a kosztami naprawy obciążyć Sprzedającego”. Pyt.3. Wykonawca zwraca uwagę, iż § 8 ust. 7 nie wskazuje precyzyjnie na czym ma polegać nienależyte wykonanie umowy. Brak jasnego określenia tego pojęcia może prowadzić do dublowania kar – na przykład w sytuacji zwłoki w terminie realizacji zamówienia. Wnosimy zatem o wykreślenie ust. 7 z § 8 lub jego doprecyzowanie. Odp.3. Zamawiający informuje, że zapisy umowy pozostają bez zmian. |
Komunikaty