Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.1.23.2023 Dostawa i montaż asortymentu meblowego oraz dostawa wyposażenia na potrzeby Budynku Centrum Obsługi Tunelu pod Świną

Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2023 11:54:00
Składania : 11-05-2023 12:00:00
Otwarcia : 11-05-2023 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08db47bd-17ac-7886-a41d-d7000f6df683.pdf pdf 254.27 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
SWZ (003) ost.docx docx 111.23 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_1_formularz oferty.doc doc 112 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_2_oswiadczenie o wykluczeniu.docx docx 20.51 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_3_wykaz dostaw.docx docx 22.11 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_4_zobow do oddania zasobów.docx docx 21.99 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_5. OPZ.docx docx 295.63 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_5.1 układ pomieszczeń.7z 7z 3200.52 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_6.1_ wycena elementów CZĘŚĆ 1 Meble kuchenne.xlsx xlsx 14.14 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_6.2_ wycena elementów CZĘŚĆ 2 Meble BHP.xlsx xlsx 67.46 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_6.3_wycena elementów CZĘŚĆ 3 Meble biurowe.xlsx xlsx 219.87 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zal_6.4_wycena elementów CZĘŚĆ 4 Wyposażenie i akcesoria.xlsx xlsx 13.65 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
zał_6_ projekt umowy.pdf pdf 288.69 2023-04-28 11:54:00 Postępowanie
info_www.pdf pdf 179.21 2023-06-16 16:04:50 Publiczna wiadomość
info_www.pdf pdf 202.66 2023-06-16 16:04:50 Publiczna wiadomość
info_www.pdf pdf 187.25 2023-07-24 12:13:00 Publiczna wiadomość
odpowiedź i zmiana.pdf pdf 102.55 2023-05-08 09:58:46 Publiczna wiadomość
odpowiedź_ na_pyt.docx docx 24.42 2023-05-08 09:58:46 Publiczna wiadomość
SWZ (003)_zmiana1.docx docx 111.43 2023-05-08 09:58:46 Publiczna wiadomość
08db4f8f-7322-68a1-fedd-bc0011a8af6f.pdf pdf 43.31 2023-05-08 09:58:46 Publiczna wiadomość
info_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 69.56 2023-05-12 09:48:50 Publiczna wiadomość
unieważnienie cz IV.pdf pdf 43.84 2024-02-23 11:46:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-23 11:46 Ewa Bimkiewicz Przekazuję informację o unieważnieniu 4 części postępowania.

unieważnienie cz IV. [...].pdf

2023-07-24 12:13 Ewa Bimkiewicz Zamawiający przekazuje informację o wyborze wykonawcy dla części I.

info_www.pdf

2023-06-16 16:04 Monika Kaczmarek Zamawiający przekazuje informację o wyborze wykonawcy dla części II i III.

info_www.pdf

info_www.pdf

2023-05-12 09:48 Monika Kaczmarek Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

info_z_otwarcia_ofer [...].pdf

2023-05-11 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć:
- 34 500 zł brutto na część 1,
- 35 000 zł brutto na część 2,
- 29 000 zł brutto na część 3,
- 7 100 zł brutto na część 4.
2023-05-08 09:58 Monika Kaczmarek Zamawiający przekazuje odpowiedź na pytanie wykonawcy. Zmienia się termin otwarcia i składania ofert oraz termin związania ofertą. Zmiany oznaczono kolorem zielonym w pliku SWZ (003)_zmiana1.

odpowiedź i zmiana.p [...].pdf

odpowiedź_ na_pyt.do [...].docx

SWZ (003)_zmiana1.do [...].docx

08db4f8f-7322-68a1-f [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 619