Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RGGZ.271.8.2022 „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze górniczym Podhale 2”

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Deadlines:
Published : 22-02-2022 12:09:00
Placing offers : 12-04-2022 10:00:00
Offers opening : 12-04-2022 10:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ ODWIERT - Szaflary - str. 1.pdf pdf 357.19 2022-02-22 12:09:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 3256.31 2022-02-22 12:09:00 Proceeding
SWZ ODWIERT - Szaflary -.docx docx 530.71 2022-02-22 12:09:00 Proceeding
Załączniki do SWZ.zip zip 38392.06 2022-02-22 12:09:00 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - scan.pdf pdf 2047.43 2022-03-07 15:16:05 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 90.85 2022-03-07 15:16:05 Public message
Wyjaśnienia i Zmiany SWZ nr 1.docx docx 453.04 2022-03-07 16:28:15 Public message
Zalacznik nr 17 - Oswiadczenie_o_aktualnosci.docx docx 20.84 2022-03-07 16:28:15 Public message
Wyjaśnienia i zmiany SWZ nr 1 - scan.pdf pdf 5724.31 2022-03-07 16:28:15 Public message
Załącznik nr 18 do SWZ - Mapa zasadnicza.pdf pdf 2087.35 2022-03-07 16:28:15 Public message
11.03. Wyjaśnienia i zmiany swz nr 2.docx docx 464.63 2022-03-11 15:33:48 Public message
Wyjaśnienie i zmiany SWZ nr 2.pdf pdf 8551.27 2022-03-11 15:33:48 Public message
Załącznik nr 2 - Tabela Elementów Rozliczeniowych TER GEO.xlsx xlsx 21.63 2022-03-11 15:33:48 Public message
Załącznik nr 12 do SWZ - Umowa odwiert .docx docx 78.05 2022-03-11 15:33:48 Public message
Protokół z wizji lokalnej.pdf pdf 756.82 2022-03-11 15:36:25 Public message
Protokół z wizji lokalnej.docx docx 396.24 2022-03-11 15:36:25 Public message
18.03. Wyjaśnienie i zmiany SWZ.pdf pdf 1642.87 2022-03-18 14:32:55 Public message
18.03. Wyjaśnienia i zmiany swz nr 3.docx docx 441.95 2022-03-18 14:32:55 Public message
25.03. Wyjaśnienia nr 4.pdf pdf 774.28 2022-03-25 15:12:11 Public message
25.03. Wyjaśnienia nr 4.docx docx 438.79 2022-03-25 15:12:11 Public message
Opinia geotechniczna.zip zip 13260.4 2022-03-25 15:12:11 Public message
Zmiana SWZ z dnia 30.03.2022.pdf pdf 794.58 2022-03-30 12:39:07 Public message
Zmiany SWZ z dnia 30.03.2022.docx docx 438.75 2022-03-30 12:39:07 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 - scan.pdf pdf 1143.79 2022-03-30 12:42:17 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 2022-OJS063-164954-pl.pdf pdf 73.14 2022-03-30 12:42:17 Public message
30.03.Wyjaśnienia nr 5 .pdf pdf 918.61 2022-03-30 14:14:46 Public message
30.03. Wyjaśnienia nr 5.docx docx 438.7 2022-03-30 14:14:46 Public message
Informacja z otwarcia - scan.pdf pdf 348.98 2022-04-12 14:09:02 Public message
Informacja z otw. ofert.docx docx 438.84 2022-04-12 14:09:02 Public message
Informacja z otw. ofert.pdf pdf 319.89 2022-04-12 14:09:02 Public message
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 430.53 2022-05-30 12:19:32 Public message
Zawiadomienie o wyborze ofert.docx docx 439.68 2022-05-30 12:19:32 Public message
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 108.52 2023-02-15 08:22:40 Public message
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 266.23 2022-04-12 10:00:00 Public message

Announcements

2023-02-15 08:22 Jakub Gasik Dz.U./S S140
22/07/2022
396427-2022-PL

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:396427-2022:TEXT:PL:HTML
Polska-Szaflary: Roboty wiertnicze i górnicze
2022/S 140-396427
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Roboty budowlane

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-05-30 12:19 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 30.05.2022 r.
Nr przetargu 4/2022

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postepowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.132 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej w dalszej części „ustawą Pzp”, na zadanie pn.: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych
w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze górniczym Podhale 2”

Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:

I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 2 złożona przez:
Firmę UOS Drilling S.A., ul. Żelazna 59/404, 00-848 Warszawa

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Firmę UOS Drilling S.A., ul. Żelazna 59/404, 00-848 Warszawa spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.

Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 2 oferty, które otrzymały następującą punktację:

Oferta nr 1 - Exalo Drilling S.A., Pl. Staszica 9, 64-920 Piła
Kryterium cena oferty gross 224 090 426,97 zł uzyskała 32,45pkt.
Kryterium okres gwarancji 72 miesiące - uzyskał 20,00 pkt.
Kryterium doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu w wykonywaniu otworów geotermalnych 2 otwory - uzyskało 20,00 pkt.
Łącznie = 72,45 pkt

Oferta nr 2 - UOS Drilling S.A., ul. Żelazna 59/404, 00-848 Warszawa
Kryterium cena oferty gross 121 569 895,40 zł uzyskała 60,00pkt.
Kryterium okres gwarancji 72 miesiące - uzyskało 20,00 pkt.
Kryterium doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu w wykonywaniu otworów geotermalnych 4 otwory - uzyskało 20,00 pkt.
Łącznie = 100 pkt

II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE:
W niniejszym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 264 ust. 1 w niniejszym postępowaniu umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.











Otrzymują:
1/ Exalo Drilling S.A., Pl. Staszica 9, 64-920 Piła;
2/ UOS Drilling S.A., ul. Żelazna 59/404, 00-848 Warszawa;
3/ a/a

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2022-04-12 14:09 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 12.04.2022 r.
Nr przetargu 4/2022

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej
w obszarze górniczym Podhale 2”

W dniu 12.04.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 120 858 570,00 zł gross

Łącznie wpłynęły 2 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 2
• dane z otwartych ofert:

1. Exalo Drilling S.A. , Pl. Staszica 9, 64-920 Piła
Cena ofertowa 224 090 426,97 zł brutto
Okres gwarancji 72 miesiące

2. UOS Drilling S.A., ul. Żelazna 59/404, 00-848 Warszawa
Cena ofertowa 121 569 895,40 zł brutto
Okres gwarancji 72 miesiące


Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otw. of [...].docx

Informacja z otw. of [...].pdf

2022-04-12 13:26 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 12.04.2022 r.
Nr przetargu 4/2022

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej
w obszarze górniczym Podhale 2”

W dniu 12.04.2022 r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 120 858 570,00 zł gross

Łącznie wpłynęły 2 oferty:
• liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 2
• dane z otwartych ofert:


1. Exalo Drilling S.A., Pl. Staszica 9, 64-920 Piła
Cena ofertowa 224 090 426,97 zł brutto
Okres gwarancji 72 miesiące

2. UOS Drilling S.A., ul. Żelazna 59/404, 00-848 Warszawa
Cena ofertowa 121 569 895,40 zł brutto
Okres gwarancji 72 miesiące

2022-04-12 10:00 Buyer message Znak sprawy: RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 22.02.2022r.
Nr przetargu: 4/2022


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze górniczym Podhale 2”

Sesja otwarcia ofert: 28.03.2022 r. godz. 10:30

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 120 858 570,00 zł gross


Środki jakie Gmina Szaflary zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informacja o przezna [...].pdf

2022-03-30 14:14 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 30.03.2022 r.
Nr przetargu 4/2022



https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

Wyjaśnienia nr 5
Dotyczy: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze górniczym Podhale 2”

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

PYTANIE nr 1
W nawiązaniu do otrzymanych odpowiedzi na pytania z dnia 11.03.2022r a dotyczących podania grubości ścianek rur i filtrów przewidzianych do zabudowy w otworze informujemy, że udzielone odpowiedzi są niewystarczające, gdyż w całości przenoszą odpowiedzialność za dobór rur przewidzianych do zabudowy na Wykonawcę prac.
Odpowiedź Zamawiającego, że „dobór grubości ścianek w konstrukcji otworu powinien zostać przeprowadzony przez wykonawcę wiercenia dla zapewnienia odpowiednich parametrów wytrzymałościowych w zależności od napotkanych warunków geologicznych” jednoznacznie sugeruje, że to Wykonawca prac jest odpowiedzialny za prawidłowy dobór rur, który będzie możliwy dopiero po odwierceniu jakiegoś interwału i określeniu panujących w nim warunków geologicznych.
Zwracamy uwagę, że postępowanie przetargowe nie jest prowadzone w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, lecz w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego materiały w tym zatwierdzony Projekt Robót Geologicznych. To na ich podstawie Oferent ma skalkulować ofertę na wykonanie prac a w dalszym ich przebiegu na prawidłowe i bezpieczne ich wykonanie. Ponadto dobór rur po odwierceniu danego interwału generował będzie dodatkowe koszty Wykonawcy oraz kilkumiesięczny przestój w pracach w oczekiwaniu na wyprodukowanie i dostarczenie rur na budowę a co za tym idzie wydłużenie harmonogramu wykonywanych prac, na co nie ma zgody Zamawiającego, czemu dał wyraz w odpowiedziach na pytania Oferentów.
Rozumiemy, że projektowany otwór ma charakter otworu badawczo – rozpoznawczego, ale nie zmienia to faktu, że Wykonawca, aby samodzielnie mógł dobrać grubości ścianek rur przewidzianych do zabudowy musiposiadać dane, które pozwolą mu na ich dobór. Ponadto, należy zauważyć, iż mimo faktu, że rury 13 3/8” posiadają według API max. grubość ścianki 15,9mm (#88,2) nie jest możliwym, aby takie rury zostały zapuszczone do otworu, ponieważ max średnica szablonu dla tych rur wynosi 309,6mm natomiast świder do wiercenia kolejnej sekcji otworu ma średnicę 311,15mm. Rury 13 3/8” jakie mogą być potencjalnie użyte biorąc pod uwagę ich średnice wew. pozwalającą na swobodną pracę świdra 12 ¼” w kolejnej sekcji to rury o ściance max 12.2mm (#68), które według nas nie mogą być zapuszczone do otworu na wymaganą głębokość ze względu na swoje parametry wytrzymałościowe i powinny zostać zastąpione rurami 14”. Zwracamy się zatem jeszcze raz z prośbą o podanie informacji na temat spodziewanych gradientów ciśnienia złożowego oraz średniej gęstości przewiercanych skał, które to informacje pozwoliłyby Wykonawcy na dokładną analizę doboru rur pod kątem ich wytrzymałości lub podanie konkretnych grubości ścianek rur co umożliwi prawidłowe przygotowanie oferty. Jednocześnie w związku wyżej opisaną koniecznością zastosowania rur o większej średnicy prosimy o potwierdzenie, że taka zamiana będzie możliwa.

Prosimy także o przedłużenie terminu składania ofert o czas niezbędny dla dokonania dokładnej analizy parametrów rur, które mają zostać zabudowane w interwale 0-2880m.

Odpowiedź:
Zamawiający nie jest w posiadaniu informacji na temat spodziewanych gradientów ciśnienia złożowego oraz średniej gęstości przewiercanych skał. W związku z tym, dopuszczalne jest zastąpienie ich rurami o średnicy 14.
Termin składania ofert został przedłużony i upływa w dniu 12.04.2022 r. o godz. 10.00.

30.03.Wyjaśnienia nr [...].pdf

30.03. Wyjaśnienia [...].docx

2022-03-30 12:42 Jakub Gasik Dz.U./S S63
30/03/2022
164954-2022-PL

Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:164954-2022:TEXT:PL:HTML
Polska-Szaflary: Roboty wiertnicze i górnicze
2022/S 063-164954
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2022/S 037-094433)
Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina SzaflaryKrajowy numer identyfikacyjny: NIP 7361198317Adres pocztowy: ul. Zakopiańska 18Miejscowość: SzaflaryKod NUTS: PL219 NowotarskiKod pocztowy: 34-424Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Jakub GasikE-mail: przetargi@szaflary.pl Tel.: +49 182612314Adresy internetowe:Główny adres: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze g. Podhale 2
Numer referencyjny: RGGZ.271.8.2022
II.1.2) Główny kod CPV
45255500 Roboty wiertnicze i górnicze
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4) Krótki opis:
Zamówienia polega na wykonaniu otworu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Szaflary na dz. nr 8310/2. Przedsięwzięcie pod nazwą:„Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze górniczym Podhale 2” jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
-prace przygotowawcze,
-wykonanie otworu geotermalnego o głębokości 7000m,
-badania hydrogeologiczne,
-badania geofizyczne,
-badania i pomiary specjalne,
-prace po zakończeniu wiercenia (np. demontaż urządzeń, rekultywacja terenu, utylizacja odpadów),
-sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji wiertniczej.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
25/03/2022
VI.6) Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2022/S 037-094433
Sekcja VII: Zmiany
VII.1) Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem
Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie ofert nastąpi w dniu 04.04.2022 r. o godz.10:30. Otwarcie ofert na Platformie dokonane jest poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”.
Powinno być:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem
Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie ofert nastąpi w dniu 12.04.2022 r. o godz.10:30. Otwarcie ofert na Platformie dokonane jest poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 04/04/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 12/04/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 01/08/2022
Powinno być:
Data: 09/08/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 04/04/2022
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 12/04/2022
Czas lokalny: 10:30
VII.2) Inne dodatkowe informacje:

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-03-30 12:39 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 30.03.2022 r.
Nr przetargu 4/2021

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Zmiany treści SWZ

Dotyczy: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej
w obszarze górniczym Podhale 2”

ZMIANA TREŚCI SWZ
1) Działając w oparciu o art. 137 ust. 1 oraz ust. 2 PZP Zamawiający informuje, że zmianie uległy następujące zapisy SWZ:

Zmiana nr 1
W Dziale XXI, treść:
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób: Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. Umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 1000 zł, ustalonego
na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących na dzień zawarcia niniejszej umowy), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. Umowy o pracę.
Zastępuje się następującym:
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób: Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. Umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 1000 zł, za każdą osobę
w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. Umowy
o pracę.
Zmiana nr 2
W Dziale XXXI, pkt. 1 i pkt. 2, treść:
1. Miejsce składania ofert.
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć
za pośrednictwem Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary do dnia
04.04. 2022 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie ofert nastąpi w dniu
04.04. 2022 r. o godz. 10.30. Otwarcie ofert na Platformie dokonane jest poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”.
Zastępuje się następującym:
1. Miejsce składania ofert.
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć
za pośrednictwem Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary do dnia
12.04. 2022 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie ofert nastąpi w dniu
12.04. 2022 r. o godz. 10.30. Otwarcie ofert na Platformie dokonane jest poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”.

Zmiana nr 3
W Dziale XXXII, treść:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 120 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca jest związany ofertą do dnia 01.08.2022 r.
Zastępuje się następującym:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 120 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wykonawca jest związany ofertą do dnia 09.08.2022 r.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że w wyniku dokonanych zmian dokonał zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Sprostowanie ogłoszenia zostało opublikowane w dniu 30.03.2022 r. pod numerem 2022/S 063-164954


Zmiana SWZ z dnia 30 [...].pdf

Zmiany SWZ z dnia 30 [...].docx

2022-03-25 15:12 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 25.03.2022 r.
Nr przetargu 4/2021



https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)

Wyjaśnienia nr 4
Dotyczy: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze górniczym Podhale 2”

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie 1
Zgodnie z zapisami PRG wskazano 3 poziomy do ewentualnego zabiegu kwasowania (poziom I, poziom II, poziom III). W każdym z tych poziomów może zostać wykonane jedno lub kilka zabiegów kwasowania. Prosimy o dokładne określenie ilości zabiegów kwasowania dla każdego z poziomów.
Odpowiedź:
Z uwagi na badawczy charakter otworu nie jest możliwe jednoznaczne określenie ilości zabiegów kwasowania na tym etapie. Wykonawca musi założyć jako minimum, co najmniej jeden zabieg dla każdego poziomu.
Pytanie 2
Jaka jest maksymalna miąższość odcinków wyznaczonych do kwasowania w poszczególnych etapach dla każdego z poziomów?
Odpowiedź:
Z uwagi na badawczy charakter otworu nie jest możliwe jednoznaczne określenie ilości maksymalnej miąższość odcinków wyznaczonych do kwasowania.
Pytanie 3
W jaki sposób należy odizolować interwały przewidziane do kwasowania w poszczególnych etapach każdego z poziomów?
Odpowiedź:
Interwały przewidziane do kwasowania należy odizolować mechanicznie (systemem pakerów).
Pytanie 4
Zamawiający przewiduje możliwość kwasowania z udziałem azotu w stosunku 1:2. Proszę o sprecyzowanie o jakie proporcje chodzi: objętościowe, wagowe ciekłego czy gazowego azotu?
Odpowiedź:
W celu doprecyzowania wytycznych dotyczących kwasowania Zamawiający informuje,
że chodzi o proporcje objętościowe gazowego azotu 2:1 do ciekłego kwasu. Proporcje objętościowe w WARUNKACH ZŁOŻOWYCH – w określonej temperaturze i ciśnieniu zabiegu.
Pytanie 5
Czy Zamawiający dopuszcza zastąpienie materiału SS 316L, z którego mają zostać wykonanie wieszaki i pakery kolumn filtrowych oraz wieszaki i pakery tie backów linerów, materiałem L80 13Cr?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie dla wieszaków i pakerów kolumn filtrowych oraz wieszaków i pakerów tie backów linerów.
Pytanie 6
W nawiązaniu do § 9 ust.7 umowy czy Zamawiający przedstawi wyniki badań Geotechnicznych gruntu na lokalizacji przed złożeniem ofert, bez badań geotechnicznych gruntu warunki prowadzenia robót nie są nam znane.
Odpowiedź:
Zamawiający przedstawia wyniki badań geotechnicznych, które znajdują się w załączeniu do niniejszych odpowiedzi. Jednocześnie Zamawiający informuje, że po zakończeniu prac Wykonawca ma obowiązek przywrócenia nieruchomości do stanu pierwotnego.

Załącznik:
1. Opinia geotechniczna.

25.03. Wyjaśnienia n [...].pdf

25.03. Wyjaśnienia [...].docx

Opinia geotechniczna [...].zip

2022-03-18 14:32 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 18.03.2022 r.
Nr przetargu 4/2021


https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Wyjaśnienia treści SWZ nr 2

Dotyczy: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej
w obszarze górniczym Podhale 2”

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

Pytanie 1
W związku z odpowiedziami Zamawiającego zawartymi w Wyjaśnieniach i Zmianach do treści SWZ nr 1 z 7.03.2022 odpowiedz na pytanie 47 oraz nr 2 z 11.03.2022 odpowiedz na pytanie 21 : kolumny filtrowe i rury tie- back linerów mają być wykonane ze stali nierdzewnej 316L. Prosimy o potwierdzenie czy Zamawiający wymaga, aby wieszaki i pakery kolumn filtrowych oraz wieszaki i pakery tie-back linerów były wykonane ze stali nierdzewnej 316L tak samo jak rury okładzinowe, lub czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie wieszaków/pakerów ze stali L-80 z zastosowaniem łączników dielektrycznych.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga aby wieszaki i pakery kolumn filtrowych były wykonane ze stali nierdzewnej 316L.


Pytanie 2
W Punkcie III Przedmiot zamówienia podpunkt 17 Zamawiający informuje że wymagana jest akceptacja materiałów przed ich zamówieniem czy dotyczy to materiałów używanych do prac przygotowawczych?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że do zadań Wykonawcy należy odpowiednie dobranie materiałów do realizacji zadania, zgodnych z dokumentacją postępowania, normami i obowiązującymi przepisami, tak aby możliwa była prawidłowa realizacja zamówienia. Nie jest wymagana akceptacja przez Zamawiającego materiałów używanych do prac przygotowawczych przed ich zamówieniem. Materiały wymagające takiej akceptacji zostaną wskazane przez nadzór geologiczny.


Pytanie 3
W nawiązaniu do § 9 ust.7 umowy czy Zamawiający przedstawi wyniki badań Geotechnicznych gruntu na lokalizacji przed złożeniem ofert, bez badań geotechnicznych gruntu warunki prowadzenia robót nie są nam znane.
Odpowiedź:
Zamawiający podjął działania w celu rozpoznania warunków terenu, szczegółowa odpowiedź na pytanie zostanie przedstawiona w późniejszym terminie.


Pytanie 4
Czy termin składania ofert zostanie przesunięty w związku z oczekiwaniem na wyniki badań geotechnicznych gruntu?
Odpowiedź:
Na chwilę obecną termin nie ulega przedłużeniu, jeżeli wystąpią nowe okoliczności, Zamawiający dopuszcza taką możliwość.


Pytanie 5
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie otworu Bańska PGP 4 przy użyciu urządzenia wiertniczego o udźwigu na haku 450 ton i mocy wyciągu 1700 KM ?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza urządzenia wiertnicze opisane w SWZ.


Pytanie 6
W celu prawidłowej wyceny kosztów, prosimy o podanie minimalnych wymagań technicznych dotyczących głowicy eksploatacyjnej odwiertu Bańska PGP4:
- rodzaj materiału
- ciśnienie robocze
- temperatura pracy
- ilość zamknięć ich rozmiar i rozmieszczenie (schemat).

Odpowiedź:
Głowica eksploatacyjna powinna być wykonana ze stali nierdzewnej gatunku 316Ti. Minimalna klasa ciśnieniowa 10K, minimalna temperatura robocza 200°C. Wylot głowicy powinien być zabezpieczony zasuwą roboczą i awaryjną i być przystosowany do podłączenia rurociągu DN250. Przedstawienie schematu głowicy należy do zadań Wykonawcy.

Pytanie 7
W nawiązaniu do odpowiedzi Zamawiającego nr 46 proszę o potwierdzenie, że Wykonawca koszty więźby ma umieścić w Etapie 8.1. Tabeli Elementów Rozliczeniowej, czy zgodnie z odpowiedzią. Brak modyfikacji TER w tym zakresie.
Odpowiedź:
Koszty więźby należy zawrzeć w pozycji 8.1. TER, natomiast więźba powinna zostać dobrana, dostarczona i zainstalowana wraz z kolumną rur, na której przewidziany jest montaż BOP.


Pytanie 8
Czy Zamawiający dopuszcza w przypadku płuczek beziłowych (IV, V, VI interwał) zawartość MBT do poziomu 40 kg/m3?
Jeśli nie, jaka jest dopuszczalna wartość MBT w płuczkach dla poszczególnych interwałów ?
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zapisów PRG i dostosować technologie wiercenia do standardów i norm służących prawidłowemu wykonania zadania.


Pytanie 9
Czy Zamawiający dopuszcza wiercenie interwału II (50 – 500 m) na płuczce bentonitowej ?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami w PRG taka opcja jest dopuszczalna. Po stronie wykonawcy leży dobór płuczki, która umożliwi skuteczne odwiercenie podanego interwału.

Pytanie 10
Czy Zamawiający dopuszcza wykorzystanie pozostałej płuczki z interwału II jako bazy do przygotowania płuczki dla interwału III ?
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zapisów PRG i dostosować technologie wiercenia do standardów i norm służących prawidłowemu wykonania zadania.


Pytanie 11
Czy Zamawiający dopuszcza wykorzystanie pozostałej płuczki z interwału III jako bazy do przygotowania płuczki dla interwału IV ?
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zapisów PRG i dostosować technologie wiercenia do standardów i norm służących prawidłowemu wykonania zadania.
Pytanie 12
Czy Zamawiający dopuszcza wykorzystanie pozostałej płuczki z interwału IV jako bazy do przygotowania płuczki dla interwału V ?
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zapisów PRG i dostosować technologie wiercenia do standardów i norm służących prawidłowemu wykonania zadania.


Pytanie 13
Czy Zamawiający dopuszcza wykorzystanie pozostałej płuczki z interwału V jako bazy do przygotowania płuczki dla interwału VI ?
Odpowiedź:
Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zapisów PRG i dostosować technologie wiercenia do standardów i norm służących prawidłowemu wykonania zadania.




Pytanie 14:
W załączniku nr 6 SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT, Zamawiający wymaga, aby ilość cieczy kwasującej nie była mniejsza niż 2 m3/mb interwału przewidzianego do kwasowania. Ze względu na bardzo duże Interwały (Poziom I – 380 m, Poziom II – 350 m, Poziom III – 1600 m) ilości cieczy kwasujących będą liczone w setkach m3. Proszę o sprecyzowanie jakie maksymalne ilości cieczy kwasujących należy założyć do poszczególnych poziomów.
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami w PRG poniżej wskazano interwały do ewentualnego zabiegu kwasowania to:
- 3350 – 2880 m p.p.t. Poziom I główny kolektor termalny (470m)
- 4100 – 3750 m p.p.t. (IIa); 4650-4300 m p.p.t. (IIb) Poziom II (350 + 350)
- 7000 – 5400 m p.p.t. Poziom III (1600).
Powyższe interwały mogą zostać poddane zabiegowi kwasowaniu z udziałem azotu w stosunku: 1 część cieczy kwasującej i 2 części azotu. W przypadku wykonywania zabiegu kwasowania z udziałem azotu dopuszczalne jest zastosowanie mniejszej ilość cieczy kwasującej, jednak nie mniej niż 1m3/mb interwału przewidzianego do kwasowania. Wykonanie zabiegu kwasowania z azotem spowoduje zwiększenie ilości płynu kwasującego, zwiększenie zasięgu penetracji matrycy skalnej, a także zmniejszenie szybkości reakcji cieczy ze skałami.
Jednak warunkiem niezbędnym do wykonania powyższego zabiegu będzie wykonanie badań Production Log lub profilowania temperaturowego (najlepiej w sytuacji zatłaczanie chłodniejszej wody do otworu) celem dokładniejszego sprecyzowania interwałów najbardziej perspektywicznych (wytypowanie interwałów powiązanych z istniejącymi szczelinami), które ma na celu ograniczenie interwałów przewidzianych do kwasowania.
Projektuje się selektywne udostępnianie wskazanych interwałów, a maksymalna miąższości przeznaczona do kwasowania wynosić będzie około 50%.





Zamawiający informuje, że nie ulega zmianie termin składania ofert, który upływa w dniu 04.04.2022 r. o godz. 10:00.

18.03. Wyjaśnienie i [...].pdf

18.03. Wyjaśnienia i [...].docx

2022-03-11 15:36 Jakub Gasik Znak sprawy: RGGZ.271.8.2022 Szaflary, dnia 10.03.2022 r.
Nr przetargu: 4/2022


PROTOKÓŁ Z WIZJI LOKALNEJ
przeprowadzonej w dniu 10.03.2022 r.


Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego
i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze górniczym Podhale 2”

Zamawiający zorganizował w dniu 10.03.2022 r., o godzinie 10:00 wizję lokalna dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych postępowaniem przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego. Informacja o wizji lokalnej została zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary w dniu 7.03.2022 r. Na wizje lokalną zgłosił się 1 wykonawca.

Ze strony Zamawiającego w wizji lokalnej uczestniczyli:
1. Sławomir Furca
2. Monika Holuk - Augustyn
3. Aneta Sarnecka-|Grzybała
4. Wioleta Pawlak
Ze strony Wykonawców w wizji lokalnej uczestniczyli:
• Zgodnie z listą obecności
Uwagi:
1) Wykonawca zgłasza potrzebę wykonania badań geotechnicznych ze względu na grząski teren i konieczność sprawdzenia nośności terenu, co jest niezbędne do oszacowania kosztów wykonania podbudowy pod urządzenia;
2) Zamawiający informuje, że jest możliwy pobór wody z istniejącej stacji uzdatniania wody zlokalizowanej w Szaflarach;
3) Zamawiający informuje, iż na stronie internetowej Urzędu znajduje się lista podmiotów uprawnionych do odbioru nieczystości ciekłych na terenie gminy Szaflary;
4) Wykonawca zadał pytanie, czy jest możliwość zrzutu wód z pompowań pomiarowych za pośrednictwem przedsiębiorstw działających na terenie gminy Szaflary. Zamawiający poinformował, że na terenie Gminy są przedsiębiorstwa, które posiadają pozwolenie na zrzut wody do cieków wodnych;
5) Wykonawca zwraca się z prośbą o wystąpienie przez Zamawiającego do Tauron Dystrybucja S.A. z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia dla tymczasowego zasilania inwestycji;
6) Wykonawca zwraca się z zapytaniem, czy w przypadku zmiany wariantu dojazdu do inwestycji, możliwym będzie uzyskanie decyzji na zjazd z drogi gminnej Osiedle Nowe w innej lokalizacji. Zamawiający potwierdził możliwość uzyskania decyzji.
7) W przypadku pozostawienia dojazdu w wariancie przedstawionym w SWZ, Wykonawca zwraca się z zapytaniem, czy możliwym będzie poszerzenie istniejącego skrzyżowania w celu zwiększenia wyłukowania. Zamawiający poinformował, że rozpocznie działania zmierzające do uzyskania tytułu prawnego do tego terenu w celu umożliwienia wykonania poszerzenia skrzyżowania.

Wizja lokalna została zakończona o godzinie 11:40
Załączniki:
1. Lista obecności.

Protokół sporządziła Wioleta Pawlak

Protokół zatwierdził/a:………………………………………………………………………


Protokół z wizji lok [...].pdf

Protokół z wizji lok [...].docx

2022-03-11 15:33 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 11.03.2022 r.
Nr przetargu 4/2021

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Wyjaśnienia i Zmiany treści SWZ nr 2

Dotyczy: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej
w obszarze górniczym Podhale 2”

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

1. § 1 ust. 1 Umowy:
Prosimy o udostępnienie warunków programu i udzielonej dotacji środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (pkt. III ppkt. 1 SWZ).

Odpowiedź:
Warunki programu są ogólnodostępne. Dotacja została udzielona w ramach programu priorytetowego nr 2.3.1 „Geologia i górnictwo Część 1) Poznanie budowy geologicznej kraju oraz gospodarka zasobami złóż kopalin i wód podziemnych”. Link do strony NFOŚiGW z dokumentami programu: http://archiwum.nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/srodki-krajowe/programy-priorytetowe/poznanie-budowy-geologicznej-na-rzecz-kraju/.

2. § 1 ust. 2-5 Umowy:
Proponujemy usunięcie § 1 ust. 2-5 z Umowy. § 1 ust. 4 Umowy wprost stanowi, iż szczegółowy opis i zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają postanowienia niniejszej Umowy wraz z załącznikami oraz m.in. SWZ. Nie ma potrzeby recypowania tych zapisów SWZ w Umowie.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie tych zapisów.

3. § 1 ust. 6 Umowy:
Zwracamy się z prośbą o wskazanie i opisanie w Umowie konkretnej procedury, jakiej Zamawiający wymaga od Wykonawcy w celu dokumentowania zagospodarowania odpadów; względnie (ii) usunięcie z zapisu warunku dokonania odbioru końcowego zadania.


Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że procedura polega na obowiązku przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji zadania zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.

4. 1 ust. 7; § 4 ust. 2; § 7 ust. 2 i 3 Umowy:
Zwracamy się z prośbą o doprecyzowanie treści SWZ w ramach etapu 1. (Prace Przygotowawcze) oraz w pozostałych etapach przewidzianych dla zadania, o informacje jakich konkretnych, dodatkowych działań wymaga Zamawiający m.in. w ramach Prac przygotowawczych. W naszej ocenie sformułowanie w SWZ „wykonanie innych niezbędnych prac do rozpoczęcia wiercenia” jest sformułowane niedostatecznie szczegółowo i w powiązaniu z brakiem zgody Zamawiającego na uprzednie dokonanie wizji lokalnej terenu, uniemożliwia Wykonawcy rzetelną wycenę i przygotowanie oferty.

Odpowiedź:
Po stronie Wykonawcy jest wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i uzyskanie dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji. Zamawiający zmienił SWZ i umożliwił dokonanie wizji lokalnej, co umożliwi dokonanie rzetelnej wyceny i przygotowanie oferty przez Wykonawcę.


5. § 1 ust. 8 Umowy:
Jak rozumiemy, przekazany teren przeznaczony będzie również na magazynowanie odpadów, w tym niebezpiecznych. Magazynowanie odpadów odbywa się na terenie, do którego posiadacz odpadów ma tytuł prawny (art. 25 ust. 2 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach), zaś Wykonawca poprzez ten zapis umowny nie posiada tytułu prawnego do terenu, na którym realizowane są Prace Powierzone. Zwracamy uwagę, iż może to rodzić problemy Wykonawcy przy uzyskaniu stosownych decyzji z zakresu gospodarowania odpadami.
Proponujemy następujące brzmienie zapisu:
„Zamawiający przeznacza i przekazuje Wykonawcy na organizację placu budowy i zaplecza budowy teren wraz z wyznaczoną trasą ogrodzenia, którego ustawienie jest w gestii Wykonawcy. Teren, który zostanie przez Zamawiającego udostępniony i przeznaczony na organizację placu budowy, w tym magazynowanie odpadów w rozumieniu Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, wraz z terenem przeznaczonym pod wykonanie otworu Bańska PGP-4 i realizację prac wynosi 1,4708 ha i jest to obszar wskazany na zał. nr 7 do SWZ.”

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę. Zaproponowany zapis również nie sprawia, że Wykonawca staje się posiadaczem tytuły prawnego do terenu wymaganego w art. 25 ust. 2 Ustawy o odpadach. Jeżeli na etapie realizacji umowy wymagana będzie zgoda ze strony Zamawiającego na realizację szczególnego rodzaju prac na wskazanym terenie, które będą zgodne z Umową i obowiązującymi przepisami, zostanie ona wyrażona, o ile protokół przekazania placu budowy nie będzie wystarczający.

6. § 1 ust. 12 Umowy:
Maksymalna wartość tzw. robót zaniechanych nie przekroczy 40% wartości wynagrodzenia wykonawcy gross liczonego od wartości wynagrodzenia uwzględniającego najwyższą z opcji wykonania etapu nr 7. Zachowana minimalna wartość zamówienia wynosić będzie min. 60% wartości wynagrodzenia wykonawcy brutto.
Prosimy o doprecyzowanie, do której z opcji Wynagrodzenia gross odnosi się wartość zachowanej minimalnej wartości zamówienia.

Odpowiedź:
Wskazana wartość odnosi się do najdroższego wariantu realizacji prac wskazanego przez danego Wykonawcę.

7. § 1a ust. 4 Umowy:
Proponujemy zmianę zapisu § 1a ust. 4 Umowy na następujący:
„Oświadczenie Zamawiającego o wyborze jednej z opcji realizacji etapu nr 7 zostanie złożone Wykonawcy pisemnie pod rygorem nieważności w terminie 14 dni od dnia protokolarnego odbioru etapu nr 6 lub we wcześniejszym terminie, o ile będzie to możliwe.”

Odpowiedź:
Zamawiający zmienia § 1a ust. 4 Umowy, który otrzymuje brzmienie:
„Oświadczenie Zamawiającego o wyborze jednej z opcji realizacji etapu nr 7 zostanie złożone Wykonawcy pisemnie w terminie 14 dni od dnia protokolarnego odbioru etapu nr 6 lub we wcześniejszym terminie, o ile będzie to możliwe.”

8. § 2 ust. 3 Umowy:
Proponujemy usunięcie tak sformułowanego warunku z § 2 ust. 5 Umowy.
Proponujemy następujące brzmienie postanowienia § 2 ust. 3 Umowy:
„Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zamiany materiałów lub urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej przez Wykonawcę. Dokonanie zamiany będzie szczególności uzależnione od okoliczności:
1) powodujących obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację
i konserwację wykonanego Przedmiotu Umowy,
2) powodujących poprawienie parametrów technicznych zadania,
3) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
4) uzasadniających wprowadzenie zmian ze względu na warunki terenowo-geologiczne.
Powyższe zmiany są możliwe, jeżeli nie będą naruszać postanowień art. 454 – 455 Ustawy Pzp.”.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zmian.
9. § 2 ust. 7 Umowy:
Proponujemy usunięcie § 2 ust. 7 z Umowy.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na usunięcie.

10. § 2 ust. 8 Umowy:
Proponujemy, aby to Zamawiającego obciążały koszty przeprowadzania testów, o których mowa w tym § 2 ust. 8 Umowy.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę.

11. § 2 ust. 10 Umowy:
Prosimy o doprecyzowanie zapisu i określenie, czy działka, o której mowa w § 1 ust. 8 Umowy, posiada dostęp do mediów.

Odpowiedź:
Działka nie posiada dostępu do mediów. Zgodnie z § 1 ust. 3 Umowy zapewnienie mediów jest po stronie Wykonawcy.

12. § 4 ust. 5 Umowy:
Proponujemy następujące brzmienie postanowienia:
„W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia z winy Wykonawcy, innych elementów lub otoczenia, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt.”
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia brzmienie postanowienia na:
„W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia przez Wykonawcę lub z przyczyn leżących po jego stronie, innych elementów lub otoczenia, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawienia
i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt.”

13. § 4 ust. 8 Umowy:
W naszej ocenie jest to odrębna usługa wykonywana przez Wykonawcę i winna zostać ujęta przez Zamawiającego jako odrębna pozycja do skalkulowania wynagrodzenia należnego Wykonawcy
i przedstawionego w ofercie, zwłaszcza, że za wykonane prace przygotowawcze Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
Proponujemy dodanie tej usługi jako dodatkowej pozycji kalkulacyjnej w ofercie Wykonawcy.
Odpowiedź:
Zamawiający usuwa § 4 ust. 8 Umowy.
14. § 5 Umowy:
Proponujemy wprowadzenie procedury na wypadek konieczności wykonania przez Wykonawcę dodatkowych robót, niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy, których to zadań nie można było przewidzieć na etapie składania oferty i zawarcia Umowy oraz ustalenia za nie procedury ustalania dodatkowego wynagrodzenia Wykonawcy.

Odpowiedź:
Okoliczności umożlwiające zmianę umowy opisane są w jej treści i ustawie Pzp.

15. § 6 ust. 1 Umowy:
Proponujemy:
1. usunięcie obowiązku Wykonawcy ubezpieczania poza swoimi również działań swoich podwykonawców.
2. następujące brzmienie § 6 ust. 1 pkt 1) lit. b) Umowy:
„b) w przypadku wystąpienia istotnych wad Przedmiotu Umowy Wykonawca przedłuży okres obowiązywania ubezpieczenia o czas niezbędny do usunięcia wad Przedmiotu Umowy wskazanych w odbiorze końcowym,”

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę.

16. § 7 ust. 1 Umowy:
Proponujemy następujące brzmienie zapisu:
„W okresie od przekazania placu budowy do dnia oddania Przedmiotu Umowy, Wykonawca odpowiada za prawidłowe utrzymanie terenu budowy”

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę.
17. § 8 Umowy:
Proponujemy następujące brzmienie zapisu:
„Wykonawca ponosi względem Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody powstałe z jego winy na placu budowy lub w związku z prowadzonymi robotami, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.”

Odpowiedź:
Zamawiający zmienia treść § 8 Umowy, który otrzymuje brzmienie:

„Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego oraz osób trzecich za wszelkie szkody powstałe na placu budowy z przyczyn leżących po st

11.03. Wyjaśnienia i [...].docx

Wyjaśnienie i zmiany [...].pdf

Załącznik nr 2 - Tab [...].xlsx

Załącznik nr 12 do S [...].docx

2022-03-07 16:28 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.8.2022 Szaflary dnia 7.03.2022r.
Nr przetargu 4/2021

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
(strona internetowa prowadzonego postępowania)
Wyjaśnienia i Zmiany treści SWZ
Dotyczy: „Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej
w obszarze górniczym Podhale 2”

I. WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.); zwana dalej: ustawą Pzp, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:
Pytanie 1
Czy Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy wykaże,
że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, należycie wykonał roboty polegające na odwierceniu:
- 1 otworu hydrogeologicznego poszukiwawczo-rozpoznawczego w celu ujęcia wód termalnych oraz
- 1 badawczego otworu geotermalnego poszukiwawczo-rozpoznawczego do celów ciepłowniczych
w systemie „pod klucz”, o głębokości minimum 3000 metrów każdy?
Odpowiedź:
Wykonawca, który wykaże opisane wyżej doświadczenie zostanie uznany, jako spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia wykonawcy.
Pytanie 2
Czy Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, gdy wykaże,
że Kierownik Ruchu Zakładu, którym będzie dysponował Wykonawca posiada doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Ruchu Zakładu przy realizacji 2 otworów wymienionych
w poprzednim pytaniu, o głębokości minimum 3000 metrów każdy?
Odpowiedź:
Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu przy realizacji odwiertu geotermalnego, o którym mowa
w ust. 4.2 SWZ, a także w kryterium oceny ofert o nazwie „Doświadczenie” w rozdz. XXXIII Ad. 1.3. SWZ będzie przez Zamawiającego uznane, jako pełnienie funkcji Kierownika Ruchu Zakładu inwestycji dotyczącej wykonywania otworu (który zaprojektowany był jako taki, którego celem było poszukiwanie
i rozpoznawanie wód termalnych), niezależnie od wyników złożowych tego otworu oraz tego czy otwór po jego wykonaniu funkcjonuje i jest odwiertem geotermalnym.

Pytanie 3
Czy Zamawiający przewiduje wizję lokalną na lokalizacji wiercenia otworu geotermalnego Bańska PGP-4?
Zwracamy się z prośbą o umożliwienie i określenie warunków odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi.
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej terenu objętego robotami.
2. Termin wizji ustala się na dzień 10.03.2022 r. godz. 10.00.
3. Istnieje możliwość odbycia wizji w innym dogodnym dla Wykonawcy terminie, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z informacją o terminie przybycia na wizję, jeśli ma być inny niż wskazany przez Zamawiającego w pkt. 2 powyżej, pod
nr 18 26 12 314 lub mailowo na adres przetargi@szaflary.pl
3. Wykonanie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.
4. Niewykonanie wizji lokalnej nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy, który jej nie odbył.

Pytanie 4
Czy Zamawiający zaakceptuje średnicę rdzenia odpowiednio 4" i 2 5/8", jaki jest wymagany minimalny uzysk rdzenia?
Rdzeniowanie aparatem 6 3/4" w średnicy 17 1/2" jest bardzo ryzykowne.
Odpowiedź:
W PRG nie została wskazana średnica rdzeni w wielkości 6 3/4" w średnicy 17 1/2", podane wyżej średnice są akceptowalne. Minimalny uzysk rdzenia zostanie określony przez nadzór geologiczny
w zależności od warunków geologicznych i technicznych w otworze, jednak nie mniej niż 50%.

Pytanie 5
Jakie jest dopuszczalne odejście od osi otworu?
Odpowiedź:
Otwór został zaprojektowany jako pionowy, jednakże dopuszczalne jest odejście 100 m od osi otworu.

Pytanie 6
Zamawiający w Wariancie II przewiduje marsz z poszerzaczem w interwale 3750 – 4650 m oraz
w Wariancie III w interwale 2880 – 3350 m. Czy Zamawiający może podać średnicę do jakiej mają być poszerzone wyżej wymienione interwały?
Odpowiedź:
Średnica poszerzania powinna zostać dobrana w taki sposób, aby udrożnić strefę złożową (przyodwiertową).

Pytanie 7
W jaki sposób Wykonawca ma przeprowadzić likwidację części odwiertu we wskazanych interwałach
w Wariancie II i Wariancie III, w sposób ciągły, czy z korkami przedzielonymi płuczką?
Odpowiedź:
Likwidacja części otworu w Wariancie II i III może być wykonana korkami przedzielonymi płuczką. Długość każdego z korków ma wynosić nie mniej niż 200 m. Po wykonaniu korka wymagane jest stwierdzenie stropu korka cementowego odpowiednim naciskiem.

Pytanie 8
Proszę o potwierdzenie czasów realizacji prac podanych w SWZ IV. Termin wykonania zamówienia ponieważ jest rozbieżność z Projektem Robót Geologicznym 8. Harmonogram zamierzonych robót geologicznych. W SWZ założono czas prac wiertniczych 600 dni od dnia podpisania umowy, natomiast w PRG założono ok. 14.5 miesięcy tj. ok. 435 dni.
Odpowiedź:
Termin wykonania umowy wynosi do 600 dni.

Pytanie 9
Kto jest właścicielem wyznaczonej przez Zamawiającego drogi dojazdowej?
Odpowiedź:
Droga dojazdowa ul. Osiedle Nowe Boczna jest zaliczona do kategorii dróg publicznych i składa się z dz. nr 8468/1, której Gmina Szaflary jest właścicielem oraz dz. nr 8468/2, która jest we władaniu samoistnym Urzędu Gminy Szaflary.

Pytanie 10
Czy Zamawiający ma wiedzę na temat ograniczeń, które występują na wyznaczonej drodze dojazdowej (mostki, ograniczenia tonażowe, bliska zabudowa jednorodzinna), oraz kto poniesie koszty remontu drogi lub zobowiązań finansowych na powyższy remont?
Odpowiedź:
Droga znajduje się w okolicy zabudowy jednorodzinnej, nie są ustanowione na niej ograniczenia tonażowe. Jeżeli Wykonawca uzna, że konieczny będzie remont drogi (utwardzenie) dla celów realizacji inwestycji, jej utwardzenie będzie po stronie Wykonawcy. To samo dotyczy utrzymywania drogi w trakcie inwestycji w stanie umożliwiającym jej bezpieczne użytkowanie oraz doprowadzenie jej do takiego stanu po zakończeniu inwestycji. Na terenie miejscowości Szaflary, po której biegnie droga w ciągu
ul. A. Suskiego (prowadząca od dk 47 od strony północnej) znajdują się dwa obiekty mostowe jeden
o ograniczaniu tonażowym do 15 t, a drugi do 30 t.
Pytanie 11
Czy Zamawiający przewiduje uczestniczenie w negocjacjach z właścicielami przyległych działek
do wyznaczonej drogi dojazdowej dotyczących ewentualnego wzmocnienia nawierzchni oraz poszerzenia zjazdów i zakrętów?
Odpowiedź:
Zamawiający, każdorazowo, gdy będzie potrzeba negocjacji z mieszkańcami, wyraża wolę uczestniczenia w nich.

Pytanie 12
W przypadku braku uzgodnień, dotyczących dostosowania wyznaczonej drogi dojazdowej
do wymogów przejazdu ponadgabarytowych i wielkotonażowych ładunków, czy Zamawiający przewiduje inny wariant dojazdu, jeśli tak to jaki?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dysponuje inną drogą dojazdową w tym terenie. Wszelkie ewentualne inne uzgodnienia dojazdu do terenu inwestycji są po stronie Wykonawcy.

Pytanie 13
Ze zdjęć wynika, że przez teren inwestycji przebiega ciek wodny (rów), czy Zamawiający uzyskał odpowiednie zezwolenia na zabudowę w/w cieku płytami?
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada uzgodnień i pozwoleń w tym przedmiocie. Po stronie Wykonawcy jest urządzenie placu budowy wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń, w tym zgłoszeń, o których mowa w 394 § 1 pkt 10 Prawa wodnego, o ile okażą się konieczne.

Pytanie 14
Czy Zamawiający dysponuje mapą zasadniczą lub do celów projektowych z oznaczonym uzbrojeniem terenu?
Odpowiedź:
Zamawiający dysponuje mapą zasadniczą, jej skan znajduje się w załączeniu do niniejszych odpowiedzi.

Pytanie 15
Czy zamawiający posiada prawo do dysponowania obszarem wskazanym w załączniku nr. 7 do SWZ. Po czyjej stronie są koszty dzierżawy w/w terenu ?
Odpowiedź:
Zamawiający podsiada prawo do dysponowania wskazanym obszarem na podstawie prawa własności dz. nr 8310/1 i dz. nr 8310/2 oraz na podstawie zawartych umów dzierżawy działek nr 8308/3, 8309/1, 8309/3, 8309/4, 8310/3, 8311/1, 8311/4, 8311/3, 8311/2, 8312/1, 8312/3, 8312/8, 8312/. Koszty dzierżawy są po stronie Zamawiającego.

Pytanie 16
Wyznaczony w załączniku nr 7 SIWZ teren nie wystarczy na usytuowanie zbiornika 4000 m3 na wody złożowe. Czy Zamawiający dysponuje/może dysponować dodatkowym terenem?
Odpowiedź:
Łączny obszar, jakim dysponuje Zamawiający wynosi 1,4708 ha, zgodnie z zał. nr 7 do SWZ.

Pytanie 17
Czy teren pod wiertnię wymaga wycinki drzew. Czy będzie to po stronie Zamawiającego?
Odpowiedź:
Zamawiający dopełni procedury oraz dokona wycinki drzew na terenie przeznaczonym pod wiertnię.

Pytanie 18
Czy istnieje możliwość podłączenia do sieci wodociągowej? – (pobór wody na poziomie ok. 30 m3 na dobę).
Odpowiedź:
W pobliżu nieruchomości nie ma sieci wodociągowej.

Pytanie 19
Czy istnieje możliwość odprowadzenia ścieków socjalno-bytowych bezpośrednio do kanalizacji na terenie inwestycji?
Odpowiedź:
Na terenie nieruchomości nie ma sieci kanalizacyjnej, znajduje się ona na terenie sąsiednich nieruchomości zabudowanych.

Pytanie 20
Czy istnieje możliwość zrzutu wód z pompowań próbnych do cieku wodnego lub kanalizacji?
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada uzgodnień w tym przedmiocie.



Pytanie 21
Zamawiający w PRG napisał, że ,,Kolumna filtrowa powinna być wykonana ze stali nierdzewnej,
w jakości nie gorszej niż L80”. Stal L80 jest stalą o podwyższonej odporności na korozję ale nie jest stalą nierdzewną.
Proszę o jednoznaczne określenie gatunku stali dla kolumny filtrowej 4 ½” ,7” i 9 5/8”.
Odpowiedź:
Kolumna filtrowa powinna być wykonana ze stali nierdzewnej 316L.
Pytanie 22
W Projekcie Robót Geologicznych jest informacja , że na spodzie odwiertu temperatura może przekroczyć 200oC. Dostępne środki chemiczne do zabiegu kwasowania a w szczególności inhibitor korozji zapewnia ochronę armatury do temp. około 155oC.
Czy Zamawiający zaakceptuje skład cieczy kwasującej do maksymalnej temperatur

Wyjaśnienia i Zmiany [...].docx

Zalacznik nr 17 - Os [...].docx

Wyjaśnienia i zmiany [...].pdf

Załącznik nr 18 do S [...].pdf

2022-03-07 15:16 Jakub Gasik
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina SzaflaryKrajowy numer identyfikacyjny: NIP 7361198317Adres pocztowy: ul. Zakopiańska 18Miejscowość: SzaflaryKod NUTS: PL219 NowotarskiKod pocztowy: 34-424Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Jakub GasikE-mail: przetargi@szaflary.pl Tel.: +49 182612314Adresy internetowe:Główny adres: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze g. Podhale 2
Numer referencyjny: RGGZ.271.8.2022
II.1.2)
Główny kod CPV
45255500 Roboty wiertnicze i górnicze
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)
Krótki opis:
Zamówienia polega na wykonaniu otworu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Szaflary na dz. nr 8310/2. Przedsięwzięcie pod nazwą:„Wykonanie odwiertu badawczo-eksploatacyjnego Bańska PGP-4 w celu ustalenia zasobów wód termalnych w utworach eocenu numulitowego i mezozoicznych podłoża niecki podhalańskiej w obszarze górniczym Podhale 2” jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
-prace przygotowawcze,
-wykonanie otworu geotermalnego o głębokości 7000m,
-badania hydrogeologiczne,
-badania geofizyczne,
-badania i pomiary specjalne,
-prace po zakończeniu wiercenia (np. demontaż urządzeń, rekultywacja terenu, utylizacja odpadów),
-sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji wiertniczej.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/03/2022
VI.6)
Numer pierwotnego ogłoszenia
Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices:
Login TED eSender: ENOTICES
Logowanie jako klient TED eSender: ECAS_n0021usr
Dane referencyjne ogłoszenia: 2022-025064
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2022/S 037-094433
Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 17/02/2022
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)
Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.1)
Przyczyna zmiany
Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą
VII.1.2)
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.5
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
Powinno być:
Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Cena –max. 60 %, tj. 60 pkt.
1.2. Okres gwarancji–max. 20%, tj. 20 pkt.
1.3. Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu w wykonywaniu otworów geotermalnych – max. 20%, tj. 20 pkt.
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
Doświadczenia Wykonawcy
Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu odwiertu o głębokości minimum 3000m MD.
- wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zadania stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Dysponowania następującym sprawnym sprzętem:
Wykonawca powinien dysponować:
- urządzeniem wiertniczym o udźwigu na haku min. 450 ton i mocy wyciągu min. 2000 HP.
Urządzenie powinno być wyposażone w technologię top drive o udźwigu min. 450 ton
i mocy min. 700 HP oraz trzy pompy płuczkowe wyposażone w układ triplex o mocy min. 1500 HP.
Dysponowania osobami do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum:
a) 1 osobę z uprawnieniami Kierownika Ruchu Zakładu wykonującego Roboty Geologiczne,
b) 4 osoby posiadające kwalifikacje dozoru wyższego w specjalności wiertnicze,
c) 4 osoby posiadające kwalifikacje dozoru w specjalności wiertniczej,
Powinno być:
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
Doświadczenia Wykonawcy
Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 zadania polegającego na wykonaniu odwiertu o głębokości minimum 3000m MD.
Dysponowania osobami do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum:
a) 1 osobę z uprawnieniami Kierownika Ruchu Zakładu wykonującego Roboty Geologiczne,
b) 4 osoby posiadające kwalifikacje dozoru wyższego w specjalności wiertnicze,
c) 4 osoby posiadające kwalifikacje dozoru w specjalności wiertniczej,
- wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Kierownik Ruchu Zakładu, którym będzie dysponował Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Ruchu Zakładu przy realizacji minimum jednego odwiertu geotermalnego, o głębokości co najmniej 3000m MD.
Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu przy realizacji odwiertu geotermalnego, o którym mowa w ust. 4.2 SWZ, a także w kryterium oceny ofert o nazwie „Doświadczenie” w rozdz. XXXIII Ad. 1.3. SWZ będzie przez Zamawiającego uznane, jako pełnienie funkcji Kierownika Ruchu Zakładu inwestycji dotyczącej wykonywania otworu (który zaprojektowany był jako taki, którego celem było poszukiwanie i rozpoznawanie wód termalnych), niezależnie od wyników złożowych tego otworu oraz faktu czy otwór po jego wykonaniu funkcjonuje i jest odwiertem geotermalnym.
Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zadania stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Dysponowania następującym sprawnym sprzętem:
Wykonawca powinien dysponować:
- urządzeniem wiertniczym o udźwigu na haku min. 450 ton i mocy wyciągu min. 2000 HP.
Urządzenie powinno być wyposażone w technologię top drive o udźwigu min. 450 ton
i mocy min. 700 HP oraz trzy pompy płuczkowe wyposażone w układ triplex o mocy min. 1500 HP.
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany oferta
Zamiast:
Oferta musi zachować ważność do: 25/07/2022
Powinno być:
Oferta musi zachować ważność do: 01/08/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Miejsce:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie ofert nastąpi w dniu 28.03. 2022 r. o godz. 10.30. Otwarcie ofert na Platformie dokonane jest poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”.
Powinno być:
Miejsce:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie ofert nastąpi w dniu 04.04.2022 r. o godz. 10:30. Otwarcie ofert na Platformie dokonane jest poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 28/03/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 04/04/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 28/03/2022
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 04/04/2022
Czas lokalny: 10:30

VII.2)
Inne dodatkowe informacje:

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 2215