Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SOZ.383.17.2021 Usługi kompleksowego sprzątania, transportu wewnętrznego oraz wykonywania czynności pomocniczych

Termin:
Zamieszczenia : 07-05-2021 09:20:00
Składania : 15-07-2021 08:00:00
Otwarcia : 15-07-2021 08:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 121.69 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
SWZ przetarg nieograniczony.docx docx 168.4 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.doc doc 671 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1a - Wykaz niezbędnego sprzętu i materiałów zużywalnych.docx docx 36.09 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1b - Minimalna liczba zatrudnienia.doc doc 62 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Wykaz powierzchni.docx docx 166.09 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2a - Wykaz powierzchni do zmiany.docx docx 56.61 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Formularz ofertowy.doc doc 71.5 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Formularz cenowy.doc doc 69.5 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - JEDZ.zip zip 95.54 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - Wykaz wykonanych zamówień.doc doc 60 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 - Projekt umowy.doc doc 168 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9 - Oświadczenie - grupa kapitałowa.doc doc 39 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 10 - Zobowiązanie podmiotów trzecich.doc doc 40.5 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 11 - Oświadczenie RODO.docx docx 14.7 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 12 - Oświadczenie dot. wizji lokalnej.docx docx 13.59 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 13 - Umowa powierzenia danych.docx docx 24.51 2021-05-07 09:20:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 - Wykaz środków myjących.doc doc 59 2021-07-02 12:41:23 Postępowanie
Informacja o wniesieniu odwołania 17.05.2021.pdf pdf 1283.73 2021-05-17 14:14:38 Publiczna wiadomość
Informacja o wniesieniu odwołania 18.05.2021.pdf pdf 546.49 2021-05-18 11:16:10 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na odwołanie Izan+.pdf pdf 1843.24 2021-05-21 14:03:21 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na odwołanie S4H.pdf pdf 4227.25 2021-05-21 14:03:21 Publiczna wiadomość
Modyfikacjia SWZ.zip zip 374.06 2021-05-24 11:28:12 Publiczna wiadomość
Modyfikacja SWZ 2.pdf pdf 248.71 2021-06-01 13:15:25 Publiczna wiadomość
Informacja o wniesieniu odwołania 31.05.2021.pdf pdf 1357.39 2021-06-01 13:20:55 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zapytania i modyfikacja SWZ.pdf pdf 1414.19 2021-06-09 11:21:59 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do odpowiedzi.zip zip 308.84 2021-06-09 11:21:59 Publiczna wiadomość
Odpowiedź odwołanie Impel.pdf pdf 753.17 2021-06-18 08:58:02 Publiczna wiadomość
Modyfikacja SWZ (3) termin.pdf pdf 282.15 2021-06-24 09:36:43 Publiczna wiadomość
Pismo S4H KIO syg. akt 1468.pdf pdf 3059.18 2021-07-05 09:35:39 Publiczna wiadomość
Modyfikacja SWZ 4.pdf pdf 683.33 2021-07-02 11:29:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 193.56 2021-07-15 13:00:04 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyniku postępowania.doc doc 195 2021-08-04 11:41:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-04 11:41 Agnieszka Lis-Nowacka Zawiadomienie o wyniku postępowania.

Zawiadomienie o wyni [...].doc

2021-07-15 13:00 Agnieszka Lis-Nowacka Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-15 12:54 Agnieszka Lis-Nowacka Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-07-15 08:00 Komunikat Zamawiającego 5 641 267,52 zł
2021-07-05 09:35 Agnieszka Lis-Nowacka Pismo zamawiającego w sprawie odwołania z dnia 17.05.2021 firmy S4H Sp. z o.o.

Pismo S4H KIO syg. a [...].pdf

2021-07-02 11:29 Agnieszka Lis-Nowacka Zamieszczono modyfikację SWZ dot. warunków udziału w postępowaniu.

Modyfikacja SWZ 4.pd [...].pdf

2021-06-24 09:36 Agnieszka Lis-Nowacka Modyfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia (3) - terminy

Modyfikacja SWZ (3) [...].pdf

2021-06-18 08:58 Agnieszka Lis-Nowacka Odpowiedź na odwołanie Impel Facility Services Sp. z o.o.

Odpowiedź odwołanie [...].pdf

2021-06-09 11:21 Agnieszka Lis-Nowacka Odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SWZ

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

Załącznik nr 1 do od [...].zip

2021-06-01 13:20 Agnieszka Lis-Nowacka Informacja o wniesieniu odwołania 31.05.2021

Informacja o wniesie [...].pdf

2021-06-01 13:15 Agnieszka Lis-Nowacka Modyfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia - terminy

Modyfikacja SWZ 2.pd [...].pdf

2021-05-24 11:28 Agnieszka Lis-Nowacka Modyfikacja Specyfikacji Warunków Zamówienia

Modyfikacjia SWZ.zip

2021-05-21 14:03 Agnieszka Lis-Nowacka Odpowiedź na odwołanie S4H sp. z o.o.
Odpowiedź na odwołanie Izan + sp. z o.o.

Odpowiedź na odwołan [...].pdf

Odpowiedź na odwołan [...].pdf

2021-05-18 11:16 Agnieszka Lis-Nowacka Informacja o wniesieniu odwołania 2

Informacja o wniesie [...].pdf

2021-05-17 14:14 Agnieszka Lis-Nowacka Informacja o wniesieniu odwołania 1

Informacja o wniesie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2244