Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 36/BZP/2022 Opracowanie i wdrożenie elektronicznej teczki studenta na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie wraz z usługami serwisu gwarancyjnego w ramach Projektu: „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2022 20:29:00
Składania : 19-01-2023 12:00:00
Otwarcia : 19-01-2023 12:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wdrożenie elektronicznej teczki studenta (dalej ETS) na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie wraz z usługami serwisu gwarancyjnego w ramach Projektu: „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach  Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój poprzez aktualizację systemów informatycznych i dostosowanie posiadanej infrastruktury informatycznej.

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


21.12.2022 - odpowiedzi na pytania

23.12.2022 - odpowiedzi na pytania, zmiana SWZ, zmiana ogłoszenia

03.01.2023 - odpowiedzi na pytania, zmiana załącznika nr 1 i załącznika nr 3 do SWZ

05.01.2023 - zmiana terminu składania ofert

06.01.2023 - zmiana ogłoszenia Dz. U. U. E. oraz zmiana SWZ



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dz. U.U.E-07-12-2022.pdf pdf 42.66 2022-12-07 20:29:00 Postępowanie
SWZ (1).docx docx 140.99 2022-12-07 20:29:00 Postępowanie
Zmiana SWZ-23-12-2022-poprawa omyłki pisarskiej.docx docx 27.77 2022-12-23 20:20:22 Postępowanie
D.U.U.E. - Zmiana ogłoszenia-23-12-2022.pdf pdf 32.5 2022-12-23 20:20:22 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.zip zip 225.67 2023-01-03 22:57:43 Postępowanie
Załączniki do SWZ (zmiana 1).zip zip 692.1 2023-01-04 13:28:23 Postępowanie
D.U.U.E.-Zmiana II ogłoszenia-06-01-2023.pdf pdf 35.77 2023-01-06 13:59:31 Postępowanie
Zmiana SWZ-06-01-2023.docx docx 31.47 2023-01-06 13:59:31 Postępowanie
Informacja dla Wykonawców- ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.docx docx 25.96 2023-01-05 21:26:48 Publiczna wiadomość
D.U.U.E.-Zmiana II ogłoszenia-06-01-2023.pdf pdf 35.77 2023-01-06 14:01:34 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ-06-01-2023.docx docx 31.47 2023-01-06 14:01:34 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie.docx docx 55.65 2023-01-19 12:06:54 Publiczna wiadomość
informacja_z_otwarcia_ofert_19-01-2023.docx docx 69.48 2023-01-19 22:56:25 Publiczna wiadomość
Wybór_36-BZP_09-02-2023.pdf pdf 242.37 2023-02-09 01:12:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-09 01:12 Ewelina Granat Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty -

Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) (dalej ustawa), Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie z siedzibą w (31-501) Krakowie przy ul. Kopernika 26 informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie i wdrożenie elektronicznej teczki studenta na potrzeby Akademii Ignatianum w Krakowie wraz z usługami serwisu gwarancyjnego w ramach Projektu: „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, zostały złożone 4 oferty

Wybór_36-BZP_09-02-2 [...].pdf

2023-01-19 22:56 Ewelina Granat Informacja z otwarcia ofert - Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie z siedzibą w (31-501) Krakowie przy ul. Kopernika 26, na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022, poz.1710 z późn. zm.), podaje informacje dotyczące złożonych ofert.
W postępowaniu złożono: 4 oferty.

informacja_z_otwarci [...].docx

2023-01-19 12:06 Ewelina Granat Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie z siedzibą w (31-501) Krakowie przy ul. Kopernika 26, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1710 z późn. zm.), informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi brutto: 316 820,94 zł.

Informacja o kwocie. [...].docx

2023-01-06 14:01 Ewelina Granat Zmiana ogłoszenia w Dz. U. U. E. oraz zmiana SWZ.

D.U.U.E.-Zmiana II o [...].pdf

Zmiana SWZ-06-01-202 [...].docx

2023-01-05 21:26 Ewelina Granat Zamawiający – Akademia Ignatianum w Krakowie, ul. Kopernika 26 informuje, że termin składania i otwarcia ofert zostaje przesunięty z dnia 9.01.2023 r. na późniejszy.
Terminy zostaną podane po ukazaniu się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Informacja dla Wykon [...].docx

2023-01-03 23:00 Ewelina Granat Odpowiedzi na pytania zamieszczono zbiorczo w pliku archiwum zip.
Zmianę załącznika nr 1 i nr 3 do SWZ zamieszczono razem z załącznikami do SWZ w pliku archiwum zip.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2020