Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-10-2023 10:56:00 |
Składania : | 10-11-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-11-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku
od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASAD POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH
W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE
ADMINISTRACYJNYM w ŁODZI" - załącznik nr 3
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie,
dostawa, montaż i wniesienie mebli biurowych do
pomieszczeń w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.
Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące
realizacji zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 (opis przedmiotu
zamówienia) i nr 2 (projekt umowy).
Wykonawca
wypełni formularz cenowy – załącznik nr 4.
Termin realizacji
zamówienia : 21dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.
Cena
jaką Wykonawca poda w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie niezbędne
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
W celu
należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany
zweryfikować wszystkie wymiary mebli podczas wizji lokalnej obiektu przed
rozpoczęciem wykonania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego.
Zamawiający umożliwia odbycie wizji lokalnej przed
złożeniem oferty. W celu ustalenia terminu wizji, Wykonawca może skontaktować
się z Zamawiającym poprzez platformę, na której prowadzone jest postępowanie.
W
związku ze świętem w dniu 11 listopada 2023 r. przypadającym w dzień wolny od pracy, inny niż niedziela - dzień
2 listopada 2023 r. jest dniem wolnym od pracy dla pracowników Wojewόdzkiego Sądu
Administracyjnego w Łodzi.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-17 11:16 | Agnieszka Kamińska-Hryniów |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
17.11.2023
r.
została
podpisana
umowa
na
wykonanie,
dostawę,
montaż
i
wniesienie
mebli
biurowych
do
pomieszczeń
w
Wojewódzkim
Sądzie
Administracyjnym
w
Łodzi.
Wykonawcą umowy jest firma Stolmax Meble Sp. z o.o. Sp. K. Wynagrodzenie umowne brutto wynosi 35.220,21 zł. |
2023-11-15 14:13 | Agnieszka Kamińska-Hryniów | wybór oferty najkorzystniejszej |
2023-11-13 12:09 | Agnieszka Kamińska-Hryniów | wybór oferty najkorzystniejszej |
2023-11-03 11:09 | Agnieszka Kamińska-Hryniów | Zamawiający modyfikuje treść zapytania ofertowego (formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia) poprzez dodanie jeszcze jednej pozycji dotyczącej wyposażenia meblowego. |
Komunikaty