Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 382.DN.4.2022 „Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków ochrony osobistej do pracowni cytostatyków”

Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2022 10:43:00
Składania : 20-05-2022 12:00:00
Otwarcia : 20-05-2022 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 169.21 2022-05-13 10:43:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE GRUPY KAPITAŁOWEJ - załącznik nr 4 do SWZ.docx docx 16.1 2022-05-13 10:43:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 51.34 2022-05-13 10:43:00 Postępowanie
WSTĘPNE OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - załącznik nr 3 do SWZ.odt odt 15.85 2022-05-13 10:43:00 Postępowanie
zal_1_formularz ofertowy.doc doc 100.5 2022-05-13 10:43:00 Postępowanie
zal_2_formularz_cenowy.xls xls 121.5 2022-05-13 10:43:00 Postępowanie
zal_5_ projekt_umowy_11052022.docx docx 31.24 2022-05-13 10:43:00 Postępowanie
1_Wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 55.5 2022-05-18 12:40:18 Publiczna wiadomość
2_Wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 54.5 2022-05-18 12:40:18 Publiczna wiadomość
3_Wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 58.5 2022-05-18 12:40:18 Publiczna wiadomość
4_Wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 67 2022-05-18 12:40:18 Publiczna wiadomość
5_Wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 55 2022-05-18 12:40:18 Publiczna wiadomość
6_Wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 72 2022-05-18 12:40:18 Publiczna wiadomość
7_Wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 54.5 2022-05-18 12:40:18 Publiczna wiadomość
8_Wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 64 2022-05-19 09:31:01 Publiczna wiadomość
Informacja_z_Otwarcia_ofert.docx docx 18.37 2022-05-20 13:12:35 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc.docx docx 17.36 2022-05-31 09:16:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-31 09:16 Damian Nowaczyk Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-05-20 13:12 Damian Nowaczyk Informacja z otwarcia ofert.

Informacja_z_Otwarci [...].docx

2022-05-20 12:02 Damian Nowaczyk Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego numer sprawy: 382.DN.4.2022, nazwa zadania: „Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków ochrony osobistej do pracowni cytostatyków” i w podziale na poszczególne zadania jest to:
Zadanie nr 1 - 24 292,95 zł Zadanie nr 2 – 14 048,14 zł
Zadanie nr 3 – 25 461,81 zł Zadanie nr 4 - 18 564,25 zł
Zadanie nr 5 – 80 622,28 zł Zadanie nr 6 – 11 659,55 zł
Zadanie nr 7 - 327 998,20 zł Zadanie nr 8 – 62 475,84 zł
Zadanie nr 9 – 5 210,04 zł Zadanie nr 10 - 51 691,82 zl
2022-05-19 09:31 Damian Nowaczyk Wyjaśnienia treści SWZ.

8_Wyjaśnienia treści [...].doc

2022-05-18 12:40 Damian Nowaczyk Wyjaśnienia treści SWZ

1_Wyjaśnienia treści [...].doc

2_Wyjaśnienia treści [...].doc

3_Wyjaśnienia treści [...].doc

4_Wyjaśnienia treści [...].doc

5_Wyjaśnienia treści [...].doc

6_Wyjaśnienia treści [...].doc

7_Wyjaśnienia treści [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 782